Wij zijn op zoek naar eetgelegenheden waar we zonder probleem en femme kunnen gaan eten.
Wie kent er adresjes en wie heeft er ervaringen mee?
Alvast bedankt,
Lise
transgendervriendelijke eetgelegenheden
Moderator: Moderators
-
- is nieuw hier
- EvaLvanE
- ForumFan
- Contacteer:
Re: transgendervriendelijke eetgelegenheden
Eens in de maand is er T-Amersfoort, in Café Van Zanten in Amersfoort. Daarbij hoort De Eetkamer. Gaandeweg meer bezoeksters van T-Amersfoort gaan daar eerst een hapje eten. Je kunt net zo passabel zijn als je wilt, maar zonder deugdelijke logopedie val je vaak toch door de mand. Bij Van Zanten en De Eetkamer stoort zich niemand daaraan. Ze kennen onsLise Charme schreef:Wij zijn op zoek naar eetgelegenheden waar we zonder probleem en femme kunnen gaan eten.
Erger u niet. Verwonder u slechts.
- Ellen Kaufeld
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Hoi Lise,
Zelf ga ik regelmatig uit eten als transgender, meestal als ik reserveer geef ik het even aan, vindt ik wel zo netjes.
Als ik middagje ga winkelen met een vriendin, stappen we gewoon een gelegenheid binnen om koffie te drinken of om een hapje te eten.
Het is namelijk veel belangrijker dat je er verzorgd uit ziet, gewoon doen, mij heeft nog nooit iemand de deur gewezen hoor.
Groetjes Ellen.
Zelf ga ik regelmatig uit eten als transgender, meestal als ik reserveer geef ik het even aan, vindt ik wel zo netjes.
Als ik middagje ga winkelen met een vriendin, stappen we gewoon een gelegenheid binnen om koffie te drinken of om een hapje te eten.
Het is namelijk veel belangrijker dat je er verzorgd uit ziet, gewoon doen, mij heeft nog nooit iemand de deur gewezen hoor.
Groetjes Ellen.
"Geef een meisje de juiste schoenen, en ze kan de wereld veroveren."
Zolang je je een beetje normaal kleedt en niet al te opvallend gedraagt kom je overal wel binnen. Ik heb nog nooit problemen gehad met uit eten...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!