Bordeaux-rode galajurk en rode galajurk voor man (2-delig)

Alles wat je kwijt wilt of zoekt plaats je hier

Moderator: Moderators

Plaats reactie
PeterN
is nieuw hier

Bordeaux-rode galajurk en rode galajurk voor man (2-delig)

Bericht door PeterN »

Nieuw waren deze tweedelige galajurken ongeveer 1000 euro per stuk. De taille van de rok is 85 cm en de lengte van de rok is 105 cm.
Op de top van de bordeaux-rode galajurk zijn kralen verwerkt.De rok loopt aan de onderkant wijd uit, fishtail model.
In de rok van de rode galajurk is thule verwerkt zodat de rok naar buiten toe uitloopt.

De galajurken zijn door een naaister zo aangepast dat deze door een man goed kunnen worden gedragen. De top is plat aan de bovenkant en de rok is iets ingekort. In de top is bovendien aan de zijkant een rits aangebracht.

Enkele jaren geleden heb ik de overstap gemaakt om thuis af en toe vrouwenkleren te dragen. Toen ik ermee begon, was dit voor mij helemaal het einde. Maar nu draag ik meestal cirkelrokken en hangen er 2 galajurken ongebruikt bij mij in de kast. Vandaar dat ik deze nu in deze rubriek op het forum heb gezet. Belangstellenden kunnen contact met me opnemen.

Ik had ook wat foto's aan het bericht willen toevoegen, maar ik zie dat deze optie hier niet aanwezig is. Jammer dat nu niet te zien hoe de galajurken eruit zien.

Peter
Sandy
dagelijks aanwezig

Re: Bordeaux-rode galajurk en rode galajurk voor man (2-deli

Bericht door Sandy »

Hoi Peter,

Het hebben van een mooie gala- of avondjurk is nog wel een van mijn wensen. Helaas voor mij heb je de bovenkant plat laten maken waardoor er geen borsten meer inpassen, maar er zal vast een andere liefhebber voor komen.

Wat betreft een foto: die kan je hier wel plaatsen hoor! Als je een nieuw bericht schrijft zie je boven een schrijf-gedeelte allemaal rode knopjes. Een daarvan is 'Img'. Als je daarop klikt zie je in een popup hoe de tekst is die je in je berichtje moet plaatsen. Dat is echter de tweede stap; de eerste is het plaatsen van de foto ergens op internet, bijvoorbeeld in een eigen online foto-album.

XXX,
Sandy
PeterN
is nieuw hier

Re: Bordeaux-rode galajurk en rode galajurk voor man (2-deli

Bericht door PeterN »

Hoi Sandy, bedankt voor je uitleg. Vanwege rsi-klachten doe ik zo min mogelijk op een pc. Een online foto-album heb ik niet en deze foto's zou ik daar ook zeker niet in zetten. Maar ik heb wel een keer op IMAGE geklikt. In het tekstveld verscheen 2 keer tussen vierkante haken de afkorting van image , verder niets. Waarschijnlijk moet daartussen dan een link naar de betreffende internet pagina worden opgenomen. Ik neem aan dat er op die manier zo min mogelijk data opgeslagen hoeven te worden.

Ik ben ook lid van een motorforum. Daar kan je zo bestanden met foto's vanaf je pc toevoegen. Dat is voor mij goed te doen. Maar zoals het hier geregeld is, lijkt het mij het beste dat iedereen die graag meer informatie wil krijgen mij via het forum een mail of een persoonlijk bericht stuurt, dan kan ik daarop reageren.

Peter
Plaats reactie