Mag het ietsje meer zijn ?
Moderator: Moderators
- Sandra TV
- dagelijks aanwezig
Mag het ietsje meer zijn ?
Hoi,
Gezien ik hier wel enkele gelijkgestemden kan vinden had ik graag mijn verhaal, verlangens en vooral mijn vele vraagtekens aan jullie kenbaar gemaakt.
Wie, wat ben ik? Een normale man die af en toe in de huid van een vrouw kruipt. Heb een hele toffe vriendin waar ik mee samenwoon en waar ik zowel een goede vriend als vriendin voor ben. Ik voel me heerlijk om thuis zo vrouwelijk mogelijk te kunnen zijn .... maar ... ik mis iets
Zou het graag "ietsje meer" hebben.
Wat ietsje meer? Wel, wat vrouwelijker zijn, ietsje echtere borsten, ietsje meer vrouwelijker uiterlijk maar toch man blijven. Ben geen transsexueel maar voel me op en top transgender.
Hier in België (en waarschijnlijk ook elders) staan we nog niet ver op gebied van transsexualiteit, laat staan wat betreft transgenderisme. Ik kan dus met mijn gevoelens, verlangen niet over de daken gaan schreeuwen.
Ik roep graag, enkel ter informatie, jullie hulp in. Hoe kan ik op mezelf iets gaan doen om wat vrouwelijker trekjes te krijgen, echte borstjes te krijgen (zou het SUPER vinden al een A cup te hebben ) zonder mijn "mannelijkheid" te verliezen.
Welke produkten zijn veilig, waar te koop, met enig resultaat en zonder door de bomen het bos niet meer te vinden?
Lieve vriendinnen, alvast bedankt voor jullie steun en hulp.
Dikke kus,
Sandra
Gezien ik hier wel enkele gelijkgestemden kan vinden had ik graag mijn verhaal, verlangens en vooral mijn vele vraagtekens aan jullie kenbaar gemaakt.
Wie, wat ben ik? Een normale man die af en toe in de huid van een vrouw kruipt. Heb een hele toffe vriendin waar ik mee samenwoon en waar ik zowel een goede vriend als vriendin voor ben. Ik voel me heerlijk om thuis zo vrouwelijk mogelijk te kunnen zijn .... maar ... ik mis iets
Zou het graag "ietsje meer" hebben.
Wat ietsje meer? Wel, wat vrouwelijker zijn, ietsje echtere borsten, ietsje meer vrouwelijker uiterlijk maar toch man blijven. Ben geen transsexueel maar voel me op en top transgender.
Hier in België (en waarschijnlijk ook elders) staan we nog niet ver op gebied van transsexualiteit, laat staan wat betreft transgenderisme. Ik kan dus met mijn gevoelens, verlangen niet over de daken gaan schreeuwen.
Ik roep graag, enkel ter informatie, jullie hulp in. Hoe kan ik op mezelf iets gaan doen om wat vrouwelijker trekjes te krijgen, echte borstjes te krijgen (zou het SUPER vinden al een A cup te hebben ) zonder mijn "mannelijkheid" te verliezen.
Welke produkten zijn veilig, waar te koop, met enig resultaat en zonder door de bomen het bos niet meer te vinden?
Lieve vriendinnen, alvast bedankt voor jullie steun en hulp.
Dikke kus,
Sandra
Feeling like a girl once in a time is great. Beiing a girl all the time is even greater.
- Isabelle Raulin dAymeries
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Hoi Sandra,
Zoals iedereen hier wel weet, ben ik enthousiast over het plantaardige spul. Het is precies wat jij zoekt. Zie ook mijn eerdere posts hier. Capsules gevriesdroogde hop van ARKO (Arkocaps) gaan het hardst wat borsten betreft. Voor billen moet je rode klaver of alfalfa (goedkoper) hebben, of tijm (tijmsiroop bijvoorbeeld) of oregano.
