siliconenborsten
Moderator: Moderators
-
- Eredivisie
siliconenborsten
zijn er hier gebruiksters die siliconenborsten hebben en ze echt in
hun bh doen en er ook mee naar buiten gaan ?
hun bh doen en er ook mee naar buiten gaan ?
- Moniquevdm
- ff weer wat posten
Re: siliconenborsten
Zeker wel
Heerlijk

Heerlijk
Hoi
Zeker siliconen borsten , dat maakt het mooier en echter , zal nooit zonder borsten José zijn
Ge José
Zeker siliconen borsten , dat maakt het mooier en echter , zal nooit zonder borsten José zijn
Ge José
- Marina_ae
- dagelijks aanwezig
Bedoel je borstprotheses, zoals van Amoena, Silima enzo?
Zo ja: natuurlijk zijn die er.
Zo ja: natuurlijk zijn die er.
-
- Eredivisie
nee siliconenborsten van amazon
- crisscross
- dagelijks aanwezig
Ja ik heb er twee paar van een setje B cup en een setje C cup.
Nieuw gekocht van een handelaar via M'plaats lang geleden.
Misschien wel leuk om te melden dat de C cup van mij losse borstjes een stuk kleiner zijn dan de C cup van mijn borstplaat.
De losse borsten zijn wel handig en vlotjes te plaatsen (in je BH) maar die van mij kleven niet , er zit wel een dun velletje aan de achterzijde
maar ik durf er niet hard aan te trekken om te kijken of er een lijmlaagje onderzit , dus gebruik ik ze gewoon los in een sport bh het liefste.
Ze hebben evengoed wel de neiging als je voorover bukt om er soms uit te vallen (moet er soms zelf vreselijk om lachen als het gebeurd , gelukkig nog niet in het openbaar gebeurd.)
Nieuw gekocht van een handelaar via M'plaats lang geleden.
Misschien wel leuk om te melden dat de C cup van mij losse borstjes een stuk kleiner zijn dan de C cup van mijn borstplaat.
De losse borsten zijn wel handig en vlotjes te plaatsen (in je BH) maar die van mij kleven niet , er zit wel een dun velletje aan de achterzijde
maar ik durf er niet hard aan te trekken om te kijken of er een lijmlaagje onderzit , dus gebruik ik ze gewoon los in een sport bh het liefste.
Ze hebben evengoed wel de neiging als je voorover bukt om er soms uit te vallen (moet er soms zelf vreselijk om lachen als het gebeurd , gelukkig nog niet in het openbaar gebeurd.)
- annalisa
- dagelijks aanwezig
Hoi crisscross
Je zou ook eens een pocketbh kunnen proberen daar zitten een soort van zakjes in waar je borsten in blijven als je dan voorover buigt blijven deze mooi op hun plaats.
Mooie dagen gewenst Annalisa
Je zou ook eens een pocketbh kunnen proberen daar zitten een soort van zakjes in waar je borsten in blijven als je dan voorover buigt blijven deze mooi op hun plaats.
Mooie dagen gewenst Annalisa
- Marina_ae
- dagelijks aanwezig
Als dat losse borsten zijn is dat in wezen hetzelfde.
-
- Eredivisie
ik draag nu een voorgevormde beugel bh met harde cups cup d , dus ik hoef nu geen losse siliconencups meer in te doen !
-
- is nieuw hier
Wat is jullie aanbeveling, losse borsten of een borstplaat? Borstplaat lijk met zweterig en die hals vervelend en te zichtbaar.
- cdjennifer
- dagelijks aanwezig
ik heb en borstplaat maar die is niet zweterig vindt ik zelf.en de hals je kunt ze ook kopen met en Lage hals zoals bij bijvoorbeeld als en t-shirt .ik persoonlijk vindt ik en borstplaat heerlijk en fijn zitten maar dat is voor ieder weer andersAngeliqueZwoll schreef: ↑zo apr 20, 2025 10:56 Wat is jullie aanbeveling, losse borsten of een borstplaat? Borstplaat lijk met zweterig en die hals vervelend en te zichtbaar.
liefs Jennifer
- crisscross
- dagelijks aanwezig
Borstplaat kan wat extra zeet opwekken maar met talkpoeder trek je hem ook niet alleen makkelijker uit en aan maar houd ook het zweet eronder wat tegen.
Verder kan ik zeggen dat het wel heel prettig aanvoelt omdat ze fijn mee bewegen , en met de halslijn heb je gelijk maar je kan hem wellicht aanpassen tot op de hoogte die jij wenst.
Ik draag liefst een hoog gesloten blouse of coltrui en anders een fraai sjaaltje om die lokatie te bedekken.
En losse borsten hebben zeker ook wel een voordeel zoals makkelijk te plaatsen en geen halslijn zichtbaar zoals bij de borstplaat.
En niet te vergeten het prijsverschil.
Verder kan ik zeggen dat het wel heel prettig aanvoelt omdat ze fijn mee bewegen , en met de halslijn heb je gelijk maar je kan hem wellicht aanpassen tot op de hoogte die jij wenst.
Ik draag liefst een hoog gesloten blouse of coltrui en anders een fraai sjaaltje om die lokatie te bedekken.
En losse borsten hebben zeker ook wel een voordeel zoals makkelijk te plaatsen en geen halslijn zichtbaar zoals bij de borstplaat.
En niet te vergeten het prijsverschil.
- Marina_ae
- dagelijks aanwezig
Ik heb een duidelijke voorkeur voor losse borsten/protheses.
Voordeel van een borstplaat is dat je een decolleté kunt laten zien.
Nadelen zijn voor mij de halslijn, oksellijn, de warmte.
Losse borsten kun je soms ook wat decolleté maken, voelen veel natuurlijker, luchtiger, comfortabeler en ik kan topjes met dunne bandjes dragen en dus met (bijna) blote schouders lopen (een borstplaat heeft daar een rand zitten).
Ieder zijn ding.
Voordeel van een borstplaat is dat je een decolleté kunt laten zien.
Nadelen zijn voor mij de halslijn, oksellijn, de warmte.
Losse borsten kun je soms ook wat decolleté maken, voelen veel natuurlijker, luchtiger, comfortabeler en ik kan topjes met dunne bandjes dragen en dus met (bijna) blote schouders lopen (een borstplaat heeft daar een rand zitten).
Ieder zijn ding.
-
- Eredivisie
ik heb zelf aardige borstgroei , en ik draag tegenwoordig een
strapless beugel bh 95 d met stevige voorgevormde cups
ik hoef er niet eens siliconenborsten in te doen , en dat voelt gewoon hartstikke fijn
als je het niet zou weten dan zie je gewoon dat ik cup 95 d al van mezelf heb
strapless beugel bh 95 d met stevige voorgevormde cups
ik hoef er niet eens siliconenborsten in te doen , en dat voelt gewoon hartstikke fijn
als je het niet zou weten dan zie je gewoon dat ik cup 95 d al van mezelf heb
-
- Eredivisie
hoevaak doen jullie siliconenborsten in je bh en gaan jullie er ook de straat mee op ?