voor beginners aangeboden

Alles wat je kwijt wilt of zoekt plaats je hier

Moderator: Moderators

Gesloten
Mercie
is nieuw hier

voor beginners aangeboden

Bericht door Mercie »

Hallo,

Wegens verhuizing ruim ik mijn oude spullen op. Inmiddels ben ik (trans)vrouw, en heb het niet meer nodig. Er zitten een aantal (goedkope) pruiken bij, en camouflage/make up, etc. Het is allemaal best wel oud, dus verwacht niet teveel kwaliteit.

Wat ik er graag mee wil doen is het schenken aan een beginnende travestiet, of cross-dresser. Toen ik nog cross-dresser en travestiet was, kon ik maar niet over de drempel komen om spullen te kopen. Een grote schaamte hield mij tegen, en een totaal gebrek aan zelfvertrouwen. Ik durfde werkelijk niets.

Graag wil ik mijn spullen overdoen aan iemand die daar ook mee kamt, gewoon omdat ik het je enorm gun !

Als je interesse hebt, graag een privéberichtje. Schroom niet voor mij, ik ben niet anders dan jij. Dus trek je stoute schoenen aan, ... of nog even niet ;)

Ik woon in de regio Emmen/Stadskanaal. Evt, kan ik het opsturen, maar komen er wel verzendkosten bij.

groetjes Mercie
Rachel la femme
daar ben ik weer

Re: voor beginners aangeboden

Bericht door Rachel la femme »

Goedenavond Mercie,

Graag reageer ik op jouw aanbod! Ik zal me even voorstellen, mijn naam is Rachel.
Mijn ex vond het leuk om mij zo nu en dan op te maken en een leuk setje aan te trekken, dat liet mij ook niet onberoerd!
Wij zijn inmiddels uit elkaar en ik wil graag mijn vrouwelijke kant herontdekken! Heb inmiddels al wat leuke kleding en make up gekocht.
Ben uitvoerig aan het uit proberen!
Jouw aanbod klinkt erg goed en zou daar graag gebruik van willen maken!
Ik woon 10 km zuidelijk van de stad Groningen en zou het dus bij jou af kunnen halen.
Ben benieuwd!
Liefs!
Rachel X
Mercie
is nieuw hier

Re: voor beginners aangeboden

Bericht door Mercie »

Inmiddels heb ik mijn spulletjes weggegeven....
Gesloten