Humanitas bijeenkomsten
Moderator: Moderators
-
- dagelijks aanwezig
Humanitas bijeenkomsten
Hi iedereen
Zijn hier ook mensen die naar de Humanitas bijeenkomsten gaan?
De 3 e zondag in de maand.
Ben er benieuwd naar . dan hoef ik er niet alleen te zitten.
toni
Zijn hier ook mensen die naar de Humanitas bijeenkomsten gaan?
De 3 e zondag in de maand.
Ben er benieuwd naar . dan hoef ik er niet alleen te zitten.
toni
- isabel
- dagelijks aanwezig
Daar alleen zitten is geloof ik nog nooit iemand gelukt hoor
Bij de T en T voelde ik me jarengeleden doodongelukkig misplaatst (heel persoonlijk gevoel natuurlijk), en dat heeft me lang weerhouden. De bijeenkomsten van Humanitas hebben wel een héél ander karakter. Daar ga ik nu soms naartoe.
Vanuit het Zeeuwse is de Virgin in Amsterdam een wereldreis, dus binnenkort ga ik naar de bijeenkomsten van Humanitas in Rotterdam (waar het ook steeds drukker wordt).
-x-
Isabel
Bij de T en T voelde ik me jarengeleden doodongelukkig misplaatst (heel persoonlijk gevoel natuurlijk), en dat heeft me lang weerhouden. De bijeenkomsten van Humanitas hebben wel een héél ander karakter. Daar ga ik nu soms naartoe.
Vanuit het Zeeuwse is de Virgin in Amsterdam een wereldreis, dus binnenkort ga ik naar de bijeenkomsten van Humanitas in Rotterdam (waar het ook steeds drukker wordt).
-x-
Isabel
-
- dagelijks aanwezig
hi All
Ja dat is leuk dat er meer zijn
Alleen volgende maand ben ik het weekend< 3e> en de 3 dagen er na op cursus van mijn werk helaas .
3 e weekend in oktober kan zeker wel
tot gauw
toni
Alleen volgende maand ben ik het weekend< 3e> en de 3 dagen er na op cursus van mijn werk helaas .
3 e weekend in oktober kan zeker wel
tot gauw
toni
- isabel
- dagelijks aanwezig
Hoi Lisette,Lisette schreef:Ik kom al +- 5 jaar bij Humanitas R'dam en dat bevalt mij nog steeds heel goed.
Ben 2 keer bij dat virgin geweest en dat was voor mij genoeg om daar never nooit meer heen te gaan.
Ik vond het hoop slap gedoe vergleken bij R'dam.
Bedoel je misschien ook dat in Rotterdam gericht een themabijeenkomst wordt georganiseerd, en dat de Virgin meer een gezellig onderonsje is waar soms wel en soms niet veel besproken wordt met de hele groep?
Ga jij touwens naar de groep van Els of de groep van Suzan?
-x-
Isabel
- Chantal C.
- Forumdiva
Ik ben nog nooit bij die Humanitas meetings geweest. Heb er een beetje een beeld van dat daar alleen maar doorgezaagd wordt over problemen ed. Iets waar ik geen last van heb. Alles loopt zoals ik wil.
Ik weet ook niet of ik die behoefte heb. Mijn vrienden accepteren me, alhoewel ze zelf niet deze gevoelens hebben, kan ik toch prima over bepaalde zaken met ze praten.
Misschien dat ik uit nieuwsgierigheid eens ga kijken. Maar ik vermoed dat het me vreselijk zal gaan tegenvallen.
Ik weet ook niet of ik die behoefte heb. Mijn vrienden accepteren me, alhoewel ze zelf niet deze gevoelens hebben, kan ik toch prima over bepaalde zaken met ze praten.
Misschien dat ik uit nieuwsgierigheid eens ga kijken. Maar ik vermoed dat het me vreselijk zal gaan tegenvallen.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Chantal, gewoon een keer kijken, wat je al schreef, dan kun je bepalen of je er door aangesproken voelt of niet.
De eerste keer was voor mij een experiment, "ben ik het of ben ik het niet?"
Allemaal flauwekull hoor, ik wist het al vanaf mijn kindertijd, maar als volwassene wil je het gewoon niet meer aan. Ben je gek, ik transseksueel??
Het was mijn eerste keer dat ik naar een groep ging en ik hoopte op een schrikeffect.
Van ik ben dit niet en wordt dit ook niet, en heel hard gillend weg rennen.
Eigenlijk tegen beter weten in, de avond daarvoor was ik voor de 2de keer naar nieuwegein geweest en dit was ook goed bevallen.
Leuke kontakten opgedaan, aardige mensen.
Toen had ik het al kunnen weten dat het wel slecht zat met mij .Virgin voelde als een warme deken aan, met mensen gepraat en veel herkenning.
De herkenning en het besef het staat te gebeuren waar ik zo lang verstoppertje mee heb gespeelt. Mijn droom wat ik als kind had komt toch uit. Het jongetje wordt zoals zij zich voelt. Dit alles maakte veel bij me los. Gelukkig ben ik die avond niet naar huis gegaan, en mocht blijven slapen bij Kendra en Wilma. Kon mijn verhaal kwijt bij hun, hele lieve mensen.
