Hallo iedereen
Vrijdag ga ik normaal lingerie en ook bdsm spullen shoppen, het is de bedoeling van de lingerie ook te passen in de winkel, iemand anders ook al gedaan en ook leuke ervaring mee?
x
Gisteren bij de hunkemuller en een nieuw lingeriesetje gekocht en vertled dat het voor mezelf was.
De verkoopster vroeg aan mij wil je het dan niet even passen dan weet je gelijk hoe het staat.
Dus ik ben naar de paskamers gegaan en zij heeft mij fantastisch geholpen want het setje viel wat kleiner uit dan normaal en kon dus gelijk een maatje groter passen.
Die zat als gegoten en dus ook gekocht.
Ik ben van mening als je gewoon verteld hoe het is dan krijg je ook waar voor je geld.
Hallo Antoinette,
Wat goed van je dat je gewoon in een winkel voor jezelf shopt en dat je het ook verteld tegen de dames in de winkel. Helemaal top dat ze zo professioneel reageren. Ik hoop dat je een mooi setje hebt gekocht en dat je er van zult genieten Bedankt voor het delen van je ervaring!
Groetjes, rochelle
Zeer positieve ervaring bij Hunckemöller. Ik draag iedere dag een bh, jarretelles, string en nylons onder de kleren. Mijn lingerie keuze maak ik thuis en bestel in de winkel. Passen doe ik altijd en de verkoopster blijft bij mij al dan niet in het pashokje. Indien niemand, blijft de gordijn van het hokje open. Ik vraag haar foto's te nemen ook in de winkel. Ze helpt om de jarretelles in te haken, bh open en toe te haken... en ik trek gewoon het slipje aan en uit terwijl ze er bij staat.