Dit weekend daag ik mezelf uit. Niets in de agenda, dus vrijdagochtend alles voor een paar dagen in huis gehaald en vrijdagmiddag de missie gestart om tot maandagochtend alleen maar vrouwenkleren te dragen, ongeacht wat!
So far so good. Op de bank loungen, wat gamen, fotootjes maken... deze meid komt haar tijd wel door. Ook al zal de uirtdaging vandaag wat zwaarder zijn. Ik heb mijn sigaretten er wat sneller doorheen gejaagd dan ik dacht dat ik zou doen. Nu zit ik bijna zonder... Dat is dus het "ongeacht wat" stukje: ik moet dus mijn vrouwenkleren aanhouden (er mag niet valsgespeeld worden

), dus als ik nog wil roken moet ik wel als Joline een pakje gaan kopen! Ik weet niet of ik dat wel ga doen. Ik vind niet dat ik er nu goed genoeg uitzie daarvoor.
Ach ja, ik wou toch al een keer stoppen met roken. Dus dat ik nu niet de deur uit kan (goed, het kan wel als ik het lef zou hebben) is alleen maar een plus
Ander punt: opstaan en rondlopen als vrouw voelt nu echt wel heel comfortabel en natuurlijk. Daar geniet ik wel van! Nu nog even loungen op de bank in een satijnen pyjamabroek en simpel truitje. Straks omkleden en de troep in huis wat opruimen.
Fijn weekend en alvast een leuke jaarwisseling, dames!