Maandverband / tampon

Algemeen

Moderator: Moderators

Evelien#
dagelijks aanwezig
Berichten: 82
Lid geworden op: za mar 23, 2024 11:53
Locatie: West Limburg België

Re: Maandverband / tampon

Bericht door Evelien# »

Hey, Rita

Laat maar weten wat je er van vindt als je het eens hebt uitgeprobeerd.
Rondlopen en femme met een maandverband in je slipje is ( voor mij althans) een zaaaalig gevoel.

Succes
Kusjes

Evelien
Lekker strak kontje :P
Gebruikersavatar
rita100
ff weer wat posten
Berichten: 71
Lid geworden op: ma mar 15, 2021 9:48
Locatie: eindhoven

Re: Maandverband / tampon

Bericht door rita100 »

en dan in combnatie met een kokerrok . mmmmmmmmmmmmmmm
kusje Rita
Evelien#
dagelijks aanwezig
Berichten: 82
Lid geworden op: za mar 23, 2024 11:53
Locatie: West Limburg België

Re: Maandverband / tampon

Bericht door Evelien# »

rita100 schreef: ma apr 29, 2024 19:37 en dan in combnatie met een kokerrok . mmmmmmmmmmmmmmm
kusje Rita
Oh, Rita...inderdaad dat is een ongelooflijk fantastisch gevoel.
Liefst nog met een panty en een paar leuke pumps.

Liefs
Evelien
Lekker strak kontje :P
Gebruikersavatar
Francina
ff weer wat posten
Berichten: 68
Lid geworden op: vr jul 13, 2012 17:51
Contacteer:

Re: Maandverband / tampon

Bericht door Francina »

Ik leg bijna dagelijks een maandverband in mijn slip , voel ik me helemaal vrouwelijk . Liefst het dikkere type maandverband .
Gebruikersavatar
laura.sparkle
ff weer wat posten
Berichten: 59
Lid geworden op: do apr 18, 2024 9:49

Re: Maandverband / tampon

Bericht door laura.sparkle »

Haha, dat is een goeie vraag!

Nee, ik heb dat nog niet gedaan, maar misschien moet ik het eens proberen. Ik sta er op zich wel open voor. In die middenregionen heb ik wel iets anders. Ik draag pads op mijn bibs, zo'n speciaal broekje over mijn ondergoed. Dat geeft meer "kont" en is ook leuker om te zien, vooral met een strakke spijkerbroek of een rokje.

Waar ik nu veel mee bezig ben, is het "borstgevoel". Ik ben aan het experimenteren met de vulling van mijn bh. Eerst ging het me er vooral om om de juiste omvang te krijgen, niet te groot, niet te klein, passend bij mijn lengte. Nu gaat het me er ook nog om om de zwaarte in orde te krijgen, dat je dus iets meer gevoel hebt bij wat je draagt. Bijvoorbeeld als je je omdraait of bukt, dat je de tegenbeweging voelt. Dit is voor mij niet iets sexueels (denk ik) maar meer "dat het klopt".

En jullie?

Liefs Laura.
hallo, gezellig!
Evelien#
dagelijks aanwezig
Berichten: 82
Lid geworden op: za mar 23, 2024 11:53
Locatie: West Limburg België

Re: Maandverband / tampon

Bericht door Evelien# »

laura.sparkle schreef: wo mei 29, 2024 12:36 Haha, dat is een goeie vraag!

Nee, ik heb dat nog niet gedaan, maar misschien moet ik het eens proberen. Ik sta er op zich wel open voor. In die middenregionen heb ik wel iets anders. Ik draag pads op mijn bibs, zo'n speciaal broekje over mijn ondergoed. Dat geeft meer "kont" en is ook leuker om te zien, vooral met een strakke spijkerbroek of een rokje.

Waar ik nu veel mee bezig ben, is het "borstgevoel". Ik ben aan het experimenteren met de vulling van mijn bh. Eerst ging het me er vooral om om de juiste omvang te krijgen, niet te groot, niet te klein, passend bij mijn lengte. Nu gaat het me er ook nog om om de zwaarte in orde te krijgen, dat je dus iets meer gevoel hebt bij wat je draagt. Bijvoorbeeld als je je omdraait of bukt, dat je de tegenbeweging voelt. Dit is voor mij niet iets sexueels (denk ik) maar meer "dat het klopt".

