Favoriete dameskleding

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
crisscross
ff weer wat posten
Berichten: 73
Lid geworden op: ma apr 10, 2023 21:54

Re: Favoriete dameskleding

Bericht door crisscross »

Ik draag van alles wat ik leuk vind , mini midi maxi , rok jurk maakt niet uit het is gewoon leuk om te combineren en dan te zien hoe het uitpakt.
Je hebt vaak een beeld voor je wat je wil bereiken met je kleding en de uitdrukking "kleden naar je leeftijd" vind ik persoonlijk niet juist ik zie vaak genoeg wat oudere dames in kleding die zogenaamd meer voor jongere vrouwen bedoeld zijn en ze zien er heel goed in uit maar dat is mijn mening.
En ja jammer , net als contact advertenties , dat er geen fotootjes geplaatst kunnen worden , en opeens zie je dan toch een foto?!
zijde
dagelijks aanwezig
Berichten: 78
Lid geworden op: di jan 12, 2016 19:20

Re: Favoriete dameskleding

Bericht door zijde »

Zijde
Mijn favorite dameskleding is rok en zijde blouse en een mooi sjaal daarop.
Nu heb ik aan :Bruin geruite rok,satijnen beige blouse,beige vest,groene sjaal of een sjaal met korenaren,Panty zwart,bruine laarzen en pruik zwart haar.
matthijsse
ForumFan
Berichten: 363
Lid geworden op: zo sep 09, 2018 9:09

Re: Favoriete dameskleding

Bericht door matthijsse »

mijn favorite dameskleding zijn toch pantys rokken en pumps
zijde
dagelijks aanwezig
Berichten: 78
Lid geworden op: di jan 12, 2016 19:20

Re: Favoriete dameskleding

Bericht door zijde »

Graag draag ik een rood blauwe zijde blouse,blauwe jurk,grijze laarzen,pruik,rode jaal als hoofdoek
Zijde
matthijsse
ForumFan
Berichten: 363
Lid geworden op: zo sep 09, 2018 9:09

Re: Favoriete dameskleding

Bericht door matthijsse »

mijn favoriet is toch een jeansrok met dikke huidkleurige pantys
zijde
dagelijks aanwezig
Berichten: 78
Lid geworden op: di jan 12, 2016 19:20

Re: Favoriete dameskleding

Bericht door zijde »

Zijde
Vandaag heb ik een mooi biege vest gekocht dat past bij de bruin geruite rok. Het vest zit prettig.
tonia
dagelijks aanwezig
Berichten: 151
Lid geworden op: di okt 17, 2023 16:42
Locatie: Hoogezand

Re: Favoriete dameskleding

Bericht door tonia »

crisscross schreef: di mar 05, 2024 11:49 Ik draag van alles wat ik leuk vind , mini midi maxi , rok jurk maakt niet uit het is gewoon leuk om te combineren en dan te zien hoe het uitpakt.
Je hebt vaak een beeld voor je wat je wil bereiken met je kleding en de uitdrukking "kleden naar je leeftijd" vind ik persoonlijk niet juist ik zie vaak genoeg wat oudere dames in kleding die zogenaamd meer voor jongere vrouwen bedoeld zijn en ze zien er heel goed in uit maar dat is mijn mening.
En ja jammer , net als contact advertenties , dat er geen fotootjes geplaatst kunnen worden , en opeens zie je dan toch een foto?!
Beste Marjan,

het is belangrijk dat je je prettig voelt in de kleding die je aanhebt, en dan maakt het ook niet uit welke dames- of herenkleding je draagt. Veel personen laten zich in hun keuze voor hun kleedstijl beïnvloeden door anderen, die vinden dat je je moet "kleden naar je leeftijd" of gender. Het dragen van welke kleding dan ook is een expressie van je persoonlijke "ik", en heeft niets te maken met je leeftijd of je geslacht.

Toen ik ongeveer 30 jaar oud was, werkte ik met twee vrouwen van middelbare leeftijd, 45-50 jaar oud. Zij scheelden zo'n 3 jaar in leeftijd, maar de jongste van de dames ging "naar haar leeftijd" gekleed, terwijl de oudere dame er altijd jeugdig gekleed bijliep. Op een dag kwam de oudste van de twee naar mij toe met het verhaal dat ik tegen haar jongere collega gezegd zou hebben dat ik de kleren van de oudste collega niet mooi vond, omdat deze te jeugdig voor haar waren. Mijn antwoord hierop was: 'Dit heb ik nooit gezegd, je weet zelf ook wel dat ik nooit of te nimmer enige kritiek heb geuit tegen wie dan ook over haar kleedgedrag, of dat van anderen. Als ik dan al iets hierover zou zeggen, dan is het wel dat ik jouw kledingkeuze veel mooier vindt dan de hare. Haar kleedstijl is ouderwets, zoals mijn moeder zich kleedde op die leeftijd, terwijl die van jou helemaal bij jouw persoonlijkheid past. Dat mag je wel als een compliment voor jou van mij opvatten!"

