Hé Matthijssematthijsse schreef: ↑za jun 22, 2024 19:07 als ik siliconen pads in mijn bh doe dan heb ik gewoon een cup d
Wat fijn voor je me zo een stel stevige tietten.
Opvullen dus tot ik een stevige c cup heb .
Moderator: Moderators
Hé Matthijssematthijsse schreef: ↑za jun 22, 2024 19:07 als ik siliconen pads in mijn bh doe dan heb ik gewoon een cup d
Hoi Cindy,crossdresscindy schreef: ↑di mar 11, 2025 13:53 Ik ben nogal vrij plat va voren en ook bet wel slank. En draag elke dag een push ujp bh, tja ik kan niet meer zonder, draag ze ook tijdens werk.
Maar toch ontbreekt er nog iets, silicone borsten gaat niet, werken voor mij. En toch wil ik iets van borsten .Hormonen gaan mij iets te ver.
En hoe nu verder.
Hoi hoi, dank je. Dat zijn zeker mooie oplossingen, Maar of dat voor mij gaat werken denk het niet. Ik draag elke dag een push up bh, met daarover een strakke top, zodat de bh mooi aansluit op de borst. Dit geeft wel een vrouwlijke vrom, en voelt best vrouwelijk. Dit s voor mij de beste oplossing voor tijdens me werk.laura.sparkle schreef: ↑di mar 11, 2025 15:24Hoi Cindy,crossdresscindy schreef: ↑di mar 11, 2025 13:53 Ik ben nogal vrij plat va voren en ook bet wel slank. En draag elke dag een push ujp bh, tja ik kan niet meer zonder, draag ze ook tijdens werk.
Maar toch ontbreekt er nog iets, silicone borsten gaat niet, werken voor mij. En toch wil ik iets van borsten .Hormonen gaan mij iets te ver.
En hoe nu verder.
Naast siliconen heb je ook protheses van bijvoorbeeld stof. Je kunt, voordat je iets koopt, ook eerst experimenteren met bijvoorbeeld sokken of een sok vullen met bijvoorbeeld rijst.
Je zegt dat er toch nog iets ontbreekt, weet je al wat dat is? Dat maakt het oplossen natuurlijk makkelijker.
Soms vind ik het fijn om mijn beugel-bh te vullen maar soms draag ik een lege bralette of bandeau. Je hebt ze bijvoorbeeld in kant met bijbehorende string of brazilian. Dat is minder volumineus dan een flink gevulde beugel-bh, maar op een andere manier wel super vrouwelijk. Die kant zou je ook op kunnen gaan experimenteren tot je er achter komt wat je precies wil.
Liefs, Laura.
Hoi Cindy,crossdresscindy schreef: ↑di mar 11, 2025 18:44Hoi hoi, dank je. Dat zijn zeker mooie oplossingen, Maar of dat voor mij gaat werken denk het niet. Ik draag elke dag een push up bh, met daarover een strakke top, zodat de bh mooi aansluit op de borst. Dit geeft wel een vrouwlijke vrom, en voelt best vrouwelijk. Dit s voor mij de beste oplossing voor tijdens me werk.laura.sparkle schreef: ↑di mar 11, 2025 15:24Hoi Cindy,crossdresscindy schreef: ↑di mar 11, 2025 13:53 Ik ben nogal vrij plat va voren en ook bet wel slank. En draag elke dag een push ujp bh, tja ik kan niet meer zonder, draag ze ook tijdens werk.
En hoe nu verder.
Naast siliconen heb je ook protheses van bijvoorbeeld stof. Je kunt, voordat je iets koopt, ook eerst experimenteren met bijvoorbeeld sokken of een sok vullen met bijvoorbeeld rijst.
Je zegt dat er toch nog iets ontbreekt, weet je al wat dat is? Dat maakt het oplossen natuurlijk makkelijker.
Soms vind ik het fijn om mijn beugel-bh te vullen maar soms draag ik een lege bralette of bandeau. Je hebt ze bijvoorbeeld in kant met bijbehorende string of brazilian. Dat is minder volumineus dan een flink gevulde beugel-bh, maar op een andere manier wel super vrouwelijk. Die kant zou je ook op kunnen gaan experimenteren tot je er achter komt wat je precies wil.
Liefs, Laura.
Wat er nog ontbreekt, weet ik zelf nog niet.
Ik zal eens kijken naar die brallette of bandeau.
In ieder geval bedankt.
Die heb ik een cub d.crisscross schreef: ↑do mar 13, 2025 17:37 Is een breastplate geen optie ?
Dan is een leuk decolleté geen probleem.
Aan en uit trekken kan het wel zijn als je wat 'steviger" bent.