Laatst vroeg ik jullie op tips voor het "naar buiten gaan". Ik heb al jullie tips gelezen.
De tip waar ik het meeste aan had ging over vertouwen in mezelf. Ik heb goed nagedacht wat ik nu wil. Daarop besloten om vandaag te gaan pinnen met m'n jurk en pumps enzo aan. M'n best gedaan op mijn verschijning, en op weg . . .
In mijn appartementengebouw kwam ik andere bewoners tegen, en op straat andere mensen. En . . . niemand deed raar ! Dat gaf me weer meer vertouwen om de volgende meters af te leggen. M'n hart klopte wel hard in m'n keel. Uiteindelijk gewoon de kilometer afgelegd naar de pin-automaat, gepint en weer terug gelopen. Het enige vervelende was pijn in mijn voeten van 2 kilometer pumps met hoge hakken.
Ben nu gelukkig wnat het blijkt dat ik gewoon kan zijn zoals ik wil, zonder rare of vervelende reacties. (tot nu toe dan, maar het lijkt erop dat "rare" reacties in de minderheid zijn).
Kotom: Ik ben blij en verrukt, heb eindelijk het gevoel dat ik me niet meer hoef te schamen voor wie ik ben.
THX meiden voor de tips en het hart onder de riem.
Wietske