Hallo Dames,
Zelf ben ik een travestiet die alle weetjes en dingetjes nog aan het uittesten is. Laatst voor het eerst naar buiten gegaan (in het donker) zonder make-up en dat was toch wel spannend, vooral het moment dat je de auto uitstapt. Helaas voelde ik mij toch niet compleet en dat kwam omdat ik wat aan het rommelen was met make-up, en dat voldeed niet aan mijn verwachtingen. Ben jij of ken jij iemand die mij hier mee zou kunnen helpen, dan hoor ik dat graag.
Make-up hulp
Moderator: Moderators
Re: Make-up hulp
Bij Mariposa in Amsterdam kan je een workshop volgen. Daar leer je de basiskennis, maar voor de rest is het toch een kwestie van veel oefenen. Het is net zoiets als schilderen: materialenkennis en een goede handvaardigheid en altijd goed kijken wat het effect is.
Ik heb het mijzelf aangeleerd, in het begin uit boekjes en vrouwenbladen, later op internet. Op Youtube zijn heel veel instructiefilmpjes te vinden. Veel is puur reclame maar er zit ook wel wat bruikbaars tussen.
Ik heb het mijzelf aangeleerd, in het begin uit boekjes en vrouwenbladen, later op internet. Op Youtube zijn heel veel instructiefilmpjes te vinden. Veel is puur reclame maar er zit ook wel wat bruikbaars tussen.
A candle loses nothing by lighting another candle.