Verteld...

Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten

Moderator: Moderators

Isabelle Raulin dAymeries
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Isabelle Raulin dAymeries »

Hee Chantelle,

Ik ben het ook eens met Nathalie en Esther. Er is ook niks mis mee om haar te laten bepalen of ze Chantelle wil zien, en vanaf wanneer. In het begin was het bij mij: als niet, dan niet. Nu vindt ze het leuk als Isabelle haar om halfzes 's ochtends een vers stukje appeltaart komt serveren.

Zij wilde ook een coming out naar vrienden en familie, en daar ben ik achteraf heel blij mee: scheelt een hoop undercover gedoe. Ik ben ook blij dat ze eiste dat ik overdag een mannelijk rolmodel aan mijn zoontje zou blijven aanbieden, gewoon omdat die anders al helemaal alleen vrouwen zou zien elke dag, en dat is inderdaad zo, voor veel jongetjes de dag van vandaag overigens. Leer luisteren naar je vrouw en vertrouw op haar intuïtie: ze heeft gelijk.

Ik heb hier gewoon hele goede ervaringen mee,

Isabelle
Get over it.
Benedicte
daar ben ik weer

Bericht door Benedicte »

Dag beste meiden,

Vandaag mijn verjaardag, heb een kado gekregen ( een mooie lederen jas, mannenmodel) maar wat ik leuk vond is dat mijn vrouw erbij vertelde dat het waarschijnlijk een verkeerd kado was, ik heb haar gezegd dat ik het moi vond, en dat is het ook, ze zei zelfs dat ik het ook "" als vrouw zou kunnen dragen "" ik ben dus weer bereid heel open te zijn , maar morgen loopt het misschien toch weer allemaal fout ...

We zien wel
Isabelle Raulin dAymeries
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Isabelle Raulin dAymeries »

Hoi Chantelle,

Da's echt heel lief van haar. Draag die jas. Het is een aanwijzing over hoe ze jou wil zien.

Komt wel goed, als je echt moeite doet om haar hints te begrijpen, en luistert naar wat ze zegt.

Isabelle
Get over it.
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Helemaal eens met Isabelle. Het simpele feit dat je juist dit kado krijgt, met die tekst erbij, zou je al iets moeten zeggen, chantalle..

Waarom twijfel je zo? De tekenen zijn zo duidelijk ! Morgen loopt er nix fout. Morgen ga jij haar eens lekker verwennen en vertel je d'r dat je zo blij bent met 'r. En haar veelzijdigheid. En laat je Chantalle eens even een weekendje rusten.

Ideetje ?
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Nicole-vt
dagelijks aanwezig

Bericht door Nicole-vt »

Nathalie, ik sluit me bij je aan, het kost alleen een beetje tijd chantalle, het kan ook niet allemaal tegelijk!
Wat er in die paar dagen is gebeurd is heel veel. De opmerking van haar is misschien wel je mooiste kado.
En het woord scheiden wil ik niet meer horen hoor! :wink: (of er moeten natuurlijk nog andere dinegen spelen.)

Zo genoeg gemoederd

Have a nice weekend en maak er wat van :) (volgens mij is ze het waard)

Nicole
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Zo genoeg gemoederd
Precies ;)
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Benedicte
daar ben ik weer

Bericht door Benedicte »

Hallo Allemaal,
Gisteren heb ik voorzichtig terug over Chantalle gesproken met mijn vrouw, haar reactie was goed, ik mag me omkleden , maar ze wil dit niet zien, ons huwelijk lijkt voorlopig geen schade ervan te ondervinden, zoals ik haar de eerste keer zei was ikzelf niet veranderd, alleen de verpakking ziet er soms anders uit en dat zei ze zelf nu !!.
Ik hoop echter binnenkort te kunnen omkleden waar zij bij is en misschien ooit wel eens als vriendinnen te gaan shoppen, maar dat is voorlopig toekomst

Groetjes van Chantalle
Kathleen
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Geduld is een schone gave, Chantalle. Ik heb er zelf ook nog veel van nodig! :wink: :wink:

Nee, meid, geef het de tijd en alles komt in orde! Niet te snel willen gaan! Patience!!!! :wink:

Groetjes van een landgenote, hihi!

Ciao!
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
Chris10
is nieuw hier

ook verteld

Bericht door Chris10 »

Hoi Chantalle,

Het is bij mij nu 6 weken geleden dat ik het verteld heb, maar het gaat echt met ups en downs. Soms denk ik ach het valt wel mee, ze reageert redelijk normaal. andere keren slaat de vlam zo in de pan. Maar het enige wat ik kan doen is praten en geduld hebben.

Succes ermee :lol: :cry:
Kathleen
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Ach Chris, mijn partner weet het nu al anderhalf jaar en het gaat hier ook nog steeds met ups and downs. Soms lijkt het wel of ze nooit aan 'Kathleentje' went, andere keren is ze erg lief voor me, zelfs als ik enfemme ben. Waar de ene tien jaar voor nodig heeft, klaart een andere weer in een maandje of twee. :-?

Inderdaad, veeeeeeeel praten en nog meer geduld hebben. En als je bij je partner wil blijven moet je ook accepteren dat je maar zo ver kan gaan als die partner jou laat gaan. Met de zaken te forceren bereik je niet veel. :-?

Maar je bent niet de enige, meid! Ik heb het er ook moeilijk mee. Wie niet?

Groetjes,
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
Plaats reactie