RonyM heeft hier een tijdje geleden een paar normale voedingsmiddelen in een post gezet, die ook helpen: appelen, rauwe uien, soja, roggebrood. Ik zoek nog steeds naar een volledige lijst, want de planten zijn altijd effectiever dan verwerkt materiaal.
Je gezicht is het moeilijkste. Tweemaal per dag voorzichtig in twee richtingen scheren met een driebladig mesje helpt. Verder een ijzeren discipline met dag- en nachtverzorgingsproducten, en handcreme. Zilverkaars (black cohosh) en al-tijd conditioner en zacht water (uit de condensdroger) voor je haar.
Succes!
Zoals iedereen hier wel weet, ben ik enthousiast over het plantaardige spul. Het is precies wat jij zoekt. Zie ook mijn eerdere posts hier. Capsules gevriesdroogde hop van ARKO (Arkocaps) gaan het hardst wat borsten betreft. Voor billen moet je rode klaver of alfalfa (goedkoper) hebben, of tijm (tijmsiroop bijvoorbeeld) of oregano.
RonyM heeft hier een tijdje geleden een paar normale voedingsmiddelen in een post gezet, die ook helpen: appelen, rauwe uien, soja, roggebrood. Ik zoek nog steeds naar een volledige lijst, want de planten zijn altijd effectiever dan verwerkt materiaal.
Je gezicht is het moeilijkste. Tweemaal per dag voorzichtig in twee richtingen scheren met een driebladig mesje helpt. Verder een ijzeren discipline met dag- en nachtverzorgingsproducten, en handcreme. Zilverkaars (black cohosh) en al-tijd conditioner en zacht water (uit de condensdroger) voor je haar.
Succes!
Get over it.
En zoals iedereen hier wel weet, waarschuw ik altijd tegen het 'ongebreideld' gebruik van hormonen en plantaardige hormoonvervangers.Isabelle Raulin dAymeries schreef:Hoi Sandra,
Zoals iedereen hier wel weet, ben ik enthousiast over het plantaardige spul.!
Waar het om gaat is dat je naast de mogelijke voordelen (gewenste) effecten van plantaardige middelen ook stil staat bij de risico's. Plantaardig betekent niet perse veilig.
Itthi pi hi ekacciya seyya.
Hoi Isabelle,
kun jij me vertellen waar je die Arkocaps koopt? En is het misschien een idee om jou te vragen eens een wat uitgebreider artikeltje te schrijven over fyto-hormonen? Ik ben er zeer in geïnteresseerd en zie af en toe wel eens iets voorbijflitsen op dit forum, maar mis "overzicht". Volgens mij heb jij veel ervaring en kennis op dit gebied, die voor ons allemaal een stimulans kan zijn om zonder de VU onze dromen meer in de werkelijkheid neer te zetten.
Groetjes, Jeanet
kun jij me vertellen waar je die Arkocaps koopt? En is het misschien een idee om jou te vragen eens een wat uitgebreider artikeltje te schrijven over fyto-hormonen? Ik ben er zeer in geïnteresseerd en zie af en toe wel eens iets voorbijflitsen op dit forum, maar mis "overzicht". Volgens mij heb jij veel ervaring en kennis op dit gebied, die voor ons allemaal een stimulans kan zijn om zonder de VU onze dromen meer in de werkelijkheid neer te zetten.
Groetjes, Jeanet
- Forumwatch
- de baas van de dag
Wij, als organisatie, hebben kennisgenomen van de discussies die hier plaatsvinden over het gebruik van hormonen met of zonder dokterscontrole, en/of van plantaardige aard. Omdat het een kwestie is, dat leeft onder onze leden, vinden wij het belangrijk om de discussies voort te laten zetten. De standpunten die hier worden verkondigd zijn de standpunten van de individuele schrijfsters. Het feit dat ze hierin staan betekent niet dat Travestie.org als organisatie hun meningen deelt noch tegenspreekt. Desalniettemin, willen wij iedereen erop wijzen, dat het gebruik van hormonen, van welke aard dan ook, niet zonder risico is. Men dient zich goed bewust te zijn van de mogelijk gevolgen daarvan, alvorens een beslissing hierover te nemen.
