Hopkorrels
Moderator: Moderators
Heyz Wendy, je zegt dat je het al jaren gebruikt. Wat is dan je ervaring? werkt het echt? heb je rondere vormen gekregen op de juiste plekken? zo ja binnen hoeveel tijd? en wat betreft de libido, is dat verminderd? wat is het effect op je libido? raak je er langzaam impotent van of niet?
groetjes
Shermine
groetjes
Shermine
- anjatheefee
- ForumFan
Ik kwam in een ander forum deze link tegen (http://media.canada.com/1fd7df5f-ce32-4 ... 19_210.jpg), lijkt me toepasselijk. De oorzaak bij deze meneer weet ik uiteraard niet; bier, hop?Joyy schreef:zelfde als veel bier drinken, krijgt je ook vetophoping her en der
- anjatheefee
- ForumFan
Ha Wendy, ik ben ook heel nieuwsgierig.Shermine schreef:Heyz Wendy, je zegt dat je het al jaren gebruikt. Wat is dan je ervaring? werkt het echt? heb je rondere vormen gekregen op de juiste plekken? zo ja binnen hoeveel tijd? en wat betreft de libido, is dat verminderd? wat is het effect op je libido? raak je er langzaam impotent van of niet?
groetjes
Shermine
Groetjes,
Anja
-
- ff weer wat posten
- Contacteer:
dag dames,
Na 2 potten 'Breast Gro', heb ik inmiddels mijn eerste zakje hop in huis gehaald. Dat heb ik in een haastige bui besteld via internet. Toen liep ik er al tegenaan, maar dacht 'eerst doen ! dan denken.'
Je hebt namelijk een heleboel merken en types hop. En de verpakking liegt er niet om. Ik heb maar liefst 100gram "Challenger" ! Nou, dat klinkt als een dubbel D, nietwaar ?
Het is ook nog es 7 % Alpha ! Alpha woman ! Ik voel me net een akker, waar de moderne boer een veld hop inzaait, en ben een beetje bang dat ie zodadelijk ook nog over me heen gaat met flinke dosis kunstmest en landbouwgif. Het zal toch niet bespoten zijn ?
Natuurlijk is het bedoeld voor bier, en dan is 'Challenger' natuurlijk wel een uitdagende naam om zelf een biertje van te brouwen. Maar toch wilde ik even de vraag stellen aan een ervaren (!) gebruikster : is er een bepaald merk/type/alphagehalte dat je het best kunt gebruiken ? of mijden ?
groetjes, liefs, Kim
Na 2 potten 'Breast Gro', heb ik inmiddels mijn eerste zakje hop in huis gehaald. Dat heb ik in een haastige bui besteld via internet. Toen liep ik er al tegenaan, maar dacht 'eerst doen ! dan denken.'
Je hebt namelijk een heleboel merken en types hop. En de verpakking liegt er niet om. Ik heb maar liefst 100gram "Challenger" ! Nou, dat klinkt als een dubbel D, nietwaar ?
Het is ook nog es 7 % Alpha ! Alpha woman ! Ik voel me net een akker, waar de moderne boer een veld hop inzaait, en ben een beetje bang dat ie zodadelijk ook nog over me heen gaat met flinke dosis kunstmest en landbouwgif. Het zal toch niet bespoten zijn ?
Natuurlijk is het bedoeld voor bier, en dan is 'Challenger' natuurlijk wel een uitdagende naam om zelf een biertje van te brouwen. Maar toch wilde ik even de vraag stellen aan een ervaren (!) gebruikster : is er een bepaald merk/type/alphagehalte dat je het best kunt gebruiken ? of mijden ?
groetjes, liefs, Kim
-
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Re: Hopkorrels
Inmiddels een aantal maanden later. Ik had dus hop gekocht, en heb ergens doseringen vandaan gehaald. Na een week of wat (ik weet het niet meer) kreeg ik wel een gevoeligheid in mijn tepels, maar echt groei was er niet bij.
Tot ik op zekere dag op mn werk was, en wilde zeggen "ik voel me niet zo goed". Wat ik echter zei was "wie heeft mijn autosleutels gezien ? ". Ik hoorde mezelf gewoon iets anders zeggen dan dat ik wilde. En volgens mij kwam dat van die hop. Daar ben ik dus mee gestopt, en ik ontraad het iedereen.
Tot ik op zekere dag op mn werk was, en wilde zeggen "ik voel me niet zo goed". Wat ik echter zei was "wie heeft mijn autosleutels gezien ? ". Ik hoorde mezelf gewoon iets anders zeggen dan dat ik wilde. En volgens mij kwam dat van die hop. Daar ben ik dus mee gestopt, en ik ontraad het iedereen.
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Kan het zijn dat je er in je hoofd zo mee bezig bent dat het je functioneren beïnvloed, ik kan me niet zo goed voorstellen dat de hopkorrels zelf zoveel doen,
Irene
Irene
Kleine stapjes
Ik ga dan ook voor de 'gewone' hormonen, via het VU.
-
- ff weer wat posten
- Contacteer:
dat kon ik me ook niet, het is immers een natuurprodukt enzo, maar toch kwam het wel echt van de hop. Maar ja, ervaring = weten. Ik kon het me daarvoor ook niet voorstellen.Irene schreef:Kan het zijn dat je er in je hoofd zo mee bezig bent dat het je functioneren beïnvloed, ik kan me niet zo goed voorstellen dat de hopkorrels zelf zoveel doen,
Irene
Gerdaatje, dat is waarschijnlijk de verstandigste keuze. Heb je er lang op moeten wachten ?
Moet ik nog meemaken.
Binnenkort voor een intake.
Binnenkort voor een intake.