Op de fiets
Moderator: Moderators
Re: Op de fiets
Dag Allemaal,
Afgelopen weekend was het weer zover het was namelijk Carnaval. Hoewel ik echt geen Carnavalvierder heb ik toch maar weer lekker van de gelegenheid gebruik gemaakt om ondanks de kou, lekker met een rokje met fantasiepanty en mijn nieuwe laarzen rond te gaan fietsen. (Opmaken gaat niet en mijn pruik heb ik weggegooid want ik probeerde te stoppen).
Ik heb dit 2 jaar geleden ook al eens gedaan en dat beviel me prima. Ook dit jaar weer lekker uren gefietst zonder dat er iemand raar van op keek. Natuurlijk blijf je op je hoede want stel je voor dat iemand je zal herkennen... dat wil je niet meemaken. Jammer dat het helaas wat dat betreft maar een paar dagen per jaren per jaar Carnaval is, verder heb ik er niet zoveel mee.
Ik heb het idee dat bijna niemand in het donker ziet dat je laarzen met naaldhakken draagt onder een lange broek. Zo glip ik regelmatig weg in de donkere maanden.
Afgelopen weekend was het weer zover het was namelijk Carnaval. Hoewel ik echt geen Carnavalvierder heb ik toch maar weer lekker van de gelegenheid gebruik gemaakt om ondanks de kou, lekker met een rokje met fantasiepanty en mijn nieuwe laarzen rond te gaan fietsen. (Opmaken gaat niet en mijn pruik heb ik weggegooid want ik probeerde te stoppen).
Ik heb dit 2 jaar geleden ook al eens gedaan en dat beviel me prima. Ook dit jaar weer lekker uren gefietst zonder dat er iemand raar van op keek. Natuurlijk blijf je op je hoede want stel je voor dat iemand je zal herkennen... dat wil je niet meemaken. Jammer dat het helaas wat dat betreft maar een paar dagen per jaren per jaar Carnaval is, verder heb ik er niet zoveel mee.
Ik heb het idee dat bijna niemand in het donker ziet dat je laarzen met naaldhakken draagt onder een lange broek. Zo glip ik regelmatig weg in de donkere maanden.
Nadat ik een aantal keer met carnaval avonden lekker op een damesfiets met een rokje, panty en laarzen uren te hebben rondgefietst kreeg ik de drang om dit ook buiten carnaval te doen 's avonds. Hier ben ik een paar weken geleden mee begonnen. Gauw thuis alvast een panty aangedaan vervolgens mijn oorbellen in gedaan dan snel de tas met laarzen en rokje meegenomen achter op de fiets. Snel naar een donker weggetje gefietst en dan snel mijn broek uit rokje en laarzen aan en fietsen maar...toch maar hopen dat niemand je ziet want het is erg spannend maar tegelijk ook heerlijk. Het is een fantastisch gevoel om de wind tegen je benen aan te voelen waaien..! Na een aantal kilometers te hebben gefietst vond ik het niet meer veilig en kleedde me snel weer om. Dit ging zo een paar keer goed. Gisteravond ging ik ook weer...
Bloed nerveus het zelfde ritueel gedaan en verlogens naar een donkere weg gefietst snel verkleden en fietsen maar... todat ik na een half uurtje door een stel (jonge man en vrouw )werd betrapt want ik sloeg op de vlucht bij het zien van hun auto. Erg dom van mij natuurlijk maar ik raakte in paniek ik was immers al erg nerveus voordat ik vertrok. Waarschijnlijk hebben ze zich rot gelachen. Ik hoop niet dat ze mij hebben herkend in het donker want ze spraken mij aan. Het moet een hilarisch gezicht zijn geweest, een vent met een dikke winterjas met een muts op met oorbellen in (hoewel knopjes vallen niet echt op) met daaronder een rokje met laarzen. Ik schaamde mij diep Snel naar huis want ik baalde enorm. Tot overmaat van ramp ontdekte ik thuis dat het splitje van het suede rokje wat ik stiekum van mijn vrouw had geleend een klein stukje was uitgescheurd.Oei, oei! Nu maar hopen dat ze het niet ontdekt. Ik weet dat ik ondanks dit soort stommiteiten met alle gevolgen van dien toch niet kan stoppen. Help!
Bloed nerveus het zelfde ritueel gedaan en verlogens naar een donkere weg gefietst snel verkleden en fietsen maar... todat ik na een half uurtje door een stel (jonge man en vrouw )werd betrapt want ik sloeg op de vlucht bij het zien van hun auto. Erg dom van mij natuurlijk maar ik raakte in paniek ik was immers al erg nerveus voordat ik vertrok. Waarschijnlijk hebben ze zich rot gelachen. Ik hoop niet dat ze mij hebben herkend in het donker want ze spraken mij aan. Het moet een hilarisch gezicht zijn geweest, een vent met een dikke winterjas met een muts op met oorbellen in (hoewel knopjes vallen niet echt op) met daaronder een rokje met laarzen. Ik schaamde mij diep Snel naar huis want ik baalde enorm. Tot overmaat van ramp ontdekte ik thuis dat het splitje van het suede rokje wat ik stiekum van mijn vrouw had geleend een klein stukje was uitgescheurd.Oei, oei! Nu maar hopen dat ze het niet ontdekt. Ik weet dat ik ondanks dit soort stommiteiten met alle gevolgen van dien toch niet kan stoppen. Help!
