De winkels zijn niet duur en dat is een reden te meer om eens meer af te wisselen he

Ik wens je veel succes en go for those heels Girl!!!!
Grtz,
Missy
XXXX
Moderator: Moderators
Wel leuk als je in een maatje 42 kan. Ik heb hier in België minder geluk. Maatje 43 moet ik hebben en deze zijn in damesschoenen niet makkelijk te vinden. Moet efkes de grens over of via post bestellen in NL.Missy schreef:Evelientje,het is gewoon de winkelketen van Shoe-discount.Ik zelf heb mijn schoenen in de winkel in Kampenhout gekocht.Waar je ook eens kan gaan kijken is bij Pronti(tot een kleine 42),Brantano(wel iets duurder) en bij Scapino(grote keuze in 42 maar smalle modellen).
De winkels zijn niet duur en dat is een reden te meer om eens meer af te wisselen he![]()
Ik wens je veel succes en go for those heels Girl!!!!
Grtz,
Missy
XXXX
Mijn god, je meent het niet! Zat er ook een zwaailicht op?"Deze, deze, of déze?" Punt, naaldhak, net onder de knie, zwart, latex-achtige heavy leather-geur, en aan de buitenkanten van de kuiten bewerkt leer. Een ingestanst motief van 30 cm hoog: een showgirl, beetje western, met swarowski-kristalletjes en alles erop en eraan.
Aan mensen met net zo'n slechte smaak?Kijk, zo'n zaak haalt zoiets niet in huis voor de snelle omzet. Ze houden zelf van echt mooie dingen, en aan wie kunnen ze die kwijt?
Nou, lijkt me nu niet echt een compliment voor een travestiet, maar misschien denken die er anders over?Juist, als ze maar genoeg travestieten in de zaak krijgen, kunnen ze nog eens wat proberen.