klazien-sark schreef:
Ik zou zeggen: je bent 15 jaar en je zou er goed aan doen om op school je Nederlands eens fatsoenlijk op te poetsen. Want dat opwindgedoe is slecht voor je gezondheid, daar krijg je puisten van, hele dikke op je gezicht en op andere plaatsen. En misschien nog erger. Dus neem een goed leesboek (in mijn tijd had je Wipneus en Pim voor jochies zoals jou) en begeef je onder leeftijdsgenoten, en blijf liever weg van serieuze volwassen websites als deze.
De taalkennis van de Nederlandse jeugd is schrikbarend slecht te noemen inderdaad, zo'n beetje 7% van de tieners is functioneel analfabeet. Het zal de prijs wel zijn die betaald moet worden voor de technologische vooruitgang. Smsjes sturen heeft de smstaal opgeleverd. Maar ik vind niet dat dit een site voor volwassenen is of zou moeten worden. Al lijkt het er in de profielen sektie soms wel op dat het nodig is helaas. Dat ligt niet aan de jeugd, dat ligt aan de volwassenen niet via die profielen contact zoeken met minderjarigen. Op het internet zijn geen goede sites voor T jongeren te vinden voor zover ik weet, dus is het raadzaam om zoekende tieners die hier terecht komen een zo goed mogelijk antwoord te geven op hun vragen.
Lieke, er is niets raars met je aan de hand. Je zit in de puberteit, de hormonen gieren door je lichaam en als gevolg daarvan ga je experimenteren. Dat doen alle pubers. Jij vindt het toevallig leuk om vrouwenkleren te dragen. Dat kan betekenen dat je travestiet bent, maar dat kan net zo goed een experimentele fase zijn, de tijd zal het leren. Dat je daarbij geen behoefte voelt om je anders te gedragen is ook niet vreemd. De ene travestiet is de andere niet en ieders drijfveer is dus weer anders. Sommigen proberen het vrouw zijn zoveel mogelijk te benaderen, voor anderen is het een fetish en gaat het alleen om de geilheid ervan. Daartussenin zit van alles en je zult vanzelf wel vinden wat het beste bij je past.