kunnen wij een decolletéhebben

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Evelien#
dagelijks aanwezig

Re: kunnen wij een decolletéhebben

Bericht door Evelien# »

matthijsse schreef: za jun 22, 2024 19:07 als ik siliconen pads in mijn bh doe dan heb ik gewoon een cup d
Hé Matthijsse
Wat fijn voor je me zo een stel stevige tietten.
😉 bij mij is het plat van voor 🤭 .
Opvullen dus tot ik een stevige c cup heb .
Lekker strak kontje :P
Herleen
daar ben ik weer

Bericht door Herleen »

Ik ben nieuw op dit forum.
Ik heb spontane borstvorming.
Heb het enigzins versterkt door het nemen van Fenegriek capsules van Weight en hopcapsulles met 8-prenylnaringenine werking.
Mijn borstjes zijn nu bijna cup A.
Mijn huisarts heeft mij een voorschrift geschreven om een vrouwelijke bustenhouder te dragen wegens borstvorming en rugklachten.
Ben superblij... eindelijk draag ik nu sedert 14 dagen dagelijks een Bhtje.
Mijn vrouw had het er de eerste momenten moeilijk mee.
Nu heeft ze mijn Bhtjes mee gekozen. Al 2.
Graag had ik cup B
Wie heeft suggesties hiervoor.
Kunnen foto´s gedeeld worden
matthijsse
ForumFan

Bericht door matthijsse »

ik heb medicijnen nodig omdat ik te hoge bloeddruk heb volgens mijn huisarts , maar van die medicijnen krijg je pas echt borsten !
daarom draag ik ook dagelijks een bh , wel een iets grotere dan ik eigenlijk nodig heb , maar ik heb ook nog siliconenborsten om er in te doen
annalisa
dagelijks aanwezig

Bericht door annalisa »

Ha Herleen
Je zou eens de Pueraria capsules van kruidenalternatief kunnen proberen.
Heeft een zusje van ons ook gebruikt en is daar zeer positief over.
Gr Annalisa
crossdresscindy
daar ben ik weer

Bericht door crossdresscindy »

Ik ben nogal vrij plat va voren en ook bet wel slank. En draag elke dag een push ujp bh, tja ik kan niet meer zonder, draag ze ook tijdens werk.
Maar toch ontbreekt er nog iets, silicone borsten gaat niet, werken voor mij. En toch wil ik iets van borsten .Hormonen gaan mij iets te ver.

En hoe nu verder.
laura.sparkle
dagelijks aanwezig

Bericht door laura.sparkle »

crossdresscindy schreef: di mar 11, 2025 13:53 Ik ben nogal vrij plat va voren en ook bet wel slank. En draag elke dag een push ujp bh, tja ik kan niet meer zonder, draag ze ook tijdens werk.
Maar toch ontbreekt er nog iets, silicone borsten gaat niet, werken voor mij. En toch wil ik iets van borsten .Hormonen gaan mij iets te ver.

En hoe nu verder.
Hoi Cindy,

Naast siliconen heb je ook protheses van bijvoorbeeld stof. Je kunt, voordat je iets koopt, ook eerst experimenteren met bijvoorbeeld sokken of een sok vullen met bijvoorbeeld rijst.

Je zegt dat er toch nog iets ontbreekt, weet je al wat dat is? Dat maakt het oplossen natuurlijk makkelijker.

Soms vind ik het fijn om mijn beugel-bh te vullen maar soms draag ik een lege bralette of bandeau. Je hebt ze bijvoorbeeld in kant met bijbehorende string of brazilian. Dat is minder volumineus dan een flink gevulde beugel-bh, maar op een andere manier wel super vrouwelijk. Die kant zou je ook op kunnen gaan experimenteren tot je er achter komt wat je precies wil.

Liefs, Laura.
"Hallo, gezellig!", Lena Braams, 't Schaep met de 5 Pooten.
crossdresscindy
daar ben ik weer

laura.sparkle schreef: di mar 11, 2025 15:24
crossdresscindy schreef: di mar 11, 2025 13:53 Ik ben nogal vrij plat va voren en ook bet wel slank. En draag elke dag een push ujp bh, tja ik kan niet meer zonder, draag ze ook tijdens werk.

En hoe nu verder.
Hoi Cindy,

Naast siliconen heb je ook protheses van bijvoorbeeld stof. Je kunt, voordat je iets koopt, ook eerst experimenteren met bijvoorbeeld sokken of een sok vullen met bijvoorbeeld rijst.

