Borstprothese's zelfklevend?
Moderator: Moderators
Borstprothese's zelfklevend?
Wie heeft er ervaring met zelfklevende borstprothese's?
Zijn ze echt zelfklevend of moet je alsnog een plakstrip gebruiken. Ik kan uit dit de dokumentie van de verschillende leveranciers niet goed opmaken.
Graag advies van meiden met praktijkervaring
Groetjes Josefien
Zijn ze echt zelfklevend of moet je alsnog een plakstrip gebruiken. Ik kan uit dit de dokumentie van de verschillende leveranciers niet goed opmaken.
Graag advies van meiden met praktijkervaring
Groetjes Josefien
Laatst gewijzigd door Josefien op di mei 04, 2004 9:09, 2 keer totaal gewijzigd.
Hoi Josefien,
Op deze site kun je ook info vinden:
http://www.travestie.org/html/index.php ... how&id=178
Dus er zijn hier waarschijnlijk wel een aantal mensen die ze hebben.
Ik ben zelf ook aan het sparen voor zelfklevende.
Groetjens, Nicole
Op deze site kun je ook info vinden:
http://www.travestie.org/html/index.php ... how&id=178
Dus er zijn hier waarschijnlijk wel een aantal mensen die ze hebben.
Ik ben zelf ook aan het sparen voor zelfklevende.
Groetjens, Nicole
Laatst gewijzigd door Nicole-vt op wo mar 03, 2004 11:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Let it be..
Hoi Josefien
Ik heb er ervaring mee, en ze zijn inderdaad zelfklevend. Een aanrader.
Wel vind ik zelf dat je er niet voor 100% op mag vertrouwen, zeker niet gedurende langere tijd als je bijv. transpireert, dus een BH als steuntje zou ik wel doen. Maar ik wil ze alleen nog maar kwijt voor echte!!!!!
Ik heb er ervaring mee, en ze zijn inderdaad zelfklevend. Een aanrader.
Wel vind ik zelf dat je er niet voor 100% op mag vertrouwen, zeker niet gedurende langere tijd als je bijv. transpireert, dus een BH als steuntje zou ik wel doen. Maar ik wil ze alleen nog maar kwijt voor echte!!!!!
Cyn.
- Chantal C.
- Forumdiva
goedkope oplossing
Beste Meiden,
heb net vorige week een natuurlijke beha gekocht. Althans zo noemen ze dat in de winkel. Zijn ciliconenborsten die zelfklevend zijn, waren te koop bij kruidvat voor nog geen € 10,00 in diverse maten te verkrijgen zitten perfect doe er alles mee. Heb geen beha bij nodig. Ze kleven vanzelf, zuigen zich als het ware vast. Heb één fout gemaakt
Had er er nog één of twee stel bij moeten kopen, maar ik blijf scherp die wie weet volgende actie.
groetjes Hariet
heb net vorige week een natuurlijke beha gekocht. Althans zo noemen ze dat in de winkel. Zijn ciliconenborsten die zelfklevend zijn, waren te koop bij kruidvat voor nog geen € 10,00 in diverse maten te verkrijgen zitten perfect doe er alles mee. Heb geen beha bij nodig. Ze kleven vanzelf, zuigen zich als het ware vast. Heb één fout gemaakt
Had er er nog één of twee stel bij moeten kopen, maar ik blijf scherp die wie weet volgende actie.
groetjes Hariet
" liefde geeft kleurtjes aan de mensen ook aan jou". Geniet van je vrouw zijn, pluk de dag, want hoe dan ook mens blijf je.
Liefs Hariet
Liefs Hariet