Travestie.org
Travestie.org
Helemaal mee eens. Het gebruik van hormonen, van welke aard dan ook, is zonder controle gevaarlijk en onverantwoordelijk. Maar het is inderdaad beter evt. discussies hier in het openbaar te laten plaatsvinden dan in het gesloten emailcircuit. Komt misschien de vraag "waarom in godsnaam" ook nog eens aan de orde.Forumwatch schreef:. Desalniettemin, willen wij iedereen erop wijzen, dat het gebruik van hormonen, van welke aard dan ook, niet zonder risico is. Men dient zich goed bewust te zijn van de mogelijk gevolgen daarvan, alvorens een beslissing hierover te nemen.
Travestie.org
Groetjes,
Esther
In navolging van eerdere reactie van mij, forumwatch en Esther, ZOEK ALTIJD PROFESSIONELE BEGELEIDING, ALS ER IETS FOUT GAAT en die kans is wellicht groter dan je denkt, ook met plantaardige middelen, dan kom je uiteindelijk toch wel bij de professionele hulpverlening (of je moet je door Jomanda laten instralen en hopen dat je problemen daardoor verdwijnen) terecht en dan is het te laat (dokter, ik heb zo'n pijn in me benen, en waar die tieten vandaan komen dat gaat u niks an). En, natuurlijk, het is moeilijk om die stap naar professionele hulp te zetten. Er zijn wellicht meer mogelijkheden dan de VU. Met alle respect voor Isabelle overigens!, maar enkel af gaan op de ervaring van Isabelle biedt geen enkele garantie.Jeanet schreef:Hoi Isabelle,
......Volgens mij heb jij veel ervaring en kennis op dit gebied, die voor ons allemaal een stimulans kan zijn om zonder de VU onze dromen meer in de werkelijkheid neer te zetten.
Groetjes, Jeanet
Voor alle duidelijkheid nog maar eens een opsomming van een aantal risico-factoren:
Begin er (natuurlijke/ plantaardige producten) niet aan als je last hebt van:
* Afwijkende bloeddruk (te hoog maar ook te laag)
* Hart- en vaatklachten waaronder, maar niet uitsluitend, ritmestoornissen
* Diabetes (type I en II)
* Epilepsie (alle vormen)
* Lever- of nierfunctie stoornissen
* Stollingsproblemen
* Osteoporose
* verhoogd cholesterol
en besef dat het niet hebben van deze klachten geen vrijbrief is om dan maar te beginnen (zeker niet als je rookt want roken geeft in combinatie met een hormoonbehandeling, of dit nu gaat om natuurlijke middelen of pilletjes van de dokter, een extra verhoogd risico op schade.) In alle gevallen geldt dat regelmatige medische controle wenselijk is om risico's zoveel mogelijk uit te sluiten of het optreden van complicaties vroegtijdig te onderkennen.
Itthi pi hi ekacciya seyya.
Beste Forumwatch, Esther en Joanna,
Ik schrik wel van jullie waarschuwende vingers, maar voel me tegelijk ook op een heel mooie manier veilig bij jullie bezorgde betrokkenheid. Het zijn juist de bekende bijwerkingen van de klassieke hormonen die mij afschrikken en nieuwsgierig maken naar middelen die met minder krachtige werking (en bijwerking) toch iets kunnen bewerkstelligen waardoor ik mij beter in mijn lichaam hoop thuis te voelen. Overigens sta ik bij de VU al op de wachtlijst, maar ben onzeker over of ik het hele traject wel wil cq aankan. En dus misschien onverrichterzake naar huis gestuurd zal worden. Mijn huisarts heb ik eens gevraagd en die zag niet veel kwaad in de middelen die op de markt zijn om overgangsklachten bij natale vrouwen te verminderen. Dus als ik er met de VU niet uit kom, zal ik haar vragen een vinger aan mijn pols te houden als ik toch wil proberen met plantaardige middelen iets te bereiken.