Je zegt dat er toch nog iets ontbreekt, weet je al wat dat is? Dat maakt het oplossen natuurlijk makkelijker.

Soms vind ik het fijn om mijn beugel-bh te vullen maar soms draag ik een lege bralette of bandeau. Je hebt ze bijvoorbeeld in kant met bijbehorende string of brazilian. Dat is minder volumineus dan een flink gevulde beugel-bh, maar op een andere manier wel super vrouwelijk. Die kant zou je ook op kunnen gaan experimenteren tot je er achter komt wat je precies wil.

Liefs, Laura.
Hoi hoi, dank je. Dat zijn zeker mooie oplossingen, Maar of dat voor mij gaat werken denk het niet. Ik draag elke dag een push up bh, met daarover een strakke top, zodat de bh mooi aansluit op de borst. Dit geeft wel een vrouwlijke vrom, en voelt best vrouwelijk. Dit s voor mij de beste oplossing voor tijdens me werk.
Wat er nog ontbreekt, weet ik zelf nog niet.
Ik zal eens kijken naar die brallette of bandeau.
In ieder geval bedankt.
laura.sparkle
dagelijks aanwezig

Bericht door laura.sparkle »

crossdresscindy schreef: di mar 11, 2025 18:44
laura.sparkle schreef: di mar 11, 2025 15:24

En hoe nu verder.
Hoi Cindy,

Liefs, Laura.
Hoi hoi, dank je. Dat zijn zeker mooie oplossingen, Maar of dat voor mij gaat werken denk het niet. Ik draag elke dag een push up bh, met daarover een strakke top, zodat de bh mooi aansluit op de borst. Dit geeft wel een vrouwlijke vrom, en voelt best vrouwelijk. Dit s voor mij de beste oplossing voor tijdens me werk.
Wat er nog ontbreekt, weet ik zelf nog niet.
Ik zal eens kijken naar die brallette of bandeau.
In ieder geval bedankt.
Hoi Cindy,

Ik ben ook relatief slank, dus ben net als jij altijd aan het experimenteren.

Naast een push-up heb je ook een maximizer bh, die is nog meer gevuld, een soort super push-up. Verder neem ik de cupmaat niet te groot, want dan sluit de bh beter aan op de huid.

Ik gebruik vaak gel push-up pads (van Hönkemuller) om nog iets meer vulling te krijgen. Die pads zijn best klein, en dat is precies wat ik wil, want de pads plaats ik helemaal onder in de bh en doe dan mijn "borstjes" er overheen. Zo sluit de bovenkant van de bh perfect aan op mijn huid. Als ik mijn blouse een beetje open heb, dan zie je mijn eigen huid, niet de pads. Net echt. Goed he?

Omdat ik de pads qua materiaal niet prettig vind, doe ik er altijd iets van katoen omheen. In plaats van gel pads kun je dus ook sokken gebruiken.

Liefs, Laura.
"Hallo, gezellig!", Lena Braams, 't Schaep met de 5 Pooten.
crossdresscindy
daar ben ik weer

Dank je. ik zal er eens over nadenken
crisscross
dagelijks aanwezig

Bericht door crisscross »

Is een breastplate geen optie ?
Dan is een leuk decolleté geen probleem.
Aan en uit trekken kan het wel zijn als je wat 'steviger" bent.
crossdresscindy
daar ben ik weer

crisscross schreef: do mar 13, 2025 17:37 Is een breastplate geen optie ?
Dan is een leuk decolleté geen probleem.
Aan en uit trekken kan het wel zijn als je wat 'steviger" bent.
Die heb ik een cub d.
Maar die trek ik niet altijd aan. Het aantrekken en uittrekken vooral vindt ik lastig. Ik heb er al 2 versleten , en wil deze graag langer houden.
crisscross
dagelijks aanwezig

Bericht door crisscross »

Hoi Cindy , tja dat is werkelijk een nadeel van dit product , hoewel ze zelfs reparatie ervoor aanbieden.
Als je ze alleen moet aantrekken is dit zeer lastig om het zonder beschadigen te doen , met z'n tweeën gaat dit een stuk beter.
En een D-cup is best wel fors denk ik , ik heb zelf een C-cup en dat vind ik al wat ten opzichte van de lossen borsten.
Plaats reactie