Maar op het gebied van T,T en T een dorre wildernis met veel, heel, heel veel onbegrip. Shame on me

Voor de T,girls in dezelfde situatie : Als je eens wat meer - lees- extravaganter wilt ,ga ik wel eens naar carnavalsland in Borne.
Zo heb ik daar b.v een kostuum gekocht voor een buikdanseres. ( Valt dit eigenlijk niet onder winkelervaring ? )
Maar er zijn daar ook div leuke dingetjes zoals b.v een verpleegsters en nonnnen uniform e.d . En ook b.v. een aantal pruiken varieënd van de echte carnavalspruiken tot de wat betere klasse . ( Ik ben zelf vaak blond en gebruik het ook als excuus ) ) maar ook sieraden en div ass.
Wat het grote voordeel is: Ik ben daar door de verkoopsters nog nooit vreemd aangekeken of met weerzin behandeld ( Ik ken het in deze regio ook anders)
Als vrouw ga ik voor "doorsnee" of extreem . Ga ik voor extreem ben vaak ,vlgs m'n zus een slet ,maar ze heeft wel iets van: als je er voor kiest om voor fout te gaan is't ook goed fout voor de rest: it' s OK
Ga ik voor doorsnee: spijkerbroek,laarsjes ,t-shirt e.d en vooral m'n rode leren jasje.
Om eerlijk te zijn : als ik sávonds laat de hond nog moet uitlaten doe ik dat echt niet als een verpleegster of buikdanseres maar dan gaat er wel " Miep doorsnee" " op pad .
Vraagje : Hoe zit het eigenlijk met de de Naturel borne lady's die eigenlijk wel een (ietsje) man zouden willen zijn op deze site ?
Ik ben hier ,op dit forum, dan wel een " maagdelijk groentje" maar vraag me wel eens af hoe de "bio"vrouwen met een stukje verlangen naar "de andere kant" het beleven en hoe ze zich in het kader van dit onderwerp kleden.
Voor de meide die over punte, kommas e.d vallen : Ja----- ik ben dizlektisch.