En jullie?

Liefs Laura.
Hé Laura
Ik begrijp wat je bedoeld, met die tegen beweging.
Soms steek ik enkele dikke appelsienen of pompelmoessen in mijn BH bij gebrek aan siliconen.
Het gevoel dat bij het bewegen alles op en neerbeweegt in combinatie van het gewicht is wel een fijn gevoel.
Uiteindelijk bij het uitkleden zie je ook nog eens de afdruk van je BH bandjes in je schouders staan, echt vrouwelijk.
Ook al ben ik maar een amateur travestietje.
Lekker strak kontje :P
kelsey
dagelijks aanwezig
Berichten: 126
Lid geworden op: zo dec 17, 2017 23:59

Re: Maandverband / tampon

Bericht door kelsey »

Afgelopen zaterdag avond alleen thuis met Kelsey.
En Kelsey was in de maandelijkse periode :D
Zo ontdekte ik dat het ook wel praktisch is om een maand verband in mijn broekje te plakken... ik wordt altijd wel wat opgewonden van Kelsey. Dus dan zit het niet direct in mijn broekje... Ik heb het voornemen om gewoon een pakket verbandjes bij de kleren van Kelsey te leggen....
Dat moet wel verdekt opgesteld... als vrouw lief dat ziet.
Dan komen er moeilijke vragen.

Groeten Kelsey
Berdine
ff weer wat posten
Berichten: 66
Lid geworden op: ma mei 27, 2024 15:25

Re: Maandverband / tampon

Bericht door Berdine »

Hi Dames
Ok vanaf nu ga ik ook voor het maandverband, ben benieuwd :o
Hemingway schreef ooit:
De wereld is een fijne plek.
En is het waard om voor te vechten'.
Met de tweede zin ben ik het eens.".
Evelien#
dagelijks aanwezig
Berichten: 82
Lid geworden op: za mar 23, 2024 11:53
Locatie: West Limburg België

Re: Maandverband / tampon

Bericht door Evelien# »

kelsey schreef: ma jun 17, 2024 11:27 Afgelopen zaterdag avond alleen thuis met Kelsey.
En Kelsey was in de maandelijkse periode :D
Zo ontdekte ik dat het ook wel praktisch is om een maand verband in mijn broekje te plakken... ik wordt altijd wel wat opgewonden van Kelsey. Dus dan zit het niet direct in mijn broekje... Ik heb het voornemen om gewoon een pakket verbandjes bij de kleren van Kelsey te leggen....
Dat moet wel verdekt opgesteld... als vrouw lief dat ziet.
Dan komen er moeilijke vragen.

Groeten Kelsey
Hey meisje...
Top dat je dat maandverband ook hebt ontdekt.
De vrouwelijke touch is eens te meer verhoogd.
En inderdaad het heeft ook nog zijn nut :D
Lekker strak kontje :P
Evelien#
dagelijks aanwezig
Berichten: 82
Lid geworden op: za mar 23, 2024 11:53
Locatie: West Limburg België

Re: Maandverband / tampon

Bericht door Evelien# »

Berdine schreef: di jun 18, 2024 2:15 Hi Dames
Ok vanaf nu ga ik ook voor het maandverband, ben benieuwd :o
Berdine, je gaat er geen spijt van krijgen, dat weet ik wel zeker :wink:
En... laat maar weten welke magie er in jou broekje zal plaatsgevonden hebben :D
Lekker strak kontje :P
Berdine
ff weer wat posten
Berichten: 66
Lid geworden op: ma mei 27, 2024 15:25

Re: Maandverband / tampon

Bericht door Berdine »

