Pantykoop....!!!!

Hier kan je je ervaringen delen met winkels (on-line en 'echte') en diensten (zoals visagisten enz). Lees het reglement voordat je post.

Moderator: Moderators

Ben jij diegene.....

.....die tegen de verkoper/ster zegt....ik wil mun lief verrassen?
13
23%
.....die zegt, ik betaal straks wel als ik van de bank trug kom ;o) ?
1
2%
.....die zegt, dat je auto stuk is en je een alternatief voor je transmissieriem nodig hebt en ze bij Heuts ff geen riem op voorrad hebben?
1
2%
.....die vraagt, welke je zal staan?
41
73%

Totaal aantal stemmen: 56

petratv1975
dagelijks aanwezig

Bericht door petratv1975 »

mischien een stomme vraag.
bestaan er eigenlijk ook wineblush panty's 15 den. lycra.
Ik kan alleen maar wineblush pantys vinden van 20 den. satin :o
y2kbug68
daar ben ik weer

Re:

Bericht door y2kbug68 »

AM_ber_79 schreef:"Ik wil de bank hirnaast overvallen,welke panty zal ik over mn hoofd heen trekken?"

Tot nu toe nooit gekke blikken of rare reacties...
nee als je er aankomt hebben ze het geld al klaar liggen :D lol
y2kbug68
daar ben ik weer

Re: Pantykoop....!!!!

Bericht door y2kbug68 »

het is niet zo moeilijk om aan leuke jarretel kousjes te komen ik heb wel vaker panty s en kousjes gekocht ze zijn er in verschillende din sterkten te krijgen gr van monieka
Elize_cd
daar ben ik weer
Contacteer:

Bericht door Elize_cd »

Het is me opgevallen dat het puur eerlijk vertellen wat en waarom, nooit een probleem levert. Onlangs lingerie gaan shoppen samen met mijn vrouw, eerlijk toegegeven aan de verkoopster dat ik een crossdresser ben, en die heeft me zelfs opgemeten om zeker de juiste maat te vinden.

Ik heb op deze manier nog nooit problemen gehad en mijn angst om het gewoon toe te geven dat ik een crossdresser ben tijdens het shoppen is mooi verdwenen voor de zon :-)
Ik hoop dat je me kan aanvaarden voor wie ik ben: niet hem, niet haar, maar mezelf.
Lana
ff weer wat posten

Bericht door Lana »

ik zeg altijd, de luchtfilter van mijn zundapp is verstopt, welke panty denkt u dat het beste geschikt is voor het cleanen?
Erg leuk ! Stikte bijna in mijn net genome slok koffie ! Tja mijn reactie op dit alles is dat ik zelf niet zo'n held ben. Ik heb wel eens laarzen
gekocht ergens. Maar sinds kort (na mijn comeback) wil mijn vrouw mij weer helpen met de inkopen. Eergisteren even 4 paar panties gehaald
met haar bij de Zeeman. Ze gebruikt zelf geen panties en ik had 2,5 jaar geleden alles weggegooid. We waren in de winkel aan het zoeken en ik zag
op dat moment een man schichtig staan te kijken bij de Bh's, en ik had het zo met die man te doen. Hij wilde duidelijk een leuke bh voor zichzelf
kopen, maar er liepen veel te veel van die kakelende vrouwen in zijn buurt dus hij durfde niet ! Eigenlijk te belachelijk voor woorden dat (reken mijzelf mee) veel mensen hier moeite mee hebben. We zijn toch wie we zijn en je moet gewoon sch**t hebben aan alles om je heen. Vrouwen lopen lekker te shoppen en te passen en wij (zeer bijzondere mensen) mogen dit niet voor de buitenwereld ? Belachelijk, ik ga mij ook voornemen om mij hieroverheen te zetten. Moet even weer wennen na mijn pauze-stand maar ik weet zeker dat ik over een half jaartje weer gewoon in een winkel loop en koop wat ik wil (als ik geld heb . . . )
zo ik ben klaar met die forum
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik spreek op een ander forum nogal wat FTM's, en die hebben blijkbaar diezelfde schroom (waar ik gelukkig geen last meer van heb)

Irene
Kleine stapjes
Lana
ff weer wat posten

Bericht door Lana »

Nee, maar misschien heb jij die overbodige 'pauzes' niet gehad zoals ik. Als ik was doorgegaan zo voorjaar 2010 was het wat anders geweest. Maar daarvoor in de plaats is mij iets anders heel moois overkomen waardoor ik juist nu mijzelf 100% accepteer en ook 100% wordt geaccepteerd door mijn vrouw. Ik ben een 'menselijke revolutie' doorgegaan. Dit was blijkbaar nodig om te komen waar ik nu ben samen met mijn partner. Overigens dikke klasse voor mensen die gewoon een winkel naar binnenlopen en gaan shoppen. Heerlijk dat je die belemmeringen niet in je hoofd hebt ! Kan hier alleen maar respect voor opbrengen.
Zita
daar ben ik weer

Bericht door Zita »

Hoi

Meestal koop ik de panty's bij albertheijn en soms bij V&D
panty's online kopen heb ik ook wel gedaan.

Zita
Lana
ff weer wat posten

Bericht door Lana »

Ik heb sinds een dikke week contact met iemand via deze site. Ik hoop dat we in de nabije toekomst ook gewoon lekker kunnen shoppen met z'n tweeën, en lekker geheel dikke p**p hebben aan de omgeving, met name die kakelvrouwtjes die alles los en vast kopen wat ze tegenkomen. Ik weet zeker dat die tijd gaat komen ! Dus gewoon Hunkemöller binnen lopen en kopen wat je mooi vindt ! Lijkt mij super ! (samen sterk).
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Hunkemoller is heel T-vriendelijk is mijn ervaring,

Irene
Kleine stapjes
Lana
ff weer wat posten

Bericht door Lana »

Tja dat is zo''n winkel die je duidelijk maakt dat je toch veel te weinig salaris ontvangt . . . . hahaha
andrea66
daar ben ik weer

Bericht door andrea66 »

ik koop ze bij de HEMA, keuze zat, en er wordt helemaal niet raar gekeken als ik ze af reken.
En dan gaat het niet om 1 panty, maar regelmatig wel een stuk of 6.
En ze hebben ze tot maat 52.
Wees jezelf, heb maling aan een ander!!
Eso Hytnap
is nieuw hier

Bericht door Eso Hytnap »

Hoe ouder hoe gekker? Kleed me in de "buitenwereld" altijd als onopvallende senior d.w.z. jeans, jack, pet op en gedraag me als zodanig. Niemand kijkt op als ik wat dan ook koop. 'Oh voor zijn vrouw/dochter/kleindochter zeker'. Zo kijk ik er ook altijd bij. Alleen als ik, zoals laatst met een paar pantyvoeten high-heels sta te passen bij de Scapino probeer ik even te wachten tot er niemand in de buurt is. Er was echter een volhardende dame in mijn buurt. Dus besloot ik toch maar door te gaan en ben met twee paar naar buiten gegaan, ikzag nl dat het tweede paar gratis was! Ook wel meegemaakt dat een verkoopster me erop attent maakte dat een tweede paar panty's in de aanbieding was en een prettige dame die me hielp een juiste maat jarretelgordel te vinden waarbij ik erkende dat deze voor mijzelf was waarop ze me nog enige raad gaf.
Plaats reactie