http://www.telegraaf.nl/binnenland/1111 ... binnenland
Ja, het is die krant

Moderator: Moderators
tja... en dat laatste is nou precies wat we allemaal wel willen, toch?pipa schreef:Verder heeft 'ie' beslist géén last van genderissues in de zin van tv of ts of tg of wat dan ook en dat maakt 'hem' zo relaxed.
'Als je ergens geen probleem van maakt dan wordt het ook geen probleem gevonden', zoiets.
Zo zie je maar weer: als je (bloedstollend) mooi en geloofwaardig bent als wat dan ook dan kom je makkelijk weg met eea omdat het dan simpelweg niet meer uitmaakt wat je precies bent.
Dat hangt er vanaf toch? Als je je als 'shemale' presenteert in het dagelijks leven (ipv op het net) dan kun je reacties verwachten ja.KirstenHershe schreef:
Want geef toe; als je er heel mannelijk uitziet en je als vrouw kleed, ook al ben je perfect gemaquilleerd, krijg je gewoon reacties te verwerken.
liefs, Kirsten
En hoe of op welke manier presenteert iemand zich als 'shemale' in het dagelijkse leven?pipa schreef:Dat hangt er vanaf toch? Als je je als 'shemale' presenteert in het dagelijks leven (ipv op het net) dan kun je reacties verwachten ja.
Omdat dat zo hypergeseksualiseerd is namelijk.
Als TS ligt dat weer anders.
Je hebt overschot van gelijk meid!Anitamichelle schreef:Ach, ik ging daarnet enfemme lekker even op de fiets wat kerstpost rondbrengen, kom ik een man tegen aan de overzijde van de weg die heel hard begon te lachen, ik glimlachte en reed verder, wetende dat ik me heerlijk voel zo en wat hij ervan vind
Ik ben lekker mezelf
XX Anita