Wat heb jij nu aan ?
Moderator: Moderators
Re: Wat heb jij nu aan ?
Heb dit satijnen jurkje tweede hands gekocht en draag ik nu samen met een zwarte velvet legging van de Action.
Mijn haartjes heb ik voor het gemak maar even in een strakke vlecht gedraaid.
Mijn haartjes heb ik voor het gemak maar even in een strakke vlecht gedraaid.
Ik heb mijn kledingstijl even aangepast aan het feest van komende vrijdag. Halloween. zwarte petticot. daarover een zwarte mini rok. een donker rode/paarse blouse. daarover een doorzichtig zwart jasje met daarindiverse glitter kleurtjes. En een donker rode/paarse heksenhoed. met veren. Moet alleen nog kijken wat ik eronder aan ga doen. een paarse pantij en lage pumps of paarse knielaarzen.
En dan feesten vrijdagavond.
Groetjes Bea.
En dan feesten vrijdagavond.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
wat is halloween dan weer?
Afgelopen dagen maar eens mijn haartjes met een haarmasker van olijfolie gedaan. Mijn haar komt nu tot over mijn borsten.
Voor het wandelen gaan deze kleren eens aangedaan.
Blauw spijkerstof jurkje H&M
Zwarte ceintuur: zelfmaak
Grijze suede legging H&M
Lowa Bergschoenen
Voor het wandelen gaan deze kleren eens aangedaan.
Blauw spijkerstof jurkje H&M
Zwarte ceintuur: zelfmaak
Grijze suede legging H&M
Lowa Bergschoenen
-
- dagelijks aanwezig
Hoi ,
poeder roze halfdoorzichtige bloes ,poederroze bh ,witte dames jeans light beige pumps ,halsketting en armbandje met pasteltinten kralen
niet al te felle make up .
(ik heb helaas geen foto het spijt me)
liefs Veronique
poeder roze halfdoorzichtige bloes ,poederroze bh ,witte dames jeans light beige pumps ,halsketting en armbandje met pasteltinten kralen
niet al te felle make up .
(ik heb helaas geen foto het spijt me)
liefs Veronique
Afgelopen dagen dit spijkerjurkje zelf gemaakt met elastische tailleband, zie hier het resultaat.
Mijn vlecht komt hier pas echt goed tot zijn recht.
Mijn vlecht komt hier pas echt goed tot zijn recht.
Tijdens de vaste avond wandelimg in het Hakunabos deze selfie gemaakt.
Ik lig nu op bed en heb nog een heel kort mini spijkerrokje aan, een zwarte panty (20 den, mijn benen zijn altijd geschoren), een zwart t-shirt en zwarte schoentjes met heel hoge naaldhakken. Voel me supersexy!
ik draag strakke broeken met zeer dikke huidkleurige pantys van 60 denier
daar loop ik in open damessandelen bijna dagelijks opvallend mee over straat
daar loop ik in open damessandelen bijna dagelijks opvallend mee over straat
-
- is nieuw hier
Heb een kanten minijurkje aan met een glitterpanty en pumps.
Zwarte slip, panties, taillevormer, bh, roze shirt, diadeem en bloem in mn haar, zestien ringen, zes armbandjes, ketting, oorbellen en full make up.
Hobbleskirt, zwarte pumps, slip, panties, bh, taillevormer, roze shirt, zestien ringen, zeven armbandjes, oorbellen, ketting, full make up en haarbloem.
een wit kort kleedje met transparante kanten zijkanten en opgehouden over de schouder met spaghetti bandje. Een 1/4 wit transparant bhtje, silicone borstjes maat B, jarretelle gordel 18mm met 2x4 jarretelles, micro string met ingewerkte cockring die de teelballen naar omhoog brengen tot in de onderkant buikholte, koperkleurige FFH naadnylons met zwarte naad en highheels 15 cm hoog.
-
- daar ben ik weer
Hallo allemaal, vandaag voor het eerst gaan shoppen voor outfit voor Rachel!
Was aanvankelijk wat nerveus maar in de winkel was het op eens weg!
Heb het een en ander uitgelegd en verkoopster was uitermate behulpzaam! Kreeg nog assistentie van andere erg mooie vrouw.
Heb zwarte rok met kleine witte stippeltje met lengte net onder de knie gekocht. zwarte legging en zwarte panty's , blauwe pumps met hakje van 4 cm(hakhoogte gaan we snel verhogen!) en blauw zwart topje met driekwart mouw. Leuke halsketting van dikke zilveren kralen en idem armband als aanvulling erbij. Draag nu zwart rokje met lengte net boven de knie en daaronder zwarte legging. Blauwe pumps met hakje en lichtblauw gebreid truitje met korte mouwen( nog van mijn ex) en blauw grijs shawltje met panterprint. In rechteroor zilveren ringetje( binnenkort meer gaatjes prikken!) en zilveren ring om ringvinger. Het voelt erg prettig om dit te dragen! Liefs, Rachel
Was aanvankelijk wat nerveus maar in de winkel was het op eens weg!
Heb het een en ander uitgelegd en verkoopster was uitermate behulpzaam! Kreeg nog assistentie van andere erg mooie vrouw.
Heb zwarte rok met kleine witte stippeltje met lengte net onder de knie gekocht. zwarte legging en zwarte panty's , blauwe pumps met hakje van 4 cm(hakhoogte gaan we snel verhogen!) en blauw zwart topje met driekwart mouw. Leuke halsketting van dikke zilveren kralen en idem armband als aanvulling erbij. Draag nu zwart rokje met lengte net boven de knie en daaronder zwarte legging. Blauwe pumps met hakje en lichtblauw gebreid truitje met korte mouwen( nog van mijn ex) en blauw grijs shawltje met panterprint. In rechteroor zilveren ringetje( binnenkort meer gaatjes prikken!) en zilveren ring om ringvinger. Het voelt erg prettig om dit te dragen! Liefs, Rachel
-
- daar ben ik weer
Hallo allemaal. In navolging op de aanschaf van mijn eerste outfit, eergisteren, gisteren mijn eerste make up gekocht! Eyeliner, mascara en kohl potloodje. Gisteravond de eerste voorzichtige opmaak stappen gezet! Denk dat nog wel even mag oefenen, maar het begin is er!
Het voelde wel erg prettig! Liefs, Rachel
Het voelde wel erg prettig! Liefs, Rachel