SRS datum.
Moderator: Moderators
SRS datum.
Hoi Allemaal,
Vanmorgen kreeg ik een telefoontje van Dr. Kouwenberg uit het Slingeland ziekenhuis. Hij vertelde mij dat ik op 17 mei verwacht wordt in het ziekenhuis zodat zij me de volgende dag 18 mei kunnen opereren. Ik zal dan de aller eerste trans zijn die in het Slingeland ziekenhuis geopereerd wordt. Het is wel een maand later dan ik gehoopt had maar dat heeft wel tot voordeel dat ik bij mijn moeder kan logeren en herstellen na mijn operatie, dat vindt ik best wel belangrijk, dus ben ik ook best heel erg blij dat het zo gelopen is.
Groetjes,
Franciska.
Vanmorgen kreeg ik een telefoontje van Dr. Kouwenberg uit het Slingeland ziekenhuis. Hij vertelde mij dat ik op 17 mei verwacht wordt in het ziekenhuis zodat zij me de volgende dag 18 mei kunnen opereren. Ik zal dan de aller eerste trans zijn die in het Slingeland ziekenhuis geopereerd wordt. Het is wel een maand later dan ik gehoopt had maar dat heeft wel tot voordeel dat ik bij mijn moeder kan logeren en herstellen na mijn operatie, dat vindt ik best wel belangrijk, dus ben ik ook best heel erg blij dat het zo gelopen is.
Groetjes,
Franciska.
Groetjes,
There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
-
- ff weer wat posten
Hoi Kassandra,
Ook jij bedankt.
Ik voel me ook best wel een beetje de koning te rijk dat ik toch bij mijn moeder terecht kan om te herstellen.
In mijn eentje thuis had wel gekunt maar zou toch een stuk moeilijker geweest zijn.
Groetjes,
Franciska.
Ook jij bedankt.
Ik voel me ook best wel een beetje de koning te rijk dat ik toch bij mijn moeder terecht kan om te herstellen.
In mijn eentje thuis had wel gekunt maar zou toch een stuk moeilijker geweest zijn.
Groetjes,
Franciska.
Groetjes,
There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
-
- ForumFan
gone
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op ma jul 12, 2004 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.
I am proud to be transcommunity girl
Hoi Franceska,
Ik wilde je ook van harte feliciteren ondanks dat ik de laatste tijd niet zoveel te vinden ben op het forum.
Maar kan me heel erg voorstellen dat je er ontzettend naar uitkijkt.
En wat fijn trouwens dat je bij je moeder kan herstellen.
Veel beter dan thuis alleen te moeten ploeteren.
Liefs en heel veel geluk en een voorspoedig herstel:Lisa
Ik wilde je ook van harte feliciteren ondanks dat ik de laatste tijd niet zoveel te vinden ben op het forum.
Maar kan me heel erg voorstellen dat je er ontzettend naar uitkijkt.
En wat fijn trouwens dat je bij je moeder kan herstellen.
Veel beter dan thuis alleen te moeten ploeteren.
Liefs en heel veel geluk en een voorspoedig herstel:Lisa
Stukje bij beetje vind ik mezelf.
Gelukkig hoeft dat vinden van mijzelf niet meer in eenzaamheid.
Gelukkig hoeft dat vinden van mijzelf niet meer in eenzaamheid.