wie draagt er een bodysuits
Moderator: Moderators
-
- dagelijks aanwezig
wie draagt er een bodysuits
Gisteren
In jeansbroek en Bodysuits met heel korte mauwen naar de feesten geweest.
Maar vind het lastig onderaan als man. Zit daar soms niet lekker droeg geen onderbroek in.
Deze was het https://ibb.co/nPRVrRh
Heb hem ook in het wit
In jeansbroek en Bodysuits met heel korte mauwen naar de feesten geweest.
Maar vind het lastig onderaan als man. Zit daar soms niet lekker droeg geen onderbroek in.
Deze was het https://ibb.co/nPRVrRh
Heb hem ook in het wit
- crisscross
- dagelijks aanwezig
Re: wie draagt er een bodysuits
Ja ik kan me voorstellen dat je het niet fijn vond zitten , ik wel overwogen om er eens 1 te kopen maar omdat er geen jarretelles aan zaten maar niet gedaan.
Als ik zoiets dus overweeg is het meer een korset waar de onderzijde open is en met jarretelles eraan om een paar fijne kousen eraan te hangen.
Hetzelfde effect heb je ook met die leuke hele kleine slipjes/broekjes dan gaat die sleutelhanger ook lastig doen , omdat ie er niet inpast.
Als ik zoiets dus overweeg is het meer een korset waar de onderzijde open is en met jarretelles eraan om een paar fijne kousen eraan te hangen.
Hetzelfde effect heb je ook met die leuke hele kleine slipjes/broekjes dan gaat die sleutelhanger ook lastig doen , omdat ie er niet inpast.
- CrossWin66
- daar ben ik weer
Heej,
Ik draag met regelmaat een bodysuit. Nog niet openlijk, maar onder m'n kleding. Ook wel eens naar m'n werk als ik daar het lef voor heb op kunnen brengen en zeker weet dat ik niet betrapt kan worden. Ik kleed me namelijk om in een kleedruimte. Ik heb body's met kant en mesh. Body's van katoen t-shirt(lange en korte mouwen) modellen die ook te dragen zijn als t-shirt. Basics en met print.
Ik draag met regelmaat een bodysuit. Nog niet openlijk, maar onder m'n kleding. Ook wel eens naar m'n werk als ik daar het lef voor heb op kunnen brengen en zeker weet dat ik niet betrapt kan worden. Ik kleed me namelijk om in een kleedruimte. Ik heb body's met kant en mesh. Body's van katoen t-shirt(lange en korte mouwen) modellen die ook te dragen zijn als t-shirt. Basics en met print.
-
- dagelijks aanwezig
En hoe zit die tussen de benen geen last daar?
Ik wel dat de ballen er soms naast komen maar droeg dan ook geen slip of string
Ik wel dat de ballen er soms naast komen maar droeg dan ook geen slip of string
-
- is nieuw hier
Soms, als het leuk staat, maar dan liefst een die je spulletje goed omvat dat ze er niet naast gaan hangen
-
- ForumFan
heb ik nooit last van !
Een goede body houdt de ballen mooi naar binnen. Koop Rago, ze hebben met en zonder jarretelles.
-
- dagelijks aanwezig
rargo is shape ware nee bedankt
Hi Reginne
Klopt ben het helemaal eens met je ik heb zelf het nodige van rago zit perfect, het is prijzig maar dan heb je wat.
Deze shapewear zit echt fantastisch
Ik ben wie ik ben, en wat ik ben, ben ik door mijn eigen liefde
Will Ferdy zanger en voorvechter van LGBTQ+ acceptatie
Will Ferdy zanger en voorvechter van LGBTQ+ acceptatie