Nathalie, ik deel eigenlijk de mening van Joost wat betreft het anoniem verzenden van zo'n magazine. Ik zal je ook even vertellen waarom:
Ik schaam me niet om een T*girl te zijn. Daar ben je mee geboren en heb je dus mee te leven. Mocht ik alleen wonen of met niemand rekening hebben te houden, kon het me dus ook geen barst schelen wie op de hoogte was en wie niet. Met andere woorden, ik zou gewoon als vrouw gekleed de straat op gaan en de dagdagelijkse dingen doen die een bio-vrouw ook doet.

Maar ik heb een partner en twee kinderen om rekening mee te houden. Zij weten van mijn vrouwelijke gevoelens, maar hebben liever niet dat ik er zo in het openbaar mee naar buiten kom. Een wens die ik moet respecteren.

Dus moet ik ook al het mogelijke doen om te verhinderen dat mijn gevoelens openbaar worden gemaakt. Daar hoort dan ook onder dat wanneer zo'n magazine open en bloot de brievenbus ingaat, dat een zeker risico inhoudt. Ik woon in een klein dorp en de postbodes zijn doorgaans woonachtig in onze eigen woonplaats. Wanneer zo iemand zo'n magazine maandelijks in de brievenbus doet, een blad waar bijvoorbeeld een leuke T*girl op de cover prijkt, dan zou dat opvallen. Dat houdt dan mogelijk gevolgen in voor mijn familie. Pesterijen op school, bemoeizieke familie en kennissen, enz...

Dus begrijp ik Joost wel in zijn redenering om zo'n blad discreet te bezorgen.

Ik kan natuurlijk altijd nog in de kiosk terecht!

Groetjes!