Wat heb jij nu aan? (deel 2)
Moderator: Moderators
- crisscross
- dagelijks aanwezig
Re: Wat heb jij nu aan? (deel 2)
Zaterdag causal outfit , witte trui met een grijs plooirokje zwarte 30 den panty en gisteren gekocht op het Waterloo plein zwarte glans schoentjes/pumps met klein hakje maar lopen erg fijn (gewoon nieuw) van M&H.
- Moniquevdm
- ff weer wat posten
zeer kort rokje hoge laarzen
body enz
zo maar even een stukje buiten lopen

body enz
zo maar even een stukje buiten lopen

Lange fluwelen mantel met satijnen strik rood fluwelen coltruitje Bullet BH zwart Wijde zwarte broekrok uit nylon
Ik ben wie ik ben, en wat ik ben, ben ik door mijn eigen liefde
Will Ferdy zanger en voorvechter van LGBTQ+ acceptatie
Will Ferdy zanger en voorvechter van LGBTQ+ acceptatie
-
- ff weer wat posten
Een short als onderbroek (zitten toch best wel lekker
) daarover een corrigerende hoge taille broekje. Broek een jeans met weide pijpen, leuke Mickey sneakers van de Primark. Met daarboven een groen tshirt met spookjes van SHEIN met daaronder een maximize bh met flink gevulde cups
en eroverheen nog een spijkerjasje.
Heb mascara op gedaan en een oogpotlood op
Heb mascara op gedaan en een oogpotlood op
Xxx,
Ilse
Ilse
Zijde
Nu draag ik beige rok, beige zijde blouse,beige vest,bruine laarzen,zijde sjaal met korenaren,panty,pruik zwart haar.
Nu voel ik goed.
Nu draag ik beige rok, beige zijde blouse,beige vest,bruine laarzen,zijde sjaal met korenaren,panty,pruik zwart haar.
Nu voel ik goed.
-
- ForumFan
een dikke huidkleurige panty , een jeansrok , een strak zwart tshirt , met daar onder een bh met d cup siliconenborsten er in
en daar ben ik zonet ook mee de straat op gegaan
wat zou ik graag van mezelf zulke grote borsten hebben !
en daar ben ik zonet ook mee de straat op gegaan
wat zou ik graag van mezelf zulke grote borsten hebben !
- Moniquevdm
- ff weer wat posten
lekker kort rokje hoge laarsen
flinke boezem enz
zie mijn profiel foto
veel liefs Monique
flinke boezem enz

zie mijn profiel foto
veel liefs Monique
- crisscross
- dagelijks aanwezig
Even "back to the fifties en sixties , dus een mooie hooggesloten (staat mooier bij het dragen van mijn borstplaat) ivoor kleur glanzende blouse
zwarte BH eronder veel plamuur make-up blauwe groen oogschaduw roze lipstick en blonde midlange pruik van de dingen die nog het meeste opvallen.
witte zachte maar wel volle petticoat met een zwarte plooirokje met witte dotjes erop .
Daar weer onder zwarte jarretelles met zwarte kousen met naad en een open sandaaltje met hakje.
mijn bezoekerving dit nou eenmaal helemaal top en vind het zelf ook niet echt onprettig , petticoat is wel even in de gaten houden of hij nog correct zit.
Verder afwerken met parelsnoertje armbandjes ook pareltjes en ook mijn oorbelletjes in dezelfde stijl.
Viel eigenlijk achteraf nog mee qua tijd om het in elkaar te zetten maar had dan ook geen plakwimpers en plaknagels gebruikt maar wel mascara en eyeliner.
zwarte BH eronder veel plamuur make-up blauwe groen oogschaduw roze lipstick en blonde midlange pruik van de dingen die nog het meeste opvallen.
witte zachte maar wel volle petticoat met een zwarte plooirokje met witte dotjes erop .
Daar weer onder zwarte jarretelles met zwarte kousen met naad en een open sandaaltje met hakje.
mijn bezoekerving dit nou eenmaal helemaal top en vind het zelf ook niet echt onprettig , petticoat is wel even in de gaten houden of hij nog correct zit.
Verder afwerken met parelsnoertje armbandjes ook pareltjes en ook mijn oorbelletjes in dezelfde stijl.
Viel eigenlijk achteraf nog mee qua tijd om het in elkaar te zetten maar had dan ook geen plakwimpers en plaknagels gebruikt maar wel mascara en eyeliner.