Hou van kokerrokken tot op of net boven de knie, en satijnen blousen, daar zoek ik naar op Marktplaats en dan koop je soms voor weinig geld hele leuke kleding!
Maar ook een legging met een mooi aansluitend poloshirtjurkje vind ik heerlijk , lekker casual...
zou graag fotootje plaatsen, maar gaat helaas niet.
Ha lieve zusje's
Gisteren naar de stad geweest en een mooi jurkje gekocht bij Zara.Ook bij manfielt een paar nieuwe laarzen met een mooie hak van 9 cm.
Dit vanmiddag in combinatie met make up pruik en borsten aan mijn vrouw geshowd Zij was hier erg tevreden over zij was er wel bij met de aankopen maar het blijf vaak een gok hoe alles staat.
Gr Annalisa
ik leed me ook altijd graag als vrouw , maar ik moet alleen altijd wel nadenken naar waar of wie ik toe ga
want als ik naar familie of kennissen ga kan ik me niet zo vertonen
Ik heb vandaag onder mijn mannelijke kleren een string aangehad.
En zometeen ga ik zonder protheses en make-up met een legging, een trui twijfel tussen panter print trui/semi jurk (groen met zwarte accenten of zwarte sweater, met een leuke jas (alleen mouwen zijn wat kortjes (uitstrekken komen ze 10cm voorbij m’n pols) en is een soort van groener dan turquoise) en mijn nieuwe sneakers eventjes naar “buiten”.
De truien en sweater vallen over m’n kont en buik en daar ben ik blij mee