Ik ga me hier niet meer voorstellen, dat heb ik gedaan in het forum Hallo Allemaal

Maar er zijn een paar dingen waar ik mee zit! Ik zal proberen ze hier goed onder woorden te brengen, of het lukt weet ik niet.
He, dit is moeilijker te omschrijven dan ik dacht, maar ik probeer het.
Op 5 jarige leeftijd begon et gevoel te komen dat ik liever een meisje zou willen zijn
Op ongeveer 7 jarige leeftijd zag ik een vallende ster en wenste een meisje te worden.
Nu ben ik 28 en ik weet niet wat of wie ik ben, man of vrouw en dan over gevoelens daar zal iedereen wel mee liggen te stoeien: wat is een mannelijk en wat is een vrouwelijk gevoel???
Wat ik wel weet is; dat als ik alleen maar in mannenkleding loop, ik onrustig word, beetje depri. ( ik draag dus heel vaak dameslingerie onder mijn werkkleding, om me toch maar goed te voelen op het werk)
En thuis zit ik (op mijn kamer) steeds meer in dames kleding
Ik ben dan rustiger minder opvliegend ( of de PC moet kuren hebben

Ik vergelijk me ook wel eens met een meisje die op een poster aan mijn muur hangt...... dan wou ik dat ik haar was... een vrouw.
De gevoelens om vrouw te worden/zijn, zijn momenteel niet erg sterk aanwezig. Kan dit komen omdat ik me als maar meer in meidenkleding ga kleden??? Of is het acceptatie???
Van mij mogen de gevoelens wel wat heftiger worden, zodat ik duidelijk heid krijg in de persoon die ik ben. Een poos terug heb ik een echt erge huilbui gehad en heb op het punt gestaan om zelfmoord te plegen, nadat ik mijn afscheidsbrief nog een keer gelezen had begon ik te huilen en zag ik GELUKKIG van die zelfmoord af.
Ik heb eens met de VU gebeld voor een intake gesprek, maar na een aantal vragen bijvoorbeeld wie mijn huisarts is werd ik bang. Ik dacht wat als ze mijn huisarts bellen en hij naar ons toe belt ( ik weet het, een arts heeft zwijgplicht) Maar voor het maken van een afspraak moet ik nog steeds terug bellen.
Zoals ik al schreef de gevoelens zijn niet echt sterk aanwezig, maar zitten er wel, he hoe moet ik dit omschrijven. Heel makkelijk??
Ik wil een vrouwelijk lichaam borsten maar wil (op dit moment) mijn Penis niet missen. Ik zou dus een Shemale willen zijn.
Maar op andere momenten is man zijn toch weer veel makkelijker
Maar dan..... weer vrouw omdat ik weer rusteloos word en me weer omkleed, omdat ik me dan beter voel
Zijn er meiden die deze twijfels kennen???Mail me dan of laat hier een berichtje achter
Groetjes, Nataschja