Bdsm
Moderator: Moderators
- RoméeAdmin
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Re: Bdsm
Hoi Laura,
Dank je voor je bericht en je bezorgdheid.
Dat is ook de reden waarom ik dit nu heb gemeld. Het forum moet inderdaad informatief blijven in een ontspannen omgeving waarbij je elkaar kunt helpen en ondersteunen.
Dat je elkaar opzoekt is zeker mogelijk maar oproepen voor dating zullen we hier niet toestaan (uitgezonderd vragen of mensen uit de omgeving komen om gezamenlijk iets te ondernemen zoals winkelen, ontmoetingen georganiseerd door instanties, etc. Voor dating hadden we een dating omgeving opgezet https://transgender-dating.nl maar deze is wegens niet nakomende afspraken van de ontwikkelaar stopgezet totdat we weer een goed alternatief gevonden hebben.
De boodschap is vooral, laten we het forum netjes en beschaafd houden en bepaalde gevoelens in een privé setting.
Dank je voor je bericht en je bezorgdheid.
Dat is ook de reden waarom ik dit nu heb gemeld. Het forum moet inderdaad informatief blijven in een ontspannen omgeving waarbij je elkaar kunt helpen en ondersteunen.
Dat je elkaar opzoekt is zeker mogelijk maar oproepen voor dating zullen we hier niet toestaan (uitgezonderd vragen of mensen uit de omgeving komen om gezamenlijk iets te ondernemen zoals winkelen, ontmoetingen georganiseerd door instanties, etc. Voor dating hadden we een dating omgeving opgezet https://transgender-dating.nl maar deze is wegens niet nakomende afspraken van de ontwikkelaar stopgezet totdat we weer een goed alternatief gevonden hebben.
De boodschap is vooral, laten we het forum netjes en beschaafd houden en bepaalde gevoelens in een privé setting.
- crisscross
- dagelijks aanwezig
Ook ik ben al wat jaartjes op weg en zeker met de nodige ervaring als crossdresser.
Ik heb begrip voor het Berichtje van Romée en vind het ook correct wanneer er eventueel puntjes op I gezet dienen te worden het beter is als er via privé berichten gemaild wordt.
En Esther , een rollen spel wordt gebruikt om een "fantasie" na te spellen dat kan uit een boek/magazine zijn of een film/video.
Het dient puur (bij mij tenminste) ter seksuele stimulans of je houd van theater repetities dat kan ook natuurlijk.
Ik haal veel uit bv. oude Britse magazines , leuke kleding en mode en make-up stijl.(beetje jaren 60/70)
Ik heb begrip voor het Berichtje van Romée en vind het ook correct wanneer er eventueel puntjes op I gezet dienen te worden het beter is als er via privé berichten gemaild wordt.
En Esther , een rollen spel wordt gebruikt om een "fantasie" na te spellen dat kan uit een boek/magazine zijn of een film/video.
Het dient puur (bij mij tenminste) ter seksuele stimulans of je houd van theater repetities dat kan ook natuurlijk.
Ik haal veel uit bv. oude Britse magazines , leuke kleding en mode en make-up stijl.(beetje jaren 60/70)
- Melissadvx
- is nieuw hier
Heel eerlijk, ben ik zeker niet uit op sexuale handelingen, het bondagegevoel is iets veel mooierscrisscross schreef: ↑ma jan 20, 2025 20:21 Maar voor wie is daar dan ook direct seksueel contact mee gemoeid (iets wat ik bij een eerste ontmoeting me nauwelijks kan voorstellen)
Maar wel bij andere cd'rs (lijkt wel een auto type aanduiding) heb ik gehoord dat zij bij een eerste ontmoeting direct losgingen.
Ik vind persoonlijk rollenspel wel fijn om te doen en daar zijn gelukkig hier en daar soms nog wat mensen met dezelfde interesses te vinden.
