Lelijkste vrouwenkledingstuk
Moderator: Moderators
Lelijkste vrouwenkledingstuk
Gisteren aan het beppen met Lisa, kwam het toch op de in haar ogen afschuwelijke kniekousjes. We hebben daar een leuke thread over gehad, maar nu wil ik jullie vragen: wat vinden jullie de meest lelijke vorm van dameskleding? Graag met reden
liefs, Josette
Re: Lelijkste vrouwenkledingstuk
het lelijkste kledingstuk voor een vrouw vind ik zo'n wijde lange broekrok,en van die slobbertruien echt ON vrouwelijk
Joost schreef:Gisteren aan het beppen met Lisa, kwam het toch op de in haar ogen afschuwelijke kniekousjes. We hebben daar een leuke thread over gehad, maar nu wil ik jullie vragen: wat vinden jullie de meest lelijke vorm van dameskleding? Graag met reden
om heerlijk gekleed te gaan als meisje,houd van eigentijdse kleding,minirokjes kousen pumps en mooie kanten lingerie
Hi girls,
Ook ik heb op de broekrok gestemd. Bah, zo'n afgrijselijk ding. Of je draagt een broek, of je draagt een rok. Kort of lang, een broekrok komt NOOIT in mijn garderobe terrecht.
Mijn voorkeur: een lange strakke rok, liefst in jeans met een of andere print op.
Groetjes, Kathleen.
Ook ik heb op de broekrok gestemd. Bah, zo'n afgrijselijk ding. Of je draagt een broek, of je draagt een rok. Kort of lang, een broekrok komt NOOIT in mijn garderobe terrecht.
Mijn voorkeur: een lange strakke rok, liefst in jeans met een of andere print op.
Groetjes, Kathleen.
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
Come una ragazza! Per sempre!
Mijn hele leven al is er één kledingstuk dat ik verafschuw, en dat is de broekrok. Dat is nou echt zo'n tussen-de-wal-en-het-schip-kledingstuk. Je kunt er geen kant mee op in je garderobe, en ik heb slechte huwelijks- en schoonzuservaringen met zo'n onding, vooral in combinatie met refrosokjes. Bah, op de brandstapel ermee.
Liefs,
JolandaM
Liefs,
JolandaM
Je kunt het leven slechts vieren wanneer je het als een geschenk aanvaardt
absoluut de meest lelijke zijn.........................
ik verafschuw kniekousen ze zijn lelijk en afschrikwekkend, en trouwens ook een broekrok zou verboden moeten zijn
je weet niet.... wat je niet weet
er is zo veel lelijke kleding. wat vooral belangrijk is hoe en wanneer het gedragen word en door wie. over een kleding stuk lelijk is kan je eigenlijk niet zo goed zeggen. wat ik persoonlijk heel lelijk vind zijn te dikke vet rollen met te strakke korte rokjes en of topjes.
owja om niet te vergeten......dik vette nep gouden sieraden vin ik niet zo mooi..... lol! moet allemaal wel een beetje charmant zijn!!
owja om niet te vergeten......dik vette nep gouden sieraden vin ik niet zo mooi..... lol! moet allemaal wel een beetje charmant zijn!!
-
- ForumFan
gone
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op di jul 13, 2004 14:39, 1 keer totaal gewijzigd.
I am proud to be transcommunity girl
-
- ForumFan
gone
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op di jul 13, 2004 14:37, 1 keer totaal gewijzigd.
I am proud to be transcommunity girl
- racine
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Hallo dames (en heren ook),
Met afstand nummer 1, de broekrok. Dit is m.i. een halve oplossing en halve oplossingen zijn nooit goed. Maak een keuze; een rok of een broek, maar niet iets er tussen in.
De kniekousjes zijn bij mij nummer 2, ik moet wel bekennen dat die dingen handig zijn bij het passen van schoenen als je niet enfemme gaat shoppen....
Met vriendelijke groet,
Racine
PS.
JolandaM, wat zijn refro sokjes? Google vindt wel iets, maar ik denk dat je iets anders bedoeld, vast niet iets met halogeenlampen.
"Google resulaten:
Refro model, met 75 cm snoer met AMP - koppelingen, incl. G5.3 koudspiegellamp
20 W. Hoogte 160 mm Type spot Luifel. Lengte 310 mm. Montage Opbouw 98 2909. ...
"
Met afstand nummer 1, de broekrok. Dit is m.i. een halve oplossing en halve oplossingen zijn nooit goed. Maak een keuze; een rok of een broek, maar niet iets er tussen in.
De kniekousjes zijn bij mij nummer 2, ik moet wel bekennen dat die dingen handig zijn bij het passen van schoenen als je niet enfemme gaat shoppen....
Met vriendelijke groet,
Racine
PS.
JolandaM, wat zijn refro sokjes? Google vindt wel iets, maar ik denk dat je iets anders bedoeld, vast niet iets met halogeenlampen.
"Google resulaten:
Refro model, met 75 cm snoer met AMP - koppelingen, incl. G5.3 koudspiegellamp
20 W. Hoogte 160 mm Type spot Luifel. Lengte 310 mm. Montage Opbouw 98 2909. ...
"
Als privacy illegaal wordt, zullen slechts illegalen privacy hebben.