Ze zei dat ze het ook al raar vond dat ik zoiets over haar gezegd zou hebben, en weet het daarom aan jaloezie van haar jongere collega ten opzichte van haar. Want, in al die jaren dat wij collega's waren, was er nooit ook maar één onvertogen woord over mijn lippen gekomen over welke collega dan ook, en zij zich dan ook niet kon voorstellen dat ik ooit zoiets negatiefs over haar gezegd zou hebben.

En zo zie je maar dat er, in meer dan 30 jaar, niets verandert is, als het gaat om personen die menen iets te zeggen te hebben over het kleedgedrag van andere mensen.

Groetjes, Tony.
Ik ben mezelf. Puur en authentiek.
Ik volg mijn hart en doe wat goed is.
Als ik mijn eigen pad volg, wordt het vanzelf bijzonder.
En dat klopt. Ik ben nou eenmaal uniek en bijzonder.
(Mark Verhees)
zijde
dagelijks aanwezig
Berichten: 78
Lid geworden op: di jan 12, 2016 19:20

Re: Favoriete dameskleding

Bericht door zijde »

Zijde
Nu draag ik een zwart beige jurk aan en bruine laarzen en groene sjaal.Jurken draag ik ook graag.
tonia
dagelijks aanwezig
Berichten: 151
Lid geworden op: di okt 17, 2023 16:42
Locatie: Hoogezand

Re: Favoriete dameskleding

Bericht door tonia »

Sorry, maar ik dacht toch even dat de titel van deze draad was 'Favoriete dameskleding', en niet 'Wat draag je nu'!

Dus als je daar iets over kwijt wilt zit je hier niet goed!
Ik ben mezelf. Puur en authentiek.
Ik volg mijn hart en doe wat goed is.
Als ik mijn eigen pad volg, wordt het vanzelf bijzonder.
En dat klopt. Ik ben nou eenmaal uniek en bijzonder.
(Mark Verhees)
zijde
dagelijks aanwezig
Berichten: 78
Lid geworden op: di jan 12, 2016 19:20

Re: Favoriete dameskleding

Bericht door zijde »

Zijde
Graag draag ik een rood blauwe blouse en blauwe rok,grijze laarzen,rode zijde sjaal als hoofdoek.
Berdine
ff weer wat posten
Berichten: 65
Lid geworden op: ma mei 27, 2024 15:25

Re: Favoriete dameskleding

Bericht door Berdine »

Mijn favoriet is de wijde broekrok met een mooie top, :roll: :P
Zo zalig om te dragen HEERLIJK
Gebruikersavatar
annalisa
dagelijks aanwezig
Berichten: 196
Lid geworden op: do feb 08, 2007 12:00
Locatie: omg:oosterhout

Re: Favoriete dameskleding

Bericht door annalisa »

Lieve zusje's.

Mijn favoriet kledingstuk is toch een mooie jurk.
Toch heb ik laats een jumpsuit gekocht Ik moet eerlijk zeggen dit zit heerlijk.
Een klein beetje te groot besteld maar dit geeft een heerlijk gevoel.
Gr Annalisa
matthijsse
ForumFan
Berichten: 363
Lid geworden op: zo sep 09, 2018 9:09

Re: Favoriete dameskleding

Bericht door matthijsse »

helaas hebben ze die niet in mijn maat , zelfs als ik de grootste maat betsel pas ik er niet in
Gebruikersavatar
laura.sparkle
ff weer wat posten
Berichten: 59
Lid geworden op: do apr 18, 2024 9:49

Re: Favoriete dameskleding

Bericht door laura.sparkle »

annalisa schreef: vr jun 14, 2024 7:29 Lieve zusje's.

Mijn favoriet kledingstuk is toch een mooie jurk.
Toch heb ik laats een jumpsuit gekocht Ik moet eerlijk zeggen dit zit heerlijk.
Een klein beetje te groot besteld maar dit geeft een heerlijk gevoel.
Gr Annalisa
Hoi Annalisa,

Wat een leuk idee, een jumpsuit, ga ik ook kopen!
Ik denk dat ik ook niet een te kleine maat bestel want dan gaat-ie misschien trekken in mijn kruis, haha.

Liefs, Laura.
hallo, gezellig!
Gebruikersavatar
laura.sparkle
ff weer wat posten
Berichten: 59
Lid geworden op: do apr 18, 2024 9:49

Re: Favoriete dameskleding

Bericht door laura.sparkle »

Hoi girls,

Mijn favo is een zomerjurk. Opzichtige kleur of print. Lekker zwieren en zwaaien. Sandaaltjes eronder. Haarbandje erboven. Mega grote oorbellen. Zo een jurk, die heel lang is. Met blote schouders en spaghettibandjes.

Jeej!

Liefs, Laura.
hallo, gezellig!
Plaats reactie