baardschaduw neutralizer van make up studio

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
andrea66
daar ben ik weer

baardschaduw neutralizer van make up studio

Bericht door andrea66 »

Hi meiden,

Al jaren gebruik ik de neutralizer (kleurcode Blue 2) van make up studio (m.u.s.t.)
Voor een potje van 4ml betaalde ik ong 11 euro, nu dat ik door mijn voorraad heen ben, wilde ik weer wat aanschaffen maar ik schrok wel toen ik de site bezocht,
want voor de 11 euro kan ik geen 4ml mee kopen, maar 2ml en dat vind ik echt een beetje te.
Weten jullie misschien een goede blauwe neutralizer voor een redelijke prijs.
Hoor het graag.

Lieve groetjes,

Andrea
Wees jezelf, heb maling aan een ander!!
mireille
Eredivisie

Re: baardschaduw neutralizer van make up studio

Bericht door mireille »

Hoi, backstage in Amsterdam is er ook niet blij mee, schijnt te maken te hebben dat makeup studio meer "mainstream" wil gaan. Schijnbaar horen daar kleinere hoeveelheden bij (normaal smeer je daar niet je hele gezicht mee onder ofzo)

Anyway, ik heb een poosje Ben Nye Media Studio Pro gebruikt, maar daar gaan m'n lippen kapot van. Volgende halte, eens iets van MAC proberen (total coverage foundation) Ondertussen maar even door met de dure makeupstudio potjes.
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Na het lezen van jullie berichtjes ook eens gekeken wat voor gewicht er in het potje zit.
Pas geleden 2 potjes gekocht van Blue neutralizer no 3 en 4. Per potje 3 oz /8.4 gm. kosten € 27 per potje. Ik kan daar een half jaar mee doen. Dus wat dat betreft valt het mee. Maar ja het wordt echt wel te duur, als je bekijkt dat je het in Amerika voor nog geen €10 hebt.
En ook ik heb geen alternatief. Het enige is dat je de donkere haren weg kunt laten laseren en daardoor wordt de baardschaduw echt wel minder, maar helemaal weg gaat het niet, als er nog lichte of grijze haren achter blijven. Advies is om zo snel mogelijk te beginnen met het laseren.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Sandy
dagelijks aanwezig

Bericht door Sandy »

Ik ben nog niet zover als jullie met make-up, maar kwam net dit tegen op internet:
http://www.starmagic.nl/view-product.php?product=16072" onclick="window.open(this.href);return false;
andrea66
daar ben ik weer

Bericht door andrea66 »

Hi girlz,

Bedankt voor de reacties,
Bea, het weg laseren is zeker iets wat ik ga laten doen, maar omdat ik denk dat het haar niet met een laserbehandeling weg is, zal ik zolang toch een neutralizer moeten gebruiken. En Sandy, het is helemaal niet erg dat je nog niet met makeup bezig bent, zolang je maar zulke tips blijft plaatsen, dan ben je voor mij al mooi genoeg, schatje.

lieve groetjes,

Andrea
Wees jezelf, heb maling aan een ander!!
Sandy
dagelijks aanwezig

Bericht door Sandy »

Hi girls,

Afgelopen vrijdag heb ik een fotoshoot gedaan, incl. transformatie naar vrouw.
Zie ook mijn mooie nieuwe avatar :-)
(de fotoshoot was echt zó gaaf om te doen! Maar dat dus terzijde)

Met ieder stapje dat ik verder kom naar vrouw wordt de drang ook groter om verder te gaan. Ik ben voor de fotoshoot opgemaakt met make-up van Make-up Studio, en ik moet zeggen: goed spul hoor! Maar wel prijzig. Ik lees echter ook veel goeds over Ben Nye, en kwam dit tegen: http://webshop.back-stage.nl/Back-stage/item/BN0001" onclick="window.open(this.href);return false;.
Kost wel 20 euro, maar je krijgt 4 keer zoveel als bij Make-up Studio. Misschien een idee?

Liefs, Sandy
Sandy
dagelijks aanwezig

Bericht door Sandy »

Hoihoi,

Ik ben weer even op internet wezen spitten...
Vond een internet-winkel die nog de potjes van 4 ml. Blue 2 Neutralizer van Make-up Studio aanbiedt voor 10,90 euro. Mooi! dacht ik.
Ik heb gemaild hoeveel ze er nog hebben. Bleek nog 10 stuks te zijn. Ook hun nieuwe zending bevat potjes van 2 ml. Als ik ze allemaal wilde mocht dat voor 100 euro, incl. verzending.
Heb ik gedaan dus! Nu is 10 potjes voor mij een beetje veel (ben geen fulltime-vrouw), dus mocht er iemand interesse hebben: 10 euro voor een potje van 4 ml.
Ik wil er wel 3 zelf houden, maar de rest mogen weg.

Lieve groet, Sandy
Plaats reactie