Nogmaals dank voor jullie bezorgdheid. Daar doen jullie niet verkeerd aan.
Groetjes van Jeanet
Ik schrik wel van jullie waarschuwende vingers, maar voel me tegelijk ook op een heel mooie manier veilig bij jullie bezorgde betrokkenheid. Het zijn juist de bekende bijwerkingen van de klassieke hormonen die mij afschrikken en nieuwsgierig maken naar middelen die met minder krachtige werking (en bijwerking) toch iets kunnen bewerkstelligen waardoor ik mij beter in mijn lichaam hoop thuis te voelen. Overigens sta ik bij de VU al op de wachtlijst, maar ben onzeker over of ik het hele traject wel wil cq aankan. En dus misschien onverrichterzake naar huis gestuurd zal worden. Mijn huisarts heb ik eens gevraagd en die zag niet veel kwaad in de middelen die op de markt zijn om overgangsklachten bij natale vrouwen te verminderen. Dus als ik er met de VU niet uit kom, zal ik haar vragen een vinger aan mijn pols te houden als ik toch wil proberen met plantaardige middelen iets te bereiken.
Nogmaals dank voor jullie bezorgdheid. Daar doen jullie niet verkeerd aan.
Groetjes van Jeanet
- Sandra TV
- dagelijks aanwezig
Heb besloten niet te gaan rommelen met hormonen. Voorlopig doe ik het rustig aan, mijn wens is er echter nog altijd om iets meer vrouwelijker lichaam te hebben. Het vet op het buikje naar boven of naar beneden
Borstjes wel heb een paar Tria Contacts van Amoena besteld, deze zijn zelfhechtend en naar het schijnt het beste in prothesen wat te vinden is (aan de prijs toch wel )
Ze komen van Duitsland, normaal zouden ze voor pasen op de bus gaan maar wacht nog op een bevestigingsmail. Kan bijna niet wachten
Dus weer een stapje dichter & gelukkiger ... als 41 jarige is het niet altijd makkelijk je gevoelens af en toe te moeten negeren. Gelukkig heb ik mijn vriendin die in mijn "travestie"-zijn steun heeft maar wat mij betreft heb ik meer behoefte aan "transgenderisme".
Dikke kus, vrolijk pasen,
Sandra
Borstjes wel heb een paar Tria Contacts van Amoena besteld, deze zijn zelfhechtend en naar het schijnt het beste in prothesen wat te vinden is (aan de prijs toch wel )
Ze komen van Duitsland, normaal zouden ze voor pasen op de bus gaan maar wacht nog op een bevestigingsmail. Kan bijna niet wachten
Dus weer een stapje dichter & gelukkiger ... als 41 jarige is het niet altijd makkelijk je gevoelens af en toe te moeten negeren. Gelukkig heb ik mijn vriendin die in mijn "travestie"-zijn steun heeft maar wat mij betreft heb ik meer behoefte aan "transgenderisme".
Dikke kus, vrolijk pasen,
Sandra
Feeling like a girl once in a time is great. Beiing a girl all the time is even greater.
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Sandra,
Wist je niet dat je bij Travestie.org ook zelf-hechtende borsten van zeer goede kwaliteit kon bestellen?
http://www.travestie.org/html/index.php ... how&id=178
Groetjes,
Lisa
Wist je niet dat je bij Travestie.org ook zelf-hechtende borsten van zeer goede kwaliteit kon bestellen?
http://www.travestie.org/html/index.php ... how&id=178
Groetjes,
Lisa
If all else fails, buy new shoes