wat is de domste vraag die je ooit kreeg van een niet t

Algemeen

Moderator: Moderators

Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Cynthia schreef:wat kun jij overtuigend liegen zeg; alsof je het zelf gelooft
De haren waren dan misschien niet helemaal tot op de billen, maar toch zeker in de buurt daarvan (nou heb ik wel wat hoge billen) ;)
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Zoals al eerder hier vermeld werd bestaan er geen domme vragen alleen ongestelde vragen of domme antwoorden. De twee stomste vragen die ik ooit heb gekregen waren of ik nu ook ongesteld kon worden en of ik nu wel of niet ging zitten bij het plassen. Maar voor die mensen zelf was het misschien helemaal geen stomme vraag. Meestal beantwoord ik zo'n vraag ook heel leuk. Is toch weer een stukje begrip al is het maar op een heel beperkt vlak :D
Meikemeid
dagelijks aanwezig

Bericht door Meikemeid »

Precies Joanne, dat is ook hoe ik er mee om ga, ookal krijg je de meest aparte vragen waarbij je denkt,hoe kom je er op? dan nog kan je er antwoord op geven. En het geeft toch ook weer aan dat mensen die er geen weet van hebben, er hun interesse voor tonen !!
I'm my own special creation !! *Shirley Bassey*
Selena Maria
dagelijks aanwezig

Bericht door Selena Maria »

De leukste reactie (oke ,niet helemaal waar het hier om gaat) die ik kreeg nadat ik het een kameraad had verteld was van....zolang je maar geen bloemetjesjurk met snor "draagt" vind ik het geen enkel probleem!
Selena,eres el camino para mi corazon y alma
Natashja
ForumFan

Bericht door Natashja »

moet nog komen, zit nog steeds in de kast en ben nog niet van plan er uit te komen.
:D :D :D

Groetjes, Nataschja
Niets is blijvend, alleen de verandering
Kathleen
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Geen domme, maar eerder een irritante vraag. 'Ben jij dan een homo'. Alsof het ene met het andere te maken heeft. :-?

Eh, still alive! :wink:
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
Prescilla
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Prescilla »

hallo allemaal..
dit was mijn stomste vraag die ik kreeg van een man..
Ben je nou een man of een vrouw..
waarop ik hem aankijk en vraag wat zie je en hoezo vraag je dat of ik een man of vrouw ben..
Zegt hij van ja ik zie een vrouw met een beetje zware stem..
dus vandaar de vraag van wat ik nu presies ben en heb het hem toen maar even uitgelegd van hoe het zit met mij..
En een keer op het zilverstrand toen ik nog mijn pruik droeg met lang haar en krullen..
toen kwam er iemand naakt op me af van is dat je eigen haar waarop ik antwoord ja is mijn eigen haar (eerlijk gekocht bij de pruikenwinkel hihi) en ik vraag toch ook niet of het jouw eigen geslachtsdeel is.. :oops:
en toen liep hij door hahaha.. :wink:
Groetjes Prescilla
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Ik krijg helemaal geen domme vragen, ze kijken me alleen heel dom aan.
Eigenlijk moet ik steeds een digi camera bij me hebben, dan heb ik verschillende sites vol met onnozele gezichten.
Echt, sommige zijn niet te filmen, en het maar gek vinden dat ik mezelf ben.

Ik wil wel een leuke vraag vertellen, mijn dochtertje vroeg wat er met mijn plasser gaat gebeuren als ik me laat opereren.
Krijgt iemand anders die???
Hihi, een donorpiemel.
Nee hoor schat, het blijft allemaal bij mij :)
Leonie
ForumFan

Bericht door Leonie »

~*anouk*~ schreef:Ik krijg helemaal geen domme vragen, ze kijken me alleen heel dom aan.
Eigenlijk moet ik steeds een digi camera bij me hebben, dan heb ik verschillende sites vol met onnozele gezichten.
Echt, sommige zijn niet te filmen, en het maar gek vinden dat ik mezelf ben.

Ik wil wel een leuke vraag vertellen, mijn dochtertje vroeg wat er met mijn plasser gaat gebeuren als ik me laat opereren.
Krijgt iemand anders die???
Hihi, een donorpiemel.
Nee hoor schat, het blijft allemaal bij mij :)
kinderen kunnen van die leuk onbenullige vragen stellen....je zou is op deze site moten kijken. www.iusedtobelieve.com

daar staan allemaal stukje van wat mensen dachten toen ze klein waren.

de domme vragen van mensen komen hoofdzakelijk door onwtendheid en nieuwsgierigheid. het enige grappige dat ik ooit heb megemaakt was op een T&T avond waar iemand zij dat ze zich afvroeg waar mijn "partner" was....
Plaats reactie