Komend weekend zou het tegen de 20 graden aanlopen, en dan heb ik exact het zelfde jurkje aan, Op de omafiets uiteraard en gewoon door de binnenstad overdags in de zon met mijn lang haar los.
Kan haast niet wachten. Ja toch!
Niks stiekem, je gaat ervoor je je blijft thuis achter de gesloten gordijnen. Ik kies voor dat eerste.
Kan haast niet wachten. Ja toch!
Niks stiekem, je gaat ervoor je je blijft thuis achter de gesloten gordijnen. Ik kies voor dat eerste.
-
- daar ben ik weer
Als je buiten bent als vrouw (wel compleet, make-up-pruik e.d.) denk dan als vrouw of transgender.
Op het moment dat ik dan zo buiten ben loop of fiets ik niet weg voor mensen. dat valt op en je bent wie je bent.
Op het moment dat ik dan zo buiten ben loop of fiets ik niet weg voor mensen. dat valt op en je bent wie je bent.
ik zit veel op de fiets met pantys aan , wel alleen huidkleurige tot nu toe , en ik kan me niet voorstellen dat er nooit iemand is geweest die dat gezien heeft , maar ik heb nog nooit , en zeker geen nare reacties gehad dus ga ik er gewoon mee door
Binnenkort is het weer Carnaval en daar kijk ik nu al naar uit. Carnaval vieren interesseert mij niet maar het geeft mij wel de gelegenheid om weer eens lekker met een kort leren rokje met laarzen en panty op de fiets te stappen zonder dat er (tot dusver) vreemd wordt opgekeken. Het geeft mij iedere keer weer een kick om zo rond te fietsen. Ik doe het nu ook wel eens af en toe maar ik ben o zo bang te worden betrapt, want dat is helaas al eens gebeurd. Helaas kan ik me niet opmaken en heb ik geen pruik meer. Wel doe ik dan mijn oorbellen in, dat hoort er bij mij bij vind ik. Ik hoop wel dat het dan niet regent want dan gaat het feest niet door! Je moet wat als travestiet die diep in de kast zit.
Voor diegene die het interessant vinden, ik ben weer met carnaval gaan fietsen en heb bewust de menigte opgezocht. Het gaf me wederom een enorme kick.
Niemand die er volgens mij raar van op keek bovendien wilde ik gezien worden anders had ik er niets aan, vond ik.
Ga het nu weer vaker proberen ook al is het geen carnaval...
Niemand die er volgens mij raar van op keek bovendien wilde ik gezien worden anders had ik er niets aan, vond ik.
Ga het nu weer vaker proberen ook al is het geen carnaval...
Ik ben twee weken terug op de fiets naar een crossdressfeest op mijn vereniging gegaan. Ik had een roze shirt en zwart rokje met panties en zwarte hakken, zestien ringen en vijf armbandjes, ketting, oorbellen, roze gelakte nagels, damesjas, zwarte pumps en roze tasje. Op de fiets viel ik helemaal niet op maar toen ik afstapte, ik ben groot, werd ik aangekeken en iemand zei -goedenavond- tegen me. Ik zei gewoon -goedenavond- terug en liep door. Het was een leuk feest, we hebben gebabbeld, geblowed, gedronken en foto's gemaakt.
Hoi Prinses ik vind jouw verhaaltjes heel leuk om te lezen, en ik hoop dat je het niet erg vind dat ik er wat tips uithaal die ik probeer te onthouden voor mij (in de toekomst) want tja ik zit enorm diep in de kast , en ben nooit tevreden over mijn uiterlijk bijvoorbeeld dat ik denk dat mijn borsten dan weer te klein, dan weer te groot zijn onder mijn ruimvallend jurkje of strakke shirtje. ik zou ook heel graag vaker willen fietsen in rok of jurk, ik heb dat een keer gedaan , dat ik, zo ongeveer wat jij beschreef, half verkleed snel weg fietstte van huis en een uur later, in het bos een rokje aan deed en maar liefst 2 minuten lang heb ervaren hoe heerlijk het is om de wind tegen mijn blote benen te voelen , zelfs even ben afgestapt om vijf stappen vanaf mijn geparkeerde fiets in het rokje rond te lopen , trillen deed ik van de spanning wauw . dan ,het gaat allemaal supersnel, terug naar de fietstassen , omkleden en opstappen en inderdaad na drie keer op de pedalen te hebben getrapt kwam er een tegenliggende wielrenner aan.. net op tijd dus allemaal wauw en dan in de helft van de tijd, een half uurtje dus, weer naar huis gefietst. ik ben eigenlijk ook jaloers vanwege dat er bij jouw in de buurt evenementen plaatsvinden voor gelijkgestemden, hier is er helaas niets. Maar voorlopig heb ik nog genoeg uitdageningen zoals wat vaker de gordijnen opendoen, oh ja en misschien in een rok op het balkon gaan zitten pff dan zal ik wel heel veel moed moeten verzamelen want wat als iemand mij ziet, of op de gallerij mij eens te begeven in dameskleding inclusief mijn sleehakken. jij bent een mooie meid prinses xx mar
ja ik durf me wel eens op een buiten weg de fiets nemen.[*]DSC02416_Fotor.jpg
Het is al weer 3 jaar geleden dat ik het voor het laatst heb gedaan maar dit jaar ben ik weer van plan om weer van de gelegenheid gebruik te maken om met carnaval rond te fietsen. Ik ben met de voorbereidingen bezig. Ik heb een mooie zwarte leren kokerrok gekocht ik moet alleen nog een goeie pruik zien te vinden maar dat gaat vast lukken.