Sterker nog, daar willen velen (snel) naar toe werken jammer genoeg
Wel altijd interesse in gehad maar het bleef meestal bij een zweep en kinky outfit. Mijn ex had hier geen interesse in wat ik heel erg jammer vond. We hadden een kennis die weer bevriend was met een ms mrs, maar die woonde in Eindhoven en dat vond ik dan ook weer te ver. Dus eigenlijk stelde ik het zelf ook steeds uit terwijl het verlangen wel bleef groeien. Vooral rollenspel en gedomineerd worden en soft sm vindt ik fijn. Maar zelf de zweep hanteren vindt ik ook fijn.
Wat ik ooit nog wel eens wil ervaren is bondage. Van nature uit ben ik altijd nieuwsgierig hoe iets is en wat voor gevoel dat geeft, dus voor experimenteren vindt ik fijn.
Gr Sandra
Wat ik ooit nog wel eens wil ervaren is bondage. Van nature uit ben ik altijd nieuwsgierig hoe iets is en wat voor gevoel dat geeft, dus voor experimenteren vindt ik fijn.
Gr Sandra
Als vrouw zijnde heet ik Sandra.
Dat zou zeker leuk zijn als er groepje is die af en toe ergens afspreekt. Volgens mij zijn er ook b&B met bdsm ruimtes. Ik zou het zelf wel leuk vinden om met meerdere mensen in 1 ruimte te zijn. Genieten van geven en ontvangen en het kijken naar andere. Misschien moeten andere geïnteresseerden maar eens laten weten of zij dat ook leuk vinden.Melissadvx schreef: ↑ma jan 20, 2025 16:35 Heerlijk is dat in mijn ogen X
Lekker dressen en dan stevig vastgebonden in een onderdanig positie
Zou leuk zijn als er een gezellig clubje was om regelmatig dit samen met hen te beleven![]()
Gr sandra
Als vrouw zijnde heet ik Sandra.
Inderdaad wel leuk en ook wel interesse..... maar ik heb ook gewoon een gezin ..... alleen voor een T avond moet ik mij al in 100 bochten wringen....
Laat staan voor zoiets...
Als iemand prive mijn fantasie verhalen wil lezen of zijn verhaal wil delen... dat kan altijd.
Ik als Kelsey hou wel van een strenge meesteres....
Ik ben benieuwd groetjes Kelsey
Laat staan voor zoiets...
Als iemand prive mijn fantasie verhalen wil lezen of zijn verhaal wil delen... dat kan altijd.
Ik als Kelsey hou wel van een strenge meesteres....
Ik ben benieuwd groetjes Kelsey
Vrouw en kinderen zijn vanmorgen om 10 uur vertrokken voor een weekend kamp van de basketbal.
Zodoende heeft Kelsey vandaag en morgen het hele huis voor zich zelf. Dus allereerst alle kleding in de wasmachine....
Best wel veel werk, twee droogrekken vol met was en toen kwamen er nog wel 2.. 3 wasmachine ladingen bij..
Dus creatieve actie boven de trap touwtjes gespannen.. zo kwam ik er achter dat ik gewoon meer dan 60 panties heb . Sommige al meer dan 15/ 20 jaar..
Die had ik nog gekocht toen ik nog alleen woonde.
Tussendoor allemaal klusjes in huis opgeknapt. Mijn favoriete tuinbonen klaargemaakt, de rest van de familie gaat er van over hun nek..
Een paar weken geleden heb ik via Vinted een hele leuke lange strakke jurk gekocht.
Dus ik heb hier de hele afgelopen week over bedacht hoe ik dit aan
Zou gaan pakken...
Mijn̈ corset aan. Uiteindelijk wel 3 lagen kleding er overheen. Om de gewenste vrouwelijke lijn te krijgen......
Tijd geleden al een tip gezien op de BDSM groep. Wat te doen om de Bondage spannender te maken. Jezelf opsluiten, in mijn geval riem om mijn nek en polsen en die met een slot aan elkaar verbinden.
DE SLEUTEL AL EEN DAG EERDER IN EEN PLASTIC FLESJE INVRIEZEN!! HELEMAAL GAAF!!!
Ik kon dus nergens bij en ik wilde niet vals spelen...
Dus flesje uit de vriezer gehaald.
Flesje was keihard bevroren, met sleuteltje.
