?prostaat na srs nog intact?
Moderator: Moderators
?prostaat na srs nog intact?
Ik vroeg me af in hoeverre de prostaat na de srs nog werkzaam is, of nutteloos orgaan is erna? Ik hoorde namelijk zoiets dat transseksuelen deze zelfs na hun operatie behouden. Waarom halen ze dit niet operatief gelijk weg tijdens de srs aangezien die vermoedelijk toch nutteloos is? Misschien aparte vraag, maar ik vroeg me dit zo af...
-
- Eredivisie
Ik weet niet waarom ze hem niet weghalen, daar zullen wel medische redenen voor zijn. Door het gebrek aan testosteron krimpt hij wel.
Maar helemaal nutteloos is hij niet hoor, ik heb begrepen dat sommige trans vrouwen nog wel degelijk plezier van hun prostaat hebben. Alhoewel de wetenschappers er geloof ik nog niet helemaal uit zijn, zijn er bij die denken dat de prostaat en de g-spot eigenlijk hetzelfde orgaan is (net zoals b.v. de penis en de clitoris dezelfde embryonale oorsprong hebben).
Kelly heeft trouwens in de Linda geroepen dat die van haar weg is gehaald. Maar ik heb daar eerlijk gezegd zo mijn twijfels bij
groeten,
Joandelynn
Maar helemaal nutteloos is hij niet hoor, ik heb begrepen dat sommige trans vrouwen nog wel degelijk plezier van hun prostaat hebben. Alhoewel de wetenschappers er geloof ik nog niet helemaal uit zijn, zijn er bij die denken dat de prostaat en de g-spot eigenlijk hetzelfde orgaan is (net zoals b.v. de penis en de clitoris dezelfde embryonale oorsprong hebben).
Kelly heeft trouwens in de Linda geroepen dat die van haar weg is gehaald. Maar ik heb daar eerlijk gezegd zo mijn twijfels bij
groeten,
Joandelynn
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
- Prescilla
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Mij is verteld door de chirurg dat de prostaat juist moet blijven zitten aangezien de prostaat voorvocht aanmaakt bij een man. Dit voorvocht is hetzelfde vocht wat een vrouw ook heeft om nat te worden. Daarom laten ze de prostaat zitten zouden ze deze verwijderen dan zou je als je je srs hebt gehad niet vochtig kunnen worden mocht je intiem zijn met een partner. De prostaat maakt ook het vocht aan wat gemengt is met sperma zo is het mij uitgelegt en op zich in mijn ogen toch wel nuttig om de prostaat dan te laten zitten.
Groetjes Prescilla
- esther-marye
- dagelijks aanwezig
- Contacteer: