Voor het eerst naar buiten

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Johan59
is nieuw hier

Voor het eerst naar buiten

Bericht door Johan59 »

Hello Lady's

Zit al maanden in een dubio.! Afgelopen tijd ontzettend veel gezocht en geinvesteerd in dames kleding, hakken, make-up etc. Uiteindelijk heb ik nu een leuke vooraad thuis staan, maar wil hier eigenlijk meer mee doen. Doe nu zelf al een aantal maanden aan travestie, maar dat blijft wel binnenshuis helaas. Iemand hier een tip om de stap naar buiten te maken, en ook waarheen qua omgeving etc.? Heb wel goed geoefend op hakken, en dat ziet er niet slecht uit al zeg ik het zelf. Borsten zijn gemaakt van pantykousjes met gebroken rijst, dus dat zit verder ook goed.

Ik hoor van jullie
Ciao
petratrans
daar ben ik weer

Re: Voor het eerst naar buiten

Bericht door petratrans »

kleed je zo als een vrouw normaal doet, gewoon en geen hoge hakken zeker de eerste keer niet.
Johan59
is nieuw hier

Bericht door Johan59 »

Geen hoge hakken? Heb helaas alleen maar pumps, dus dat wordt lastig. Verder nog tips wat ik kan doen of niet moet doen?
Ulla P.
daar ben ik weer

Bericht door Ulla P. »

Als je niet goed durft, niet te veel in één keer.
Bouw het een beetje op.
Ga ook naar plekken waar je zeker geen bekenden tegenkomt.
Ikzelf maak mee dat het mensen niet veel interesseert wat je aanhebt.
En zelfs al kom je ze morgen in je normale kleding tegen, dan weten ze niet eens meer dat jij het was die ze gisteren op hoge hakken zagen strompelen.
Behalve als het een collega is natuurlijk.
jennifervdboom
is nieuw hier

Bericht door jennifervdboom »

Ik heb een aantal jaar in Antwerpen gewoond & gewerkt. Ik ging daar uiteindelijk gewoon naar buiten, en het viel me enorm mee hoe er werd gekeken. Ik liep op pumps, had borstprothesen van siliconen en ik ging gewoon de hele stad door - niemand kende me daar. Tip: als je op een plek bent waar je echt geen bekenden tegenkomt, is het een stuk makkelijker.
Man/Vrouw
is nieuw hier
Contacteer:

Bericht door Man/Vrouw »

Het is vrij simpel, ik heb bijvoorbeeld een vriendin die erg nerveus wordt als ze door de stad loopt en er loopt iemand op hakken achter haar, ik heb haar vertelt dat ze naar de eerste de beste etalage gaat om er dan vervolgens aandachtig te gaan kijken totdat de hakken voorbij zijn. Je zal denken wat wordt hier nu mee bedoelt? Dat vroeg die vriendin dus ook, "is dat niet raar dan?", maar iemand heeft helemaal niet in de gaten dat jij dat zo doet, die alsof het de normaalste zaak van de Wereld is dan valt het ook zeker niet op en blend je gewoon in en wordt je alleen aangekeken zoals je anders aangekeken wordt.

Een ander voorbeeld nog tot slot, die zelfde vriendin pakt een komkommer en gooit die in haar karretje, waarop ik vraag is die wel goed? Haar antwoord was, "hoe moet ik dat nou weten?" Simpel door te voelen... Toch???.... Ja maar dat ga ik echt niet doen in een winkel. Ik heb haar wederom uitgelegd dat als je een komkommer pakt en als een gek om je heen kijkt terwijl het lijkt of je een komkommer aan het betasten bent...Ja dat is raar. Maar als je het gewoon even snel doet en dan een andere pakt of als deze goed is het gewoon in je kar legt, niks aan het handje. Kortom je doet het altijd zo en zo is het dan. Het valt niemand op zolang je maar net doet alsof het voor jou de normaalste zaak van de Wereld is.

Nog 1 tip.
Let op je houding, houding van een persoon verteld heel heel heeeeel erg veel, straal zekerheid uit.
Het zijn altijd degene die een onzekere houding hebben die altijd gepest worden.
Billen tegen elkaar, borst naar voren en schouders naar achter....EN. Hoofd omhoog, kijk mensen aan, ze zien dat ook jij kijkt en dat je hun gezien hebt, dat geeft definitief een zekere uitstraling. Dit is niet alleen als vrouw toe te passen maar ook in het dagelijks leven, doe er je voordeel mee.

Dan tot slot over je pumps, het is vandaag de dag toch ook modieus om sneakers te dragen met een rokje... Dan ga je in elk geval niet op je knappe giechel :)

Groetjes en heel veel suc6
Transvrouw
dagelijks aanwezig

Bericht door Transvrouw »

Tip, Maak het niet te groot. Doe eerst eens alleen een rok aan met een tshirt erop die je in de rok doet. Draag iets van een riem op de overgang tussen het shirt en de rok. Gewoon een paar simpele sneakers eronder. Bouw eerst wat zelfvertrouwen op zo.
Fleurm
ff weer wat posten

Bericht door Fleurm »

Transvrouw, begrijp me niet verkeerd maar jij ziet er gewoon uit als een echte vrouw. Weet niet hoe je het doet maar je bent een prachtige verschijning. Maar voor de mensen met een veel mannelijker lichaam is het niet zo eenvoudig hoor!
Transvrouw
dagelijks aanwezig

Bericht door Transvrouw »

Om eerlijk te zijn weet ik het ook niet. Ik heb m'n eigen haar gemillimeterd en draag een pruik, da's eigenlijk het enige 😃

Haar doet echt wonderen. Ook bij Mariposa gekocht. €245,- Als je een afspraak maakt, nemen ze echt even de tijd voor je en kun je verschillende modellen passen.

Verder ben ik 5 jaar geleden gaan epileren en heb al het haar op m'n benen, borst en armen verwijderd. Om een beetje in model te blijven ga ik 3x per week naar de sportschool. Dat is het. Kun jij ook.

Make-up heb ik niks mee, behalve nagellak.

Maar bedankt voor het compliment, dat waardeer ik zeer. 👍😊
Plaats reactie