Zoveel heeft virgin losgemaakt, waarom er toch zo weinig naar toe. Ik woon ten eerste behoorlijk ver vandaan, en de behoefte is er ook niet zo.
Mijn wereld heb ik ook aardig op orde, denk dat dit meespeelt Ik kan me voorstellen als dit niet zo is je meer gebruik maakt van Virgin.
Ook gaan er mensen naar toe om kennisen en vriendinnen te ontmoeten.
Ach, en de thema's zijn wel aardig, leuker is om te kletsen met mensen onder genot van een glaasje wijn.
Anouk
x
De eerste keer was voor mij een experiment, "ben ik het of ben ik het niet?"
Allemaal flauwekull hoor, ik wist het al vanaf mijn kindertijd, maar als volwassene wil je het gewoon niet meer aan. Ben je gek, ik transseksueel??
Het was mijn eerste keer dat ik naar een groep ging en ik hoopte op een schrikeffect.
Van ik ben dit niet en wordt dit ook niet, en heel hard gillend weg rennen.
Eigenlijk tegen beter weten in, de avond daarvoor was ik voor de 2de keer naar nieuwegein geweest en dit was ook goed bevallen.
Leuke kontakten opgedaan, aardige mensen.
Toen had ik het al kunnen weten dat het wel slecht zat met mij .Virgin voelde als een warme deken aan, met mensen gepraat en veel herkenning.
De herkenning en het besef het staat te gebeuren waar ik zo lang verstoppertje mee heb gespeelt. Mijn droom wat ik als kind had komt toch uit. Het jongetje wordt zoals zij zich voelt. Dit alles maakte veel bij me los. Gelukkig ben ik die avond niet naar huis gegaan, en mocht blijven slapen bij Kendra en Wilma. Kon mijn verhaal kwijt bij hun, hele lieve mensen.
Zoveel heeft virgin losgemaakt, waarom er toch zo weinig naar toe. Ik woon ten eerste behoorlijk ver vandaan, en de behoefte is er ook niet zo.
Mijn wereld heb ik ook aardig op orde, denk dat dit meespeelt Ik kan me voorstellen als dit niet zo is je meer gebruik maakt van Virgin.
Ook gaan er mensen naar toe om kennisen en vriendinnen te ontmoeten.
Ach, en de thema's zijn wel aardig, leuker is om te kletsen met mensen onder genot van een glaasje wijn.
Anouk
x
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
de Humanitas
Ik wil me aansluiten bij Chantal, ook heb jij Anouk goeie argumente opgelijst! Ik wou 3 of 4 jaar terug, toen het me heel erg kl**e ging, naar de bijeenkomst van de Humanitas hier in Heerlen gaan, had de folders van het VU gekregen en was verheugd dat ze ook hier bijeenkomsten organiseren! Ik dus wel iets zenuwachtig maar toch met het gevoel, daar zijn ergens mensen die begrip voor me hebben, erna toe, helaas belde ik me zuf op aangegeven adres, ik dus de telefoon gepakt, het aangegeven nr gedraait en ik kreeg te horen dat deze nr niet bestaat, nou, ik dus zo kwaad, ben naar vriende gelopen en heb me laten vollopen, ik was echt aan het eind van mijn latijn, ik heb me gezegt, Humanitas val dood, ik los vanaf nu weer mijn problemen zelf op,zoals altijd, help je zelf, het helpt je toch niemand!
Ik ben er nog steeds ervan overtuigt, dat ik die organisatie niet nodig heb, ik ben immers meer dan 100keer door de tiran van mijn vader inelkaar gemept soms met botbreuken en zo, toen heeft me ook niemand geholpen, moest dit ook zelf aan!
Ik heb wel un aantaal vrienden waar ik mijn ei kwijt kan, en maarja, waarvoor bestaat deze site...............
Liefs Mara
Ik ben er nog steeds ervan overtuigt, dat ik die organisatie niet nodig heb, ik ben immers meer dan 100keer door de tiran van mijn vader inelkaar gemept soms met botbreuken en zo, toen heeft me ook niemand geholpen, moest dit ook zelf aan!
Ik heb wel un aantaal vrienden waar ik mijn ei kwijt kan, en maarja, waarvoor bestaat deze site...............
Liefs Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
-
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Precies dat bedoel ik Isabel.
Virgin vind ik eigenlijk niet veel meer dan een theekransje.
Mischien ben ik ook wel verwend door R'dam daar is er altijd een thema met geregeld lekkere pittige discussie's en nog belangrijker tis er gemengd zowel vrouwen als mannen.
Trouwens al diegene die ooit keer in R'dam bijeenkomst meegemaakt hebben en daarna dat Virgin keer gezien hebben, zeggen het zelfde prefereren allen R'dam.
Ik zit trouwens in de groep van Suzanne.
Virgin vind ik eigenlijk niet veel meer dan een theekransje.
Mischien ben ik ook wel verwend door R'dam daar is er altijd een thema met geregeld lekkere pittige discussie's en nog belangrijker tis er gemengd zowel vrouwen als mannen.
Trouwens al diegene die ooit keer in R'dam bijeenkomst meegemaakt hebben en daarna dat Virgin keer gezien hebben, zeggen het zelfde prefereren allen R'dam.
Ik zit trouwens in de groep van Suzanne.