Maar ok to the point dus. Ik reageer hier nogal fel op omdat ik in het verleden vaak hoorde dat het zo slecht gesteld was met de acceptatie van ons T's Veel mensen (voornamelijk kast TV's, is weer eens wat anders dan TV kastjes

Moderator: Moderators
In 10 minuten kun je je wel voor gek laten zetten, maar echt doordringen tot mensen en lang genoeg blijven hangen om een verschil te maken niet. Wat blijft hangen zijn de "freaky" dingen. Een meisje dat boulimia heeft gehad en nu haar keel kan fisten is wat mij het meest bijstaat van de vorige serie.Joanne schreef:En zo kan je aan alles een negatieve draai geven.
Feit is dat de beste stuurlui hier vaak aan wal staan en het verbaast me dan ook niets dat er geen animo is. Maar helaas geen show zonder de drie T groeperingen dus weer een onbenutte kans. Is net zoiets als kankeren op de regering en het verdommen om te stemmen.
Ik schrijf hier ook niet vanwege acceptatie, maar gewoon voor de fun. Klazien gaf een aantal goede redenen om niet mee te doen. Is een trans alleen niet interessant genoeg dat het nu misschien niet doorgaat?Joanne schreef:Met schrijven op fora als deze bereik je nog minder dan met die tien minuten. Ik weet dat de bedoeling achter het programma in ieder geval geen sensatie is. Maar goed dat bepaal je uiteindelijk zelf als je meedoet. Ze dwingen je geen uitspraken te doen waar je niet achter staat dus heb je tien minuten om te kunnen vertellen wat je wil. Of het blijft hangen is een tweede maar om het daarom niet te doen is geen reden vind ik.
Ik bedoelde jou daar ook niet mee Violet. Ik bedoelde in het algemeen. En het programma bestaat uit drie blokjes van tien minuten met drie verschillende gasten. Zij wilden juist de drie T groepen bijelkaar hebben. Of ze anders nog iets met die transsexualiteit gaan doen weet ik niet. Als dat zo is zal ik het wel te horen krijgenViolet Skye schreef:Ik schrijf hier ook niet vanwege acceptatie, maar gewoon voor de fun. Klazien gaf een aantal goede redenen om niet mee te doen. Is een trans alleen niet interessant genoeg dat het nu misschien niet doorgaat?Joanne schreef:Met schrijven op fora als deze bereik je nog minder dan met die tien minuten. Ik weet dat de bedoeling achter het programma in ieder geval geen sensatie is. Maar goed dat bepaal je uiteindelijk zelf als je meedoet. Ze dwingen je geen uitspraken te doen waar je niet achter staat dus heb je tien minuten om te kunnen vertellen wat je wil. Of het blijft hangen is een tweede maar om het daarom niet te doen is geen reden vind ik.
Ik heb Elmira vorige week gemaild... Tot op heden njente geen reactie gehad...Joanne schreef:DUS AANHOOR MIJN SMEEKBEDE:
WIE STELT ZICH BESCHIKBAAR EN DURFT HET AAN MEE TE DOEN
TV OF TG dus, en als die anonimiteit een probleem is kun je altijd overleggen wat ze daar aan kunnen doen door middel van zwarte balkjes of zo. Ik ben benieuwd wie haar woorden kracht durft bij te zetten op nationale tv.
Email:elmira.vandommelen@palmplus.com
Telefoon:035-6777319