Yess ik heb het vandaag het maandverband voor de eerste keer gebruikt.
Is inderdaad een zeer speciaal gevoel ik hem naar achteren geduwd en hem zo laten rusten op het maandverband.
Ik heb wel mijn string moeten verruilen voor een slip, want ik draag altijd nylons voor jarretels.
Oeps toen ik het maandverband straks verwijderd had was die toch behoorlijk vochtig hmmmm. Ik ben om nooit gedacht hoe z]lig dit kon zijn.
Welk maandverband gebruiken jullie?
Vriendinnen bedankt voor de tip
Groetjes Berdy
Hemingway schreef ooit:
De wereld is een fijne plek.
En is het waard om voor te vechten'.
Met de tweede zin ben ik het eens.".
Evelien#
dagelijks aanwezig
Berichten: 82
Lid geworden op: za mar 23, 2024 11:53
Locatie: West Limburg België

Re: Maandverband / tampon

Bericht door Evelien# »

Berdine schreef: wo jun 19, 2024 2:00 Yess ik heb het vandaag het maandverband voor de eerste keer gebruikt.
Is inderdaad een zeer speciaal gevoel ik hem naar achteren geduwd en hem zo laten rusten op het maandverband.
Ik heb wel mijn string moeten verruilen voor een slip, want ik draag altijd nylons voor jarretels.
Oeps toen ik het maandverband straks verwijderd had was die toch behoorlijk vochtig hmmmm. Ik ben om nooit gedacht hoe z]lig dit kon zijn.
Welk maandverband gebruiken jullie?
Vriendinnen bedankt voor de tip
Groetjes Berdy
Berdy, wat mij betreft heb ik liefst het ietwat dikkere maandverband en ja alles naar achter duwen is de boodschap voor het optimale gevoel.
Het verbaast me enigsinds wel dat de dames hier allemaal dit niet eerder gebruikte of ontdekt hebben.
. Nogthans heeeel vrouwelijk 💖
Lekker strak kontje :P
kelsey
dagelijks aanwezig
Berichten: 126
Lid geworden op: zo dec 17, 2017 23:59

Re: Maandverband / tampon

Bericht door kelsey »

De hele boel naar achteren duwen heeft mij uiteindelijk een ontsteking opgeleverd.... qel al bijna 15 jaar geleden. Maar ik mocht toen wel in zo'n soort verlos stoel/bed liggen. Met mijn knieën over dië beugels.... maar de gevoelens waren totaal niet aanwezig.
Het is goed gekomen. Kinderen zijn inmiddels 12 en 14, de ontsteking is verholpen. Nu alleen een ander probleem. Ik heb een liesbreuk... maar de intake in geboekt.
Wordt vervolgd groet Kelsey
Evelien#
dagelijks aanwezig
Berichten: 82
Lid geworden op: za mar 23, 2024 11:53
Locatie: West Limburg België

Re: Maandverband / tampon

Bericht door Evelien# »

kelsey schreef: za jun 22, 2024 0:35 De hele boel naar achteren duwen heeft mij uiteindelijk een ontsteking opgeleverd.... qel al bijna 15 jaar geleden. Maar ik mocht toen wel in zo'n soort verlos stoel/bed liggen. Met mijn knieën over dië beugels.... maar de gevoelens waren totaal niet aanwezig.
Het is goed gekomen. Kinderen zijn inmiddels 12 en 14, de ontsteking is verholpen. Nu alleen een ander probleem. Ik heb een liesbreuk... maar de intake in geboekt.
Wordt vervolgd groet Kelsey
Ai een liesbreuk....
Is een routineklus voor de dokters, dat komt dus wel weer goed . Kelsey ... veel sterkte.
Lekker strak kontje :P
kelsey
dagelijks aanwezig
Berichten: 126
Lid geworden op: zo dec 17, 2017 23:59

Re: Maandverband / tampon

Bericht door kelsey »

Dankjewel Evelien

Dat weet ik dat smorgens brengen en savonds halen is.... maar op het moment voel ik ofdat ik een trap in mijn kruis heb gehad.
En ik moet om het half uur naar de wc....
En ik ben wat futloos....
.... voor de zomervakantie zou het fijn zijn als het opgelost is.....
Dat ga ik bij die intake horen...
Groeten van Kelsey. :wink:
Plaats reactie