Presentatie Human Right Watch rapport in Amsterdam

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Presentatie Human Right Watch rapport in Amsterdam

Bericht door Frederique_ »

Transgender Netwerk Nederland (TNN), Patiëntenorganisatie Stichting Transvisie (P.O.S.T.) en Transvisie Schorer nodigen iedereen van harte uit voor de publieke presentatie van het Human Rights Watch onderzoek naar de juridische positie van transgenders in Nederland.

De presentatie zal plaatsvinden op vrijdag 16 september 2011 van 14 tot 15uur bij Schorer (Sarphatistraat 35 te Amsterdam). Boris Dittrich is namens Human Rights Watch aanwezig om vragen te beantwoorden over het rapport alsmede vertegenwoordigers van Transgender Netwerk Nederland. Aanmelden voor de bijeenkomst is niet nodig.

Het onderzoek naar de positie van transgenders in Nederland vond plaats eerder in 2011 en TNN heeft een ondersteunende rol gehad in het aandragen van personen die zijn geïnterviewd voor het rapport en in het aanleveren van informatie.

Het rapport wordt op 15 september in besloten kring aangeboden aan staatssecretaris van Veiligheid en Justitie Fred Teeven en enkele Tweede Kamerleden. Persbericht volgt nog.

[bron: Transgender Netwerk Nederland]
Kijk ook eens op de genderkalender !
joandelynn
Eredivisie

Re: Presentatie Human Right Watch rapport in Amsterdam

Bericht door joandelynn »

Frederique_ schreef:en TNN heeft een ondersteunende rol gehad in het aandragen van personen die zijn geïnterviewd voor het rapport en in het aanleveren van informatie.
Ah, een "Wij van WC eend..." onderzoekje dus 8)
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Is dat niet t onderzoek waarbij TNN 16 transgenders heeft gevraagd een enquete in te vullen? Of vergis ik me daar in?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
joandelynn
Eredivisie

Nee, dat is weer een ander "Wij van WC eend..." onderzoek :D
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

joandelynn schreef:Nee, dat is weer een ander "Wij van WC eend..." onderzoek :D
had de almachtige TNN daar ok al niet iets mee te maken?

Vrijdag 16september tussen 2 en 3 in de middag...Ik ga denk ik maar eens ontslag nemen, als transgender dien je blijkbaar niet te werken maar thuis te zitten...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
joandelynn
Eredivisie

AM_ber_79 schreef:Vrijdag 16september tussen 2 en 3 in de middag...Ik ga denk ik maar eens ontslag nemen, als transgender dien je blijkbaar niet te werken maar thuis te zitten...
Ik vind het niet zo vreemd dat die organisaties zoiets onder normale kantooruren plannen. Voor hen (en de journalisten die er waarschijnlijk ook aanwezig zullen zijn) is het gewoon werk.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Kun je daar niet met je truck parkeren Amber....??? Ik ging toen ook enkele keren met de truck naar de afspraken bij Jos van het VU....kreeg toen altijd een trailer voor in de haven van Amsterdam te lossen....en maarja, volgs rijtijdenwet moet je toch af en toe ff blijven staan....dus....

....ik bedoel maar, als je daar toch zo graag naartoe wil...

groetjes uit Venetië

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Monica Dreamgirl
ForumFan

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi,

De tijd van overhandiging van zo'n rapport wordt bepaald door de agenda's van de politici die je er bij wilt hebben, daar heb je als klein clubje ook maar een klein beetje invloed op. En inderdaad, voor diegenen die er wel bij zijn is het 'gewoon werk'.

groetjes,

Monica
Ik ben mezelf.
Plaats reactie