losse borsten
Moderator: Moderators
losse borsten
DAg , vandaag een borstplaat gekocht. en heb dus nu twee losse bosten te koop . cupmaat D. wie ?
liefs Rita
liefs Rita
- crisscross
- dagelijks aanwezig
Re: losse borsten
En hoe bevalt je nieuwe set borsten , Rita?
- cdjennifer
- dagelijks aanwezig
- cdjennifer
- dagelijks aanwezig
prima had het veel eerder moeten doen
- crisscross
- dagelijks aanwezig
Is zeker een mooi acc. en accentueert en voelt ook goed alleen prijs en aan en uitrekken zijn best "tricky"
Was ook erg benieuwd of Rita ook het gebruik ervan beviel of niet.
Ik gebruik zelf alle twee de opties , dus soms de ene versie dan weer de andere.
Ik gebruik zelf alle twee de opties , dus soms de ene versie dan weer de andere.
- cdjennifer
- dagelijks aanwezig
idd wat je zegt het aantrekken is idd tricky meestal helpt mijn partner even mee .ik voel me dan nog vrouwelijker als ik em aan hebcrisscross schreef: ↑vr mar 28, 2025 23:28 Is zeker een mooi acc. en accentueert en voelt ook goed alleen prijs en aan en uitrekken zijn best "tricky"
ja, het voelt enorm lekker als de boel op en neergaat op de fiets of tijdens het wandelen. en als ik geen bh draag zijn de tepels mooi zichtbaar i mijn blouseje .
liefs Rita
liefs Rita
Ik ben eigenlijk stiekem toch wel geïnteresseerd.... alleen de prijs staat mij wel tegen. Ik zal wel een krent zijn. Medewerking van mijn vrouw ga ik niet verwachten...
Dus nog even verder klooien met mijn B EN D borsten..... D zijn pas geleden beschadigd, twee plekken aan de onderrand waar de silicone uit zou kunnen komen..... nog niet gebeurd.
Ik las hier boven over een borstplaat...zonder BH dat je borsten dan zo lekker bewegen..... dat lijkt mij SUPER.... BLIJVEN DROMEN DAN MAAR....
Groetjes Kelsey
Dus nog even verder klooien met mijn B EN D borsten..... D zijn pas geleden beschadigd, twee plekken aan de onderrand waar de silicone uit zou kunnen komen..... nog niet gebeurd.
Ik las hier boven over een borstplaat...zonder BH dat je borsten dan zo lekker bewegen..... dat lijkt mij SUPER.... BLIJVEN DROMEN DAN MAAR....
Groetjes Kelsey