Wat is jouw ideaalbeeld?
Moderator: Moderators
Re: Wat is jouw ideaalbeeld?
Vandaag kwam de vriendin van de buurman langslopen in een prachtige, glanzende donkergroene jurk. Ik moest me inhouden om te vragen waar ze die gevonden had! Ze was in ieder geval een mooie verschijning
Hey Joline,
Van waar ben je?
Ik vind je profiel foto zeg leuk, ben jij dat?
Zin om te mailen?
Manon
Van waar ben je?
Ik vind je profiel foto zeg leuk, ben jij dat?
Zin om te mailen?
Manon
Hoi Manon,
Hihi, bedankt voor het compliment Dat ben ik, inderdaad. Het is wel een van de betere fotos, hoor. Ik zie er niet altijd zo leuk uit
Maar goed, ik ben een Nederlandse uit de provincie Zeeland. En jij? Als je wilt kun je me gewoon mailen, maar ik check die mail niet heel regelmatig, dus het kan even duren voordat je antwoord krijgt.
Liefs, Joline
Hihi, bedankt voor het compliment Dat ben ik, inderdaad. Het is wel een van de betere fotos, hoor. Ik zie er niet altijd zo leuk uit
Maar goed, ik ben een Nederlandse uit de provincie Zeeland. En jij? Als je wilt kun je me gewoon mailen, maar ik check die mail niet heel regelmatig, dus het kan even duren voordat je antwoord krijgt.
Liefs, Joline
Dat kan ik helemaal beamen, ik heb er ondertussen 7 paar ondanks ik maat 44 heb vind ik wel wat ik zoek.
Amazon.de is erg goed.
Heb meer hakken dan mannenschoenen,... wie wil die mannenschoenen dan ook aan..., ze trekken op niets, er is niets elegants aan.
Grts Manon
Amazon.de is erg goed.
Heb meer hakken dan mannenschoenen,... wie wil die mannenschoenen dan ook aan..., ze trekken op niets, er is niets elegants aan.
Grts Manon
Heb ondertussen ook al 3 paar staan, van hoog naar iets lager en met dikke en dunne hak.
Het voelt idd geweldig wanneer je er op kunt lopen.
Het voelt idd geweldig wanneer je er op kunt lopen.
Mooie jurk aan in kleuren grijs,paars met schoenen met een hak van 7 cm en dat is mooi.
zijde
zijde
Mijn ideaalbeeld is rose satijnen blouse,zwarte rok,blauw vest,grijze laarzen,rood sjaaltje.
Mooi vrouwelijk.
Zijde
Mooi vrouwelijk.
Zijde
-
- ForumFan
ik heb nu 10 paar hakken staan in alle kleuren , de kleur die ik aan doe is afhankelijk van mijn bui en stemming, en ook waar ik heen ga
-
- ff weer wat posten
Zijde
GRAAG draag ik een bruin geruite rok,beige satijnen blouse,bruin vest,beige sjaal,bruine laarzen,pruik van zwart haar en opmaken.
GRAAG draag ik een bruin geruite rok,beige satijnen blouse,bruin vest,beige sjaal,bruine laarzen,pruik van zwart haar en opmaken.
-
- ff weer wat posten
Zijdesjaal1975 draagt rokjes en satijnen blousen en mooie zijde sjaals.
Natuurlijk in vol ornaat, netjes in een mantelpakje of een heerlijke plisse rok met een leuke blouse