Mag ik even de firma Van Haren bedanken??
Moderator: Moderators
Mag ik even de firma Van Haren bedanken??
Sinds dat zij maat 43 en 44 vrouwenschoenen verkopen kan ik eindelijk betaalbare schoenen krijgen.
Daarvoor kocht ik maar 1 paar per 4 maanden ofzo omdat ze zo vreselijk duur zijn bij bijvoorbeeld Big Shoe op de Leliegracht...
En nu echt wel 3 paar per 2 maanden....
De schoenen vallen vaak groot. Dus ook de vrouwen hier die 44/45 hebben zouden eens een paar van maat 44 kunnen proberen.
Want ik pas meestal de maat 43 terwijl ik volgens mij toch echt maat 44 heb.
Maar ik moet zeggen: ik ben zoooo jaloers op de meiden die gewoon maat 41/42 of minder hebben want dan is er zo veel meer keus. (ook in alle andere winkels.) *zucht*
Helaas kun je niet alles in het leven hebben...
Daarvoor kocht ik maar 1 paar per 4 maanden ofzo omdat ze zo vreselijk duur zijn bij bijvoorbeeld Big Shoe op de Leliegracht...
En nu echt wel 3 paar per 2 maanden....
De schoenen vallen vaak groot. Dus ook de vrouwen hier die 44/45 hebben zouden eens een paar van maat 44 kunnen proberen.
Want ik pas meestal de maat 43 terwijl ik volgens mij toch echt maat 44 heb.
Maar ik moet zeggen: ik ben zoooo jaloers op de meiden die gewoon maat 41/42 of minder hebben want dan is er zo veel meer keus. (ook in alle andere winkels.) *zucht*
Helaas kun je niet alles in het leven hebben...
Je ziet godzijdank wel meer en meer dast schoenenzaken grotere maten verkopen...van Haren doet dat al n tijdje, Schuurman is ook erg prettig.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
-
- dagelijks aanwezig
schoenen
Draag het liefste schoenen met geen of een lcihte hak, die naaldhakken zijn aan mij niet besteed ik heb er wel eens een geprobeerd in een rustig moment maar dat kunnen mijn voeten niet aan
iedereen mag rokken en jurken dragen
- Charlotte_CD
- daar ben ik weer
Re: Mag ik even de firma Van Haren bedanken??
En een jaar later doe ik vrolijk weer even mee: Bedankt, van Haren voor je modieuze schoenen in maat 44!!!
- Aris
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
kan het me helemaal voorstellen dat jullie blij zijn met die grote maten.
Ik sla door naar de andere kant, als man zijnde met maatje 38-39 kom je in de kinderschoenen dat is echt waardeloos, zelden iets leuks en goeds.
Voordeel nu is dat ik heel veel schitterende pumps en laarzen kan kopen zonder enig probleem dus als vrouw zijnde ben ik er op vooruit gegaan en kan ruilen met andere vriendinnen LOL
Ik hou dus zelf wel van hoge hakken, 12-13 cm is normaal voor mij
Ik sla door naar de andere kant, als man zijnde met maatje 38-39 kom je in de kinderschoenen dat is echt waardeloos, zelden iets leuks en goeds.
Voordeel nu is dat ik heel veel schitterende pumps en laarzen kan kopen zonder enig probleem dus als vrouw zijnde ben ik er op vooruit gegaan en kan ruilen met andere vriendinnen LOL
Ik hou dus zelf wel van hoge hakken, 12-13 cm is normaal voor mij
- Charlotte_CD
- daar ben ik weer
Ik zie groen van jaloezie, Aris
ik koop ook bij van haren en heb daar een paar prima pumps voor weinig gekocht mt43 mijn eigen maat,, ze vallen iets ruim maar toen ik er een 42 haalde zaten die gewoon krap.
omdat ik een part time Tgirl ben kan ik niet even gaan passen.
online kopen & betalen is niet mogelijk ,, dus ben er blij mee dat ze grotere maten aanbieden.
omdat ik een part time Tgirl ben kan ik niet even gaan passen.
online kopen & betalen is niet mogelijk ,, dus ben er blij mee dat ze grotere maten aanbieden.
Een goeie dag is enfeme !
-
- ff weer wat posten
Ik ben zelf wel één van die meiden die gezegend is met een maatje 41, maar om me heen hoor ik precies de 'problemen' die hier beschreven worden over de enerzijds hoge prijzen voor maat 43+ en anderzijds het weinig leuke assortiment.
Oud topic maar toch een tio van deze tijd...
Bij wish kun je anoniem bestellen. Is even zoeken en je moet er op wachten maar die hebben ook een leuke collectie. Niet iedereen durft zomaar naar van Haren te gaan hihi
Bij wish kun je anoniem bestellen. Is even zoeken en je moet er op wachten maar die hebben ook een leuke collectie. Niet iedereen durft zomaar naar van Haren te gaan hihi
~ De grootste uitdaging is om jezelf te zijn in een wereld waarin iedereen probeert je iemand anders te laten zijn ~
Bij banashoes hebben ze ook grote maten. Ik heb er eens een 48,5 besteld, die was te groot, teruggestuurd en maat 47,5 gekregen. De laatste keer dat ik zocht hadden ze mijn maat echter niet meer. Net even gekeken en 47 hebben ze wel misschien dat ik die net pas.
https://www.bananashoes.com/
https://www.bananashoes.com/
Silhouette in Rotterdam gaat tot maat 46 hoge hakken. Volgens mij zijn ze ingesteld op travestieten en trans meiden.
Ik heb het nog niet geprobeerd maar ben het wel van plan.
https://silhouette.nl/
Groetjes, Rochelle
Ik heb het nog niet geprobeerd maar ben het wel van plan.
https://silhouette.nl/
Groetjes, Rochelle
Gewoon doen!
Voor dames die zich nog licht ongemakkelijk voelen hebben ze een kleine ruimte achter in de winkel zodat je niet tussen het andere publiek staat te passen.
Je zult de eerste niet zijn en zeker de laatste niet die daar haar hakken past/koopt.
Groetjes,
Deca.