Toe n voelde ik mij wel machteloos.... mijn blaas stond al op springen. Sleutel er uit krijgen.. gaat alleen onder warm water. En dan ook nog een soort van gehandicapt..... na 5 minuten eindelijk sleutel te pakken.
Maar die dan nog onder je kin in dat slot krijgen.... dat kostte weer 10 minuten.
In ieder geval de extase uiteindelijk was geweldig....
Zodoende heeft Kelsey vandaag en morgen het hele huis voor zich zelf. Dus allereerst alle kleding in de wasmachine....
Best wel veel werk, twee droogrekken vol met was en toen kwamen er nog wel 2.. 3 wasmachine ladingen bij..
Dus creatieve actie boven de trap touwtjes gespannen.. zo kwam ik er achter dat ik gewoon meer dan 60 panties heb . Sommige al meer dan 15/ 20 jaar..
Die had ik nog gekocht toen ik nog alleen woonde.
Tussendoor allemaal klusjes in huis opgeknapt. Mijn favoriete tuinbonen klaargemaakt, de rest van de familie gaat er van over hun nek..
Een paar weken geleden heb ik via Vinted een hele leuke lange strakke jurk gekocht.
Dus ik heb hier de hele afgelopen week over bedacht hoe ik dit aan
Zou gaan pakken...
Mijn̈ corset aan. Uiteindelijk wel 3 lagen kleding er overheen. Om de gewenste vrouwelijke lijn te krijgen......
Tijd geleden al een tip gezien op de BDSM groep. Wat te doen om de Bondage spannender te maken. Jezelf opsluiten, in mijn geval riem om mijn nek en polsen en die met een slot aan elkaar verbinden.
DE SLEUTEL AL EEN DAG EERDER IN EEN PLASTIC FLESJE INVRIEZEN!! HELEMAAL GAAF!!!
Ik kon dus nergens bij en ik wilde niet vals spelen...
Dus flesje uit de vriezer gehaald.
Flesje was keihard bevroren, met sleuteltje.
Toe n voelde ik mij wel machteloos.... mijn blaas stond al op springen. Sleutel er uit krijgen.. gaat alleen onder warm water. En dan ook nog een soort van gehandicapt..... na 5 minuten eindelijk sleutel te pakken.
Maar die dan nog onder je kin in dat slot krijgen.... dat kostte weer 10 minuten.
In ieder geval de extase uiteindelijk was geweldig....
Lieve dames.
LET OP!!!...
Bdsm kan spannend en leuk zijn ( ik hou er ook van, maar meer op medisch gebied ).
Voor je eigen veiligheid en die van anderen...
'' ZORG ER VOOR DAT ER ALTIJD IEMAND IN DE BUURT IS ''
Ga dus niet in je uppie zitten klooien met bondage of wat dan ook,
bij brand of ander onheil, kun je geen kant op.
Lieve groetjes van een bezorgde Irma.
LET OP!!!...
Bdsm kan spannend en leuk zijn ( ik hou er ook van, maar meer op medisch gebied ).
Voor je eigen veiligheid en die van anderen...
'' ZORG ER VOOR DAT ER ALTIJD IEMAND IN DE BUURT IS ''
Ga dus niet in je uppie zitten klooien met bondage of wat dan ook,
bij brand of ander onheil, kun je geen kant op.
Lieve groetjes van een bezorgde Irma.
Dankjewel voor het bezorgd zijn.
Ik schreef ook dat ik niet vals wilde spelen... oftewel ik had mijzelf ook zo los kunnen maken....
Als je in bent voor inspiratie... ik sta open voor PB'S met denkbeeldige scenarios. Zaterdag had ik de hele tijd een denkbeeldige bloedmooie meesteres achter mij staan.....
Groetjes Kelsey
Ik schreef ook dat ik niet vals wilde spelen... oftewel ik had mijzelf ook zo los kunnen maken....
Als je in bent voor inspiratie... ik sta open voor PB'S met denkbeeldige scenarios. Zaterdag had ik de hele tijd een denkbeeldige bloedmooie meesteres achter mij staan.....
Groetjes Kelsey