Ooit komt er een dag...dat het je opvalt dat er al een paar dagen niemand naar je gekeken heeft en jij dan denkt....'oh? hmmmmm...ben ik niet aantrekkelijk meer of zo'?
![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Nou ja, je bent nog niet zo heel erg lang bezig....die 'anonimiteit', daar glij je vanzelf wel in als je aan jezelf en je situatie gewend bent en je je wat gemakkelijker en niet al te bewust van jezelf meer door het dagelijks leven gaat.
Kwestie van wennen
![:wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Neemt niet weg dat iedere TS haar 'kijkdagen' heeft maar ze worden allengs minder tot laten we zeggen, eens per half tot heel jaar of zo. (Mits (redelijk) passabel dan...)
En tussendoor 'kijkende' heren (vrijwel nooit dames, tenzij je heel erg goed gekleed gaat..) en daarover valt het volgende te zeggen:
T neigingen of issues komen heel erg veel voor onder heteromannen en die veelal stiekem beleefde T neigingen zorgen ervoor dat dergeljke totaal gewoon ogende mannen een zéér gevoelige radar voor TS'en hebben ontwikkeld.
Al ben je zo passabel als Miss Universe, dergelijke mannen voelen de 'hormoonvibraties' van een TS van minstens 500m afstand en kijken dus.
Je leert dat soort mannen vanzelf in te schatten en te herkennen, door de manier waarop ze naar je kijken.
Ik zag laatst een superleuke strip/cartoon op Tgirldiaries en die was zooooooooooo waar!
Een TS die over straat loopt en aangekeken en opgenomen word door een man.
TS denkt dat ze gelezen wordt door een gewone man maar de tekstwolkjes boven de man laten zien dat ie een bijkans jaloerse TV is. In het geniep uiteraard.
Plus niet te vergeten de mannen die (in het geniep) op TS vallen, daar zijn er ook nogal wat van.
Ook die leer je vanzelf te herkennen....en vaak zijn het allochtone mannen.
Dat zou je als een compliment op kunnen vatten maar als ik jou was zou ik me er niet mee inlaten.
Je wordt dan namelijk gebruikt voor voor hun makkelijke, snelle seks.