Welke foundation is beter?
Moderator: Moderators
- Chantal C.
- Forumdiva
Welke foundation is beter?
Welke soort foundation is beter? In poedervorm of vloeibare uit tube?
Of maakt dat niet veel uit?
Of maakt dat niet veel uit?
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Hoi Chantal
Ik kan niet als deskundige spreken, alleen als gebruikster.
Ik ga voor de vloeibare vorm. Kun je beter uitsmeren. Ik heb trouwens nog geen poedervorm gezien nu ik erbij nadenk.
Ik gebruik foundation om gezicht (en oren en hals !!) te egaliseren, en daarna poeder om te matteren. Dus over elkaar heen.
Heb je hier wat aan?
Ik kan niet als deskundige spreken, alleen als gebruikster.
Ik ga voor de vloeibare vorm. Kun je beter uitsmeren. Ik heb trouwens nog geen poedervorm gezien nu ik erbij nadenk.
Ik gebruik foundation om gezicht (en oren en hals !!) te egaliseren, en daarna poeder om te matteren. Dus over elkaar heen.
Heb je hier wat aan?
Cyn.
- Chantal C.
- Forumdiva
Ik heb van een vriendin een paar verschillende foundations gehad. Zat dus ook een tube bij. Ik gebruik nu foundation in poedervorm (zelfde als oogschaduw).Cynthia schreef:Ik ga voor de vloeibare vorm. Kun je beter uitsmeren. Ik heb trouwens nog geen poedervorm gezien nu ik erbij nadenk.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Het heeft ook met je soort huid te maken. Ikzelf heb een vette huid. Dan is het niet verstandig om een vloeibare foundation te gebruiken. Het blijft er dan als het ware los op liggen. Daarom gebruik ik heel bewust én op advies van een visagiste een compacte foundation (Joe Blasco). Het is een wat duurdere make-up, maar het werkt bij mij perfect.
Liefs, Paula
Liefs, Paula
"I love the way you walk. I love the way you talk. But please shut up !"
Hoi,
Dit is een leuke site voor tips en uitleg over hoe en wat met make-up
http://home.quicknet.nl/qn/prive/makemeover/
Groetjes, Amanda
Dit is een leuke site voor tips en uitleg over hoe en wat met make-up
http://home.quicknet.nl/qn/prive/makemeover/
Groetjes, Amanda
- Lisa met een S
- Moderator