Hier zie ik ook vaak advertenties van voorbij komen.
Best wel leuke en aparte kleding, hele mooie aparte blouses in de collectie. heb er nog nooit wat besteld zelf, iemand ervaring met deze shop misschien?
https://www.laredoute.nl/pplp/100/cat-1 ... tureflyout
La Redoute
Moderator: Moderators
-
- ff weer wat posten
Re: La Redoute
Hey Patty,
Ik heb zelf al redelijk wat besteld bij La Redoute: jurkjes, bloezen, rokken, broeken, lingerie en schoenen. Vanalles dus Over het algemeen is de kwaliteit heel goed, af en toe stuur ik eens iets terug. Er wordt geen probleem van gemaakt: ze storten snel het bedrag terug.
Soms vind ik bepaalde zaken wat duur volgens de kwaliteit en dus wacht ik dikwijls op hun acties om iets te bestellen. Over het algemeen ben ik zeer tevreden dus!
X
Michelle
Ik heb zelf al redelijk wat besteld bij La Redoute: jurkjes, bloezen, rokken, broeken, lingerie en schoenen. Vanalles dus Over het algemeen is de kwaliteit heel goed, af en toe stuur ik eens iets terug. Er wordt geen probleem van gemaakt: ze storten snel het bedrag terug.
Soms vind ik bepaalde zaken wat duur volgens de kwaliteit en dus wacht ik dikwijls op hun acties om iets te bestellen. Over het algemeen ben ik zeer tevreden dus!
X
Michelle
- patty
- dagelijks aanwezig
Bedankt, ik ga er gewoon eens wat bestellen, wat me opvalt is dat bij de aanbiedingen vaak nog maar een of twee maten beschikbaar zijn.
Alleen lingerie koop ik in de winkel . Kleedjes , rokjes , blouses , jassen , schoentjes, laarsjes koop ik allemaal in de kringwinkel voor een paar eurootjes . Soms helemaal nieuw .Ongelooflijk wat vrouwen naar de kringwinkel brengen wat amper of nooit gedragen werd .
-
- ff weer wat posten
Daar ben ik nu stikjaloers op, Francina er is geen enkele vrouw die mijn schoenmaat naar de kringwinkel brengt maar je hebt gelijk hoor: je moet de kledij kunnen voelen en eventueel passen voor je het koopt. Dit kan je niet online... Ook bij La Redoute al es voor verrassingen komen te staan... Gelukkig kan je terugsturen maar is toch niet leuk als het jurkje waar je naar uitkeek niet zo lekker zit als je had gehoopt...Francina schreef: ↑vr mar 05, 2021 20:49 Alleen lingerie koop ik in de winkel . Kleedjes , rokjes , blouses , jassen , schoentjes, laarsjes koop ik allemaal in de kringwinkel voor een paar eurootjes . Soms helemaal nieuw .Ongelooflijk wat vrouwen naar de kringwinkel brengen wat amper of nooit gedragen werd .
X
Michelle