Het dragen van vrouwelijke unisex kleding

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Chieftac
daar ben ik weer

Het dragen van vrouwelijke unisex kleding

Bericht door Chieftac »

Hierbij vroeg ik me af wat een beetje acceptabele vrouwelijke unisex kleding is voor een man om te dragen?

Zelf zat ik te denken aan een zwart sweatshirt (ritsbare trui met capuchon), met daaronder een kraagloos t-shirt. Maar wat moet ik doen als ik daar dan eventueel toch nog een beha onder wil dragen? Wat voor een soort beha zou dit dan moeten zijn zodat het niet opvalt? (dus geen zichtbare bandjes door de kleding heen) Ik zelf zou dan zeggen sportbeha of zo. Hoe zou ik deze dan moeten opvullen als ik toch nog die vorm van de borsten wil krijgen (ook al is het maar een A-cup), want de meeste sportbeha's zijn volgens mij vormloos. En daarnaast vroeg ik me dus af of dat deze hele combinatie überhaupt wel bij elkaar past. :roll: Over een eventuele broek die hier dan nog bij zou passen heb ik nog niet nagedacht maar ik denk niet dat ik iets als strakke jeans kan gaan dragen (zelfs niet als die boel tussen mijn benen goed is getucked :lol: ). Passende schoenen heb ik al, maar bestaat er eigenlijk ook zo iets als mannelijke enkellaarsen?

Mochten jullie verder nog wat tips weten dan hoor ik dat graag natuurlijk. :D
NathalieTV
ff weer wat posten

Re: Het dragen van vrouwelijke unisex kleding

Bericht door NathalieTV »

Je hebt toch ook van die hipster/emo types die erg strakke jeans dragen, dus acceptabel is dat zeker. Anders kan je meer een loose fit vrouwenjeans proberen en als je dan niet teveel wil opvallen zou ik er één dragen met weinig of geen opvallende stikseltjes of andere tierenlantijntjes. Verder kan je Chino's dragen. Bovengoed is lastiger. Denk dat je wel op het goede pad zit met sweatshirts/hoodies. De pasvorm van die truitjes is wel wat anders dan bij de mannenversie, maar komt toch wat beter overeen dan met ander soortige truitjes en shirts. Weet je wat het is....een kwestie van proberen. Als je dan kleding probeert noteer desnoods wat voor kleding jouw wel of niet staat en welke kleding jouw een prettig gevoel geeft of niet. Ik weet niet of je nu op de kamer zit van je broer waar je het over had, maar als dat zo is zou ik gewoon wat gaan webshoppen ofzo....of als je het al aandurft...gewoon een winkel binnenstappen.
Plaats reactie