Hi,
Wie kan mij helpen?
Heb me gisteren voor het eerst opgemaakt, heerlijk.
Ik zie dan nog steeds snor baard er doorheen.
Heb me eerst goed geschoren en daarna met een camouflagestift gesminkt, heb hierna met vloeibare foundation opgemaakt. Wil wel foto sturen maar niet op de site. Dank voor de tips
Opmaken
Moderator: Moderators
Re: Opmaken
Je vertelt er niet bij welke camouflagestift je hebt gebruikt, maar alle gangbare stiften, bedoeld voor vrouwen, zijn niet geschikt, want daar zit gewoon niet genoeg pigment in en hebben doorgaans ook niet de goede kleur.
Je moet het zoeken bij theater make up en dan een cover gebruiken met een complementerende kleur. Voor baard schaduw is dat oranje. Bijvoorbeeld van het merk Ben Nye is 'Five o'sharp' beard cover verkrijgbaar in drie verschillende sterktes. Zelf gebruik ik nr 2 voor een matig donkere baard.
Maar ook dan kan je geen wonderen verwachten. Als je je 's morgens opmaakt, dan zal je 's avonds toch de baard er weer door zien gaan steken.
Ook met Dermacolor van Kryolan kan je goede resultaten bereiken. Ik gebruik dat als foundation om de rode plekken weg te werken.
Je moet het zoeken bij theater make up en dan een cover gebruiken met een complementerende kleur. Voor baard schaduw is dat oranje. Bijvoorbeeld van het merk Ben Nye is 'Five o'sharp' beard cover verkrijgbaar in drie verschillende sterktes. Zelf gebruik ik nr 2 voor een matig donkere baard.
Maar ook dan kan je geen wonderen verwachten. Als je je 's morgens opmaakt, dan zal je 's avonds toch de baard er weer door zien gaan steken.
Ook met Dermacolor van Kryolan kan je goede resultaten bereiken. Ik gebruik dat als foundation om de rode plekken weg te werken.
A candle loses nothing by lighting another candle.
-
- is nieuw hier
Re: Opmaken
Gebruik al jaren Kryolan, net iets duurder maar zoveel beter.
Sukses!
Grtjes,
Lynn
Sukses!
Grtjes,
Lynn