Hoe verstop je je ding??
Moderator: Moderators
-
- daar ben ik weer
Hoe verstop je je ding??
Hoi,
Ik ben nog niet echt veel buitengegaan en femme, maar ik vraag me af hoe jullie je geslachtsdeel verbergen. Ik heb daar eigenlijk wel wat problemen mee.
Groetjes
Ik ben nog niet echt veel buitengegaan en femme, maar ik vraag me af hoe jullie je geslachtsdeel verbergen. Ik heb daar eigenlijk wel wat problemen mee.
Groetjes
Evelientje,
Kijk eens op deze site : http://www.geocities.com/WestHollywood/ ... dA001.html
Groetjes,
Denise.
Kijk eens op deze site : http://www.geocities.com/WestHollywood/ ... dA001.html
Groetjes,
Denise.
Er is altijd wel een goed moment
Ha Evelien(tje)
Mijn advies is pantybroekjes. Ze zijn bij de speciaalzaken zoals hunkemoller en livera altijd te verkrijgen, maar soms ook bij de hema of iets dergelijks. Je heb daar gewone pantybroekjes van, maar ook corrigerende. Van die laatste heb ik er 2, let wel op dat je een niet te smal kruisje heb, anders vallen die irritante walnoten erlangs.
Voor mij echt de uitkomst... gemiddeld ben je tussen de 10 en 15 euro kwijt voor deze soort broekjes.
succes
Mijn advies is pantybroekjes. Ze zijn bij de speciaalzaken zoals hunkemoller en livera altijd te verkrijgen, maar soms ook bij de hema of iets dergelijks. Je heb daar gewone pantybroekjes van, maar ook corrigerende. Van die laatste heb ik er 2, let wel op dat je een niet te smal kruisje heb, anders vallen die irritante walnoten erlangs.
Voor mij echt de uitkomst... gemiddeld ben je tussen de 10 en 15 euro kwijt voor deze soort broekjes.
succes
I'm my own special creation !! *Shirley Bassey*
- Angelique.R
- ff weer wat posten
Hoi
Maar ze worden mij te gevoelig op een gegeven ogenblik.
Iemand een tip?
Dat heb ik ook al verschillende keren geprobeerd. Maar of ik kan het holletje niet vinden, of het holletje is te klein, of ik ben te kleinzerig, of ........en die walnoten gaan gewoon terug in het holletje waar ze ooit vandaan zijn gekomen...
Maar ze worden mij te gevoelig op een gegeven ogenblik.
Iemand een tip?
Cyn.
- Chantal C.
- Forumdiva
Hoi dames,
Grappig! Voor een man is het 'zijn trots'. Voor velen van ons gewoon 'het ding' of volgens de nieuwste trend ' het ding met de walnoten'.
Nog iemand met een notenallergie?
Trouwens, die holletjesmethode krijg ik ook niet voor mekaar. Ik gebruik ook gewoon die pantybroekjes. Lijkt me ook wat veiliger voor 'het ding' of 'de walnoten'. (hihi).
Groetjes,
Grappig! Voor een man is het 'zijn trots'. Voor velen van ons gewoon 'het ding' of volgens de nieuwste trend ' het ding met de walnoten'.
Nog iemand met een notenallergie?
Trouwens, die holletjesmethode krijg ik ook niet voor mekaar. Ik gebruik ook gewoon die pantybroekjes. Lijkt me ook wat veiliger voor 'het ding' of 'de walnoten'. (hihi).
Groetjes,
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
Come una ragazza! Per sempre!
- Chantal C.
- Forumdiva
- Angelique.R
- ff weer wat posten
Dat is natuurlijk de ideale oplossing... wachten tot de noten-pluk-tijd...
Misschien dat die holletjes methode zo goed lukt omdat ik het al sinds mijn jeugd toepas. Als kind dacht ik ooit dat ze wel zouden verdwijnen op die manier... niet geslaagd dus
Btw gisteren het goede nieuws van mijn psych gehad dat ik weer een stapje dichter bij die notenoogst sta. Eerst nog eventjes de vitamientjeskuur (hormoontjes) beginnen...
Misschien dat die holletjes methode zo goed lukt omdat ik het al sinds mijn jeugd toepas. Als kind dacht ik ooit dat ze wel zouden verdwijnen op die manier... niet geslaagd dus
Btw gisteren het goede nieuws van mijn psych gehad dat ik weer een stapje dichter bij die notenoogst sta. Eerst nog eventjes de vitamientjeskuur (hormoontjes) beginnen...
Wheresoever you go
Go with all your Heart
Go with all your Heart
-
- dagelijks aanwezig