Een week om van te janken.

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Franciska
ForumFan

Een week om van te janken.

Bericht door Franciska »

Hoi allemaal,

Maandag ochtend om 10:00 uur moet het gehele personeel in de kantine komen voor een mededeling.
Er is dusdanig weinig werk op dit moment dat er in overleg met de ondernemingsraad is besloten om elke maand te bekijken welke dagen er collectief niet gewerkt zal gaan worden. de helft van die tijd gaat tenkoste van de verlof dagen en de andere helft moet in de tweede helft van dit jaar collectief worden in gehaald. Deze maand zijn er al drie dagen vast gesteld. Aanstaande vrijdag, volgende week vrijdag en de maandag daarop.

Dinsdag moest mijn auto naar de garage voor een grote beurt en een APK keuring. Ik had ook geklaagd dat het niet warm wordt in de auto en of ze daar ook meteen even naar wilde kijken. Ongeveer 09:45 uur kreeg ik een telefoontje van de garage dat ze met mijn auto bezig waren en tot de ontdekking gekomen waren dat de koppakking kapot is en dus vervangen moet worden. Het vervangen van de koppakking kost ±600 euro de remblokken moeten ook vervangen worden waardoor het onderhoud en de APK ook op ±600 euro uit komen, Vrijdag kan ik als het mee zit mijn auto weer ophalen en al mijn spaarcenten daar achter laten.

Tot zover was het wellis waar geen leuke week, maar ook geen ramp week.

ik voel me al een hele tijd sterk tot iemand aangetrokken, zondag avond heb ik al mijn moed bij elkaar geraapt en heb haar een mailtje gestuurd met de vraag of we eens iets konden afspreken om te praten. Zij zag het niet zitten om iets af te spreken maar wilde wel weten waar ik dan over wilde praten. Vanmiddag nadat ik thuis kwam vanmijn werk heb ik haar verteld waar het om ging, dat ik me tot haar aangetrokken voel. Ik kreeg snel een antwoord dat ook zij mij gevoelens niet kan beantwoorden. Wederom zal er een nieuw lidteken gaan komen op mijn hart. Ik vraag me wel eens af hoe het in godsnaam mogelijk is dat ik toch elke keer weer bedoelingen van anderen steeds weer verkeerd begrijp, ben ik dan zo gestoord dat ik dat niet eens kan.

Groetjes,
Franciska.
Groetjes,
Afbeelding

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
capt haok
Eredivisie

Re: Een week om van te janken.

Bericht door capt haok »

Franciska schreef:. Ik vraag me wel eens af hoe het in godsnaam mogelijk is dat ik toch elke keer weer bedoelingen van anderen steeds weer verkeerd begrijp, ben ik dan zo gestoord dat ik dat niet eens kan.

Groetjes,
Franciska.
Nee hoor, je bent absoluut niet gestoord.
Mensen zenden wel eens onduidelijke of verkeerde signalen uit.
En dit maakt sociaalomgang er niet makkelijker op.
Franciska, times healing...
Wens je veel sterkte, en hopelijk maakt dit je gang naar je srs er niet moeilijker op...

Groetjes,
anouk
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Meid meid meid liefde is nu eenmaal iets wat je helaas niet kan afdwingen. Het komt, als het komt en zo niet, dan niet. Veel sterkte met er weer bovenop krabbelen. Maar er komt vast iemand op je pad ooit. Net als bij mij en iedereen die zo dringend liefde nodig heeft.
Dikke knuffel van Mij
Angelique.R
ff weer wat posten

Bericht door Angelique.R »

Hallo Franciska,
niet opgeven meid, je zult de ware nog wel ontmoeten, komt ook meestal onverwacht. En je bent zeker niet "gestoord". Soms lijkt het gewoon alsof het meer betekent, helaas in werkelijkheid veel minder is...
Knuffel
Angelique
Wheresoever you go
Go with all your Heart
Franciska
ForumFan

Re: Een week om van te janken.

Bericht door Franciska »

Hoi Anouk,
~*anouk*~ schreef:
Franciska schreef:. Ik vraag me wel eens af hoe het in godsnaam mogelijk is dat ik toch elke keer weer bedoelingen van anderen steeds weer verkeerd begrijp, ben ik dan zo gestoord dat ik dat niet eens kan.

Groetjes,
Franciska.
Nee hoor, je bent absoluut niet gestoord.
Mensen zenden wel eens onduidelijke of verkeerde signalen uit.
En dit maakt sociaalomgang er niet makkelijker op.
Franciska, times healing...
Wens je veel sterkte, en hopelijk maakt dit je gang naar je srs er niet moeilijker op...

Groetjes,
anouk
Nee hoor dit zal mijn weg naar mijn SRS niet bemoeilijken, dit hoort nu eenmaal bij het leven dus past geheel in een Real live test. Ik had gisteren wel even een moment dat ik weer begon te twijfelen omdat het even zo zinloos leek, maar dat is gewoon onzin het is niet zinloos voor mij.

groetjes,
Franciska.
Groetjes,
Afbeelding

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
Franciska
ForumFan

Bericht door Franciska »

Hoi Joanne,
Joanne schreef: Meid meid meid liefde is nu eenmaal iets wat je helaas niet kan afdwingen.
Maar ik probeer ook geen leifde af te dwingen, toch?
Joanne schreef: Het komt, als het komt en zo niet, dan niet.
Het vervelende is dat het altijd eenzijdig komt, Kun je die cupido niet eens naar een schiet cursus sturen? Zodat hij voortaan wel twee keer raak schiet.
Joanne schreef: Maar er komt vast iemand op je pad ooit. Net als bij mij en iedereen die zo dringend liefde nodig heeft.
Daar ga ik ook nog steeds van uit.

Groetjes,
Franciska.
Groetjes,
Afbeelding

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
Franciska
ForumFan

Bericht door Franciska »

Hoi Angelique,
Angelique.R schreef:Hallo Franciska,
niet opgeven meid, je zult de ware nog wel ontmoeten, komt ook meestal onverwacht. En je bent zeker niet "gestoord". Soms lijkt het gewoon alsof het meer betekent, helaas in werkelijkheid veel minder is...
Knuffel
Angelique
Ik geef zeker niet op, soms lijkt het zo duidelijk dat je de indruk krijgt dat zelfs een blinde het nog niet verkeerd kan begrijpen. Maar blijkt het toch niet te zijn wat het leek.

Groetjes,
Franciska.
Groetjes,
Afbeelding

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Franciska schreef:
Joanne schreef: Meid meid meid liefde is nu eenmaal iets wat je helaas niet kan afdwingen.
Maar ik probeer ook geen leifde af te dwingen, toch?
Groetjes,
Franciska.
Nee dat bedoelde ik ook niet. Ik bedoel gewoon in het algemeen. En wat die schietcursus betreft daar betaal ik dan wel voor want ik ben het met je eens dat dat kleine mannetje er bar weinig van terecht brengt bij ons hahahaha
Plaats reactie