buiten gaan als vrouw

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

zijde
dagelijks aanwezig

Re: buiten gaan als vrouw

Bericht door zijde »

Zijde
In de veluwe kun je als travestiet of crosdresser niet als vrouw buiten lopen in rok.
patty
dagelijks aanwezig

Bericht door patty »

Ik zou niet weten waarom niet
matthijsse
ForumFan

Bericht door matthijsse »

dat zou ik ook niet weten , maar ik denk dat het wel beter is als je je op zondag niet met zwarte pantys en een rok in de kerk laat zien , want dan kan je wel is problemen krijgen , maar verder moet je het gewoon doen , ik doe het ook
crisscross
dagelijks aanwezig

Bericht door crisscross »

Je kan dit allemaal geleidelijk opbouwen met zowel tijdstip van buiten gaan , als locatie en je outfit.
Ik ben zelf ook voorzichtig hiermee dus ga meestal s´avonds en loop dan niet in te extreem drukke punten en draag niet te
extreme kleding en een jas met capuchon en of een sjaal of das om eventueel je gezicht wat meer te bedekken.
matthijsse
ForumFan

ik denk dat het er ook aan ligt waar je woont , ik woon in amsterdam en ik hoor echt nooit negatieve reacties
ik ga ook gewoon met een panty en een rok of zelfs een jurk naar de drukke supermarkt nog nooit een negatieve reactie gehad ,
ubehaubt zelfs geen reactie , wel heb ik een keer van een vrouw een compliment gehad , dat ze het bij mij heel gedrurft en heel mooi vond staan dat ik een panty droeg , ze vond het jammer dat niet meer mannen dat deden
crisscross
dagelijks aanwezig

Ik woon ook in de omgeving van A´dam echter is er idd. een verschil in welke buurt je woont bv. in het centrum
vind niemand het raar of vreemd maar in de buitenwijken waar vaak mensen van buitenlandse komaf wonen
wordt je hobby iets minder gewaardeerd.
Ik probeer deze dan ook zoveel mogelijk te mijden natuurlijk.
rita100
dagelijks aanwezig

Bericht door rita100 »

hoi meiden,
daar waar mogelijk probeer ik als vrow naar buiten te gaan. of heel vroeg en dan langs het strand een wandeling maken of in de middag door het bos . het voelt zo lekker om gekleed te gaan. De wind onder je rok of door je haar. DRaag wel vaak een bh met boops onder een ruime jas (valt toch niet op) . en onder mijn broek een extra vullingvoor de heupen. Al met al een heerlijk figuur.
liefs Rita
matthijsse
ForumFan

rita
ik kijk niet meer naar de tijd , ik draag alles precies op de tijd dat het mij uitkomt , behalve als ik aan het werk moet , maar verder maak het mij niets meer uit , rokken , bhs ( met vulling ) pantys , schoenen met hakken , hemdjes soms met spaghettibandjes .
ik loop met alles op straat en ik er ook overal mee naar toe
Marcel
ff weer wat posten

Bericht door Marcel »

crisscross schreef: do apr 13, 2023 10:29 Je kan dit allemaal geleidelijk opbouwen met zowel tijdstip van buiten gaan , als locatie en je outfit.
Ik ben zelf ook voorzichtig hiermee dus ga meestal s´avonds en loop dan niet in te extreem drukke punten en draag niet te
extreme kleding en een jas met capuchon en of een sjaal of das om eventueel je gezicht wat meer te bedekken.
Zo begon ik ook. Met mijn capuchon op, wel met mijn laarzen en panty aan met een jurkje. En dan na middernacht de deur uit. Woon in een flat, dus zou altijd de kans hebben dat iemand die ook met de lift moet.
Ik woon zelf in purmerend maar zou ook niet zo snel naar amsterdam gaan. Ik merk wel dat het een hoop scheelt als je lichaam er vrij mooi uitziet. Elke man kijkt graag naar mooie benen met een kort rokje. Jouw benen zien er trouwens ook heel mooi uit.
Gr Sandra
Als vrouw zijnde heet ik Sandra.
crisscross
dagelijks aanwezig

Er op uitgaan is altijd spannend , wat voor reacties ga je krijgen , positief of negatief.
Ik ga het liefst als het gaat schemeren op uit , net als een echte nachtvlinder als ik na middernacht ga
kom ik niemand meer tegen.
Laatst had ik bij het fietsen een wat strakke rok aangetrokken en mooie hold-ups met zo een
brede kanten band die er doordat de strakke rok omhoog kroop te voorschijn kwam , hoewel er hier en daar
een blik geworpen werd viel het erg mee al was ik wel veel bezig m´n rok toch niet al te hoog te laten kruipen.
Later heb ik een wat lichtere A-lijn rok geprobeerd , wat weer iets andere problemen gaf , door harde wind
waaide ze regelmatig hoog op.
Misschien een keer een korte broek met panty eronder proberen hmmm..
gr Marjan.
matthijsse
ForumFan

marjan

een korte broek met een panty is op zich ook niks mis mee , goed dat je zo de straat op bent gegaan
zelf doe ik dat al jaren , maar ik doe dat niet stiekem meer , ik draag gewoon rokken en jurken met pantys en pumps er onder
en daar ga ik gewoon de straat mee op en daar ga ik ook gewoon boodschappen mee doen en ik krijg nooit een negatieve reactie
Plaats reactie