siliconen borsten triangle C cup te koop
Moderator: Moderators
-
- ff weer wat posten
siliconen borsten triangle C cup te koop
Hey,
Deze week heb ik 3 paar siliconen borsten van Special Trade gekocht en toegestuurd gekregen.
2 paar teardrop borsten en 1 paar triangle shape borsten.
Ik vind de triangles niet goed bij me passen en bied deze te koop aan. Het is een C cup.
Ze zijn dus gloednieuw, deze week (10 juli) ontvangen.
Stel maar een prijs voor die je zou willen betalen, maar ik had gedacht om er toch ongeveer 40 euro voor te krijgen.
Ik probeer er hier een foto van bij te voegen maar weet niet of het gaat lukken, maar op de site van Special Trade kan je ze ook
terugvinden onder de 'classic breastforms' tab.
Deze week heb ik 3 paar siliconen borsten van Special Trade gekocht en toegestuurd gekregen.
2 paar teardrop borsten en 1 paar triangle shape borsten.
Ik vind de triangles niet goed bij me passen en bied deze te koop aan. Het is een C cup.
Ze zijn dus gloednieuw, deze week (10 juli) ontvangen.
Stel maar een prijs voor die je zou willen betalen, maar ik had gedacht om er toch ongeveer 40 euro voor te krijgen.
Ik probeer er hier een foto van bij te voegen maar weet niet of het gaat lukken, maar op de site van Special Trade kan je ze ook
terugvinden onder de 'classic breastforms' tab.
Re: siliconen borsten triangle C cup te koop
De maat (8 of 10 of 6) geeft meer idee daar een cupmaat afhankelijk is vd borstomvang.
Een 75 C geeft bij mij niets meer dan een AA.
Een 75 C geeft bij mij niets meer dan een AA.
-
- ff weer wat posten
Ok bedankt voor de tip. Een maat zoals 8 of 10 geven ze bij Special Trade blijkbaar niet, maar ik zal hier een stukje tekst kopieren van hun website met de afmetingen van deze triangle borsten:
Weight/pair: app.800g / 1.7lbs.
Length app.5,7"/14,5cm Width app.6.7"/17cm, Height app.2,6"/6,5cm based on the longest, broadest and highest place in each case.
Ik hoop dat je hieraan wat hebt.
Door op de site te gaan zien zie ik juist dat ze deze borsten verkopen voor 97,69 euro. Dus hou hier rekening mee wanneer je een prijs voorstelt hé
Als ik er de helft voor krijg ben ik al tevreden hoor Dus snel wezen is de boodschap!!
groetjes
Weight/pair: app.800g / 1.7lbs.
Length app.5,7"/14,5cm Width app.6.7"/17cm, Height app.2,6"/6,5cm based on the longest, broadest and highest place in each case.
Ik hoop dat je hieraan wat hebt.
Door op de site te gaan zien zie ik juist dat ze deze borsten verkopen voor 97,69 euro. Dus hou hier rekening mee wanneer je een prijs voorstelt hé
Als ik er de helft voor krijg ben ik al tevreden hoor Dus snel wezen is de boodschap!!
groetjes
-
- ff weer wat posten
ik had bij mince de DD borsten gekocht gezien het gewicht van de protese ,
deze vallen zeer mooi in een 95 B ,
dat is ook door mijn lichaams bouw dan ,
groetjes angelique150
deze vallen zeer mooi in een 95 B ,
dat is ook door mijn lichaams bouw dan ,
groetjes angelique150
Als je voorzichtig op de binnenkant kijk moet je ergens vaag de maat zien staan.
Ik heb zelf maat 8 gehad, komt overeen met 100B
Tegenwoordig heb ik maat 10, past uitstekend in 100C
Ik heb zelf maat 8 gehad, komt overeen met 100B
Tegenwoordig heb ik maat 10, past uitstekend in 100C
- barbaracd
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Heb je ze nog? Waar woon je ergens? Is afhalen mogelijk?
Hoi allemaal, ik ben een cd/tv van 30+ kom uit de regio Twente en ben altijd in voor een leuk contact.
-
- ff weer wat posten
Hey, ja ik heb ze nog steeds, en ook nog steeds niet gebruikt dus gloednieuw.
Ik ben van omgeving Antwerpen in Belgie. Misschien is dat wat ver om ze te komen afhalen, maar
als je wilt zal ik eens bij de post horen wat het kost om ze te verzenden.
Barbaracd, ben je van Nederland?
Ik ben van omgeving Antwerpen in Belgie. Misschien is dat wat ver om ze te komen afhalen, maar
als je wilt zal ik eens bij de post horen wat het kost om ze te verzenden.
Barbaracd, ben je van Nederland?
-
- ff weer wat posten
Hey Barbaracd,
Ben je nog geinteresseerd in de siliconen borst prothesen?
groetjees
Ben je nog geinteresseerd in de siliconen borst prothesen?
groetjees
-
- ff weer wat posten
Hoi,
Aangezien Nina P hier op de site na 2 afspraken nog niet komen opdagen is en niks meer van zich laat horen, zijn de prothesen nog steeds te koop.
Het is zo jammer dat er op elk forum zo'n mensen te vinden zijn die heel de boel verzieken voor andere mensen die wel eerlijk zijn.
Laat maar iets weten als je ze echt wilt hebben en ook van plan bent je afspraken na te komen.
En als je alleen wat mails wilt versturen en afspraken maken die je niet zult nakomen, doe dat dan maar met je bomma ofzo
Aangezien Nina P hier op de site na 2 afspraken nog niet komen opdagen is en niks meer van zich laat horen, zijn de prothesen nog steeds te koop.
Het is zo jammer dat er op elk forum zo'n mensen te vinden zijn die heel de boel verzieken voor andere mensen die wel eerlijk zijn.
Laat maar iets weten als je ze echt wilt hebben en ook van plan bent je afspraken na te komen.
En als je alleen wat mails wilt versturen en afspraken maken die je niet zult nakomen, doe dat dan maar met je bomma ofzo
-
- ff weer wat posten
@Sandy,
De borsten zijn nog steeds beschikbaar (en nog steeds nieuw en ongebruikt trouwens).
Ik kan je echter niet bereiken op een mailadres.
Kan je een berichtje sturen via deze site waarin je je mail adres opgeeft aub?
groetjes
De borsten zijn nog steeds beschikbaar (en nog steeds nieuw en ongebruikt trouwens).
Ik kan je echter niet bereiken op een mailadres.
Kan je een berichtje sturen via deze site waarin je je mail adres opgeeft aub?
groetjes
De borsten zijn verkocht, en wel aan mij
-
- ff weer wat posten
Sandy, Ik stuur ze zo snel mogelijk op nadat ik de betaling ontvangen heb.
Je gaat er echt heel blij mee zijn hoor!
Ik vond het zelf ook zoooo leuk toen ik de opgepropte nylonkousen in mijn bh kon vervangen door 'echt' uitziende en voelende borsten
groetjes
Je gaat er echt heel blij mee zijn hoor!
Ik vond het zelf ook zoooo leuk toen ik de opgepropte nylonkousen in mijn bh kon vervangen door 'echt' uitziende en voelende borsten
groetjes