Hoi Dames!Nou gisteren dan uiteindelijk is Selena naar Amsterdam geweest!Ik had me hier in Grunn bij een kameraad opgetut etc.En toen als Selena op weg!Wat te gek was dat

Tot dat mijn oude Golf een akelig lawaai liet horen!

Ai,ai,ai nee,ik wist al gauw dat de uitlaat middendoor was!Wat een herrie!En dat 70 km voor Amsterdam.Aan de kant gaan en de anwb bellen?

Ik dacht die oude golf van mij laat ne nooit in de steek met al zo'n 450.000km op de teller,dus ik besloot door te rijden.Toen ik vlakbij destraat was van mijn kameraad ....een lawaai van jewelste....hahahahaha ik wou zo min mogelijk opvallen,iedereen kijken!En het was voor mij de eerste keer bij daglicht(net een soort dracula,haha)Nou ja toch maar uitgestapt met allemaal mensen op straat,maar niemand die echt keek op zoiets!!Ik liep naar de voordeur en belde aan maar zijn bel deed het niet!Ai,doe nou open please!Allemaal mensen schuifelden voorbij,maar dat ging perfect!

Toen deed hij de deur open en was ik eindelijk binnen.
Toen ik bij was gekomen zijn we nog met de hond er op uit geweest en wat dacht je?NIEMAND die keek van kijk die nou!!

Yes!!
Daarna zijn we nog wat gaan eten.Mijn kameraad opperde om zo gewoon te gaan eten,erg leuk aangeboden maar nu even niet,dacht ik.Ik heb weer genoeg overwonnen en de volgende keer als ik bij hem ben gaan we wel uit eten of winkelen of EN winkelen natuurlijk.
Dus inderdaad zoals Nathalie al een keer zei;je valt echt niet op etc.Dus dames gewoon doen denk ik.Groetjes en